Ik heb 'm klaarstaan. Moet voor zondag wel lukken.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:41 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Duel 1 staat nog 0-0 trouwens.
en nu niet meerquote:Op donderdag 6 november 2008 12:41 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[....] en 15 staan ook nog gelijk.
Gaat dat nog lukken? Hij gaat sowieso vanavond dichtquote:Op donderdag 6 november 2008 20:14 schreef California het volgende:
[..]
Ik heb 'm klaarstaan. Moet voor zondag wel lukken.
wanneer denk je ongeveer?quote:Op zaterdag 15 november 2008 23:52 schreef Falco het volgende:
6. Blade Runner vs. Shaolin Si (The Shaolin Temple)
Meer updates zijn in de maak!
Dat helpt de minder bekende film ontzettend.! Iemand die de onbekende film ook heeft gezien zal doorgaans ook een andere voorkeur hebben. Je gaat niet zo maar even naar een onbekende film kijken zonder goed te bekijken waar de film over gaat of een zekere affiniteit voor het genre film.quote:
Dat blijft een eindeloze discussie. Toch zou het fijn zijn als iedereen zich aan die regel houdt. Het ondersteuningsprincipe is niet voor niks in het leven geroepen. Hoewel het quotum wat mij betreft meestal te laag is.quote:Op dinsdag 18 november 2008 02:22 schreef Fokski het volgende:
[..]
Dat helpt de minder bekende film ontzettend.! Iemand die de onbekende film ook heeft gezien zal doorgaans ook een andere voorkeur hebben. Je gaat niet zo maar even naar een onbekende film kijken zonder goed te bekijken waar de film over gaat of een zekere affiniteit voor het genre film.
Sorry maar als een film waar ik een dusdanige waardering voor heb in het rijtje staat zal ik daar de voorkeur voor geven boven een film die ik niet gezien heb.
Leuk voor je. Hierbij tel ik je stemmen dus niet mee. De discussie hierover is al talloze malen gevoerd. Uiteindelijk kan je nou eenmaal alleen echt bepalen welke film beter is als je ze allebei gezien hebt en niet door vooronderstelde meningen over een film.quote:Op dinsdag 18 november 2008 02:22 schreef Fokski het volgende:
[..]
Dat helpt de minder bekende film ontzettend.! Iemand die de onbekende film ook heeft gezien zal doorgaans ook een andere voorkeur hebben. Je gaat niet zo maar even naar een onbekende film kijken zonder goed te bekijken waar de film over gaat of een zekere affiniteit voor het genre film.
Sorry maar als een film waar ik een dusdanige waardering voor heb in het rijtje staat zal ik daar de voorkeur voor geven boven een film die ik niet gezien heb.
ik vond het nodig om mijn beklag te doen nog voor ik zag welke films er waren. Ik heb op alle films waar ik gestemd heb gezien.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Leuk voor je. Hierbij tel ik je stemmen dus niet mee. De discussie hierover is al talloze malen gevoerd. Uiteindelijk kan je nou eenmaal alleen echt bepalen welke film beter is als je ze allebei gezien hebt en niet door vooronderstelde meningen over een film.
Ik zag het ondersteuningsprincipe over het hoofd en dat doet inderdaad een hoop goed zeker in dit soort gelimiteerde tournaments (specifiek jaar) maar je zal maar net twee fok-leden hebben die lid zijn van de Bhabhi Dian Choorian-club.quote:Op dinsdag 18 november 2008 05:16 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat blijft een eindeloze discussie. Toch zou het fijn zijn als iedereen zich aan die regel houdt. Het ondersteuningsprincipe is niet voor niks in het leven geroepen. Hoewel het quotum wat mij betreft meestal te laag is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |