quote:
Op dinsdag 18 november 2008 11:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:[..]
Leuk voor je. Hierbij tel ik je stemmen dus niet mee. De discussie hierover is al talloze malen gevoerd. Uiteindelijk kan je nou eenmaal alleen echt bepalen welke film beter is als je ze allebei gezien hebt en niet door vooronderstelde meningen over een film.
ik vond het nodig om mijn beklag te doen nog voor ik zag welke films er waren. Ik heb op alle films waar ik gestemd heb gezien.
Het punt is echter niet of de ene film beter is dan de ander want dat is niet objectief te meten, het punt is dat de groep die beslist en beide films kent totaal kan verschillen van de gangbare kijker, zeker in het geval van een paring van een bekende en minder bekende film. Er is vaak een goede reden waarom sommige films niet naar boven drijven omdat ze door een kleinere groep gewaardeerd worden.
Geloof mij maar dat er genoeg zijn die stemmen op paren die ze niet kennen want anders zou ik de volgende keer
Bhabhi Dian Choorian tippen om welke gerenomeerde film in de hele decennia te verslaan. Nee, niemand die dan gaat kijken naar het genre: musical, de taal en het imdb cijfer om toch het voordeel te geven aan een Blade Runner, The Shining of Star Wars. Je gelooft toch niet dat wanneer ik de enige ben die Bhabhi Dian Choorian heb gezien dat het elke ronde met 1-0 behoort te winnen?
Nu zal dat grotendeels overwonnen zijn doordat een hoop films vrij bekend zijn maar de enige manier waarop dit soort tournamenten enigzins werken is omdat men geregeld vooronderstellingen maakt bij sommige films. Zelfs bij het vergelijken van twee films die je wel gezien heb kan de situatie van het bekijken van invloed zijn (bioscoop, thuis, bij vrienden, dit jaar of 10 jaar geleden, welke bui je bent ect.). Maar goed je kan mijn opvattingen hierover niet delen noch mijn argumenten inzien dus wat maakt het uit.