dat is het ook het hele probleem we moeten af van het monetaire systeem...quote:Op maandag 6 oktober 2008 02:13 schreef Man-E-Faces het volgende:
De eerste 45 min, zijn eruig goed in dit vervolg. De tweede hel;ft wordt naar mijn idee te dromerig en onrealistisch.
Niemand zegt hoe ze die kosteloze energie en mooie infrastructuur aan de man willen brengen. In een monetaire wereld kan je die Venus-samenleving vergeten.
Ik vind het maar wat mooi dat er nu de laatste 2/3 jaar aan de lopende band zeer controversiële onderwerpen behandeld worden.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:51 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Ik ben niet meer zozeer bezig met het overtuigen van mensen maar ik denk dat er altijd en overal mensen zullen zijn die het gewoonweg niet kunnen bevatten, zich geen andere samenleving kunnen voorstellen.
[..]
MM ken ik niet, ik vind Addendum eigenlijk doorgaan waar Freedom to Fascism stopte.
[..]
diep weet ik niet persé maar er wordt wel dweeperig mee gedaan. Ik denk dat het wel veel zaken in de weg staat tot een goede samenleving.quote:True, maar 95% diep gelovig .....![]()
[..]
Het komt idd wat utopisch over maar imo is alles beter dan wat we nu hebben.quote:Op maandag 6 oktober 2008 02:13 schreef Man-E-Faces het volgende:
De eerste 45 min, zijn eruig goed in dit vervolg. De tweede hel;ft wordt naar mijn idee te dromerig en onrealistisch.
Niemand zegt hoe ze die kosteloze energie en mooie infrastructuur aan de man willen brengen. In een monetaire wereld kan je die Venus-samenleving vergeten.
Waarom sloegen ze daar de plank mis. Het ging niet ver genoeg naar mijn idee.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:38 schreef koningdavid het volgende:
Het Addendum gaat nog maar amper over religie en Jezus dus. Verstandig, want daar sloegen ze in het eerste deel zo ongenadig hard de plank totaal mis. Jammer dat ze nu, ondanks talloze ontkrachtingen, hun achterhaalde theorie weer herhalen.
Een theorie die aan elkaar hangt van leugens en onjuistheden.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waarom sloegen ze daar de plank mis. Het ging niet ver genoeg naar mijn idee.
Wat is een achterhaalde theorie in jouw beleving?
Dat is het hele probleem met zeitgeist en daarom snap ik die mensen ook niet die deel 1 onzin vonden maar de rest als waar bestempelen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:59 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Een theorie die aan elkaar hangt van leugens en onjuistheden.
Klopt. En begrijp me goed, ik geloof geen van de delen van Zeitgeist... ook deel 2 en 3 niet. Maar ik richt me vooral op deel 1 omdat ik daar de meeste kennis over heb.quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:25 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat is het hele probleem met zeitgeist en daarom snap ik die mensen ook niet die deel 1 onzin vonden maar de rest als waar bestempelen.
Er zit namelijk geen verschil in de delen, de claims zijn in alle delen onzinnig en de onderbouwing voor zover die aanwezig is hangt van totaal uit hun verband getrokken quote's en quote's die worden toegeschreven aan de verkeerde personen aan elkaar.
Deze site geeft een aardig overzicht van de valse claims.
http://www.conspiracyscience.com/articles/zeitgeist/
Dat was me al duidelijk.quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:29 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Klopt. En begrijp me goed, ik geloof geen van de delen van Zeitgeist... ook deel 2 en 3 niet. Maar ik richt me vooral op deel 1 omdat ik daar de meeste kennis over heb.
Ik heb tijden geleden ook een presentatie gezien van iemand die een verband legde tussen het officiele taalgebruik van de Wet maar ook van de Bank, en het occulte. Kan het zo 1-2-3 niet vinden maar ander post ik hem nog wel.quote:Dit topic is bedoeld om je mening te geven over deze nieuwe documentaire, wel a.u.b. nadat je hem serieus bekeken hebt. Voor- en tegenstanders mogen uiteraard reageren, maar ga niet te diep in op de vorige film, maar probeer het bij deze tweede docu te houden. Wat niet betekent dat je niet kort mag teruglinken naar de vorige docu en mag stellen welke bijvoorbeeld het beste van de twee is.
Ja leuk en aardig maar dat is dus ook mijn kritiek (wat ook al in mijn eerste reactie staat), als de vorige "docu" al zoveel bewezen fouten bevat waarom zou je deze dan nog kijken en geloven?quote:
mijn god wat een nonsense op die site. Het wil kosten wat kost de false-believes die we nu hebben in stand houden. Wat een farce.quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:25 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat is het hele probleem met zeitgeist en daarom snap ik die mensen ook niet die deel 1 onzin vonden maar de rest als waar bestempelen.
Er zit namelijk geen verschil in de delen, de claims zijn in alle delen onzinnig en de onderbouwing voor zover die aanwezig is hangt van totaal uit hun verband getrokken quote's en quote's die worden toegeschreven aan de verkeerde personen aan elkaar.
Deze site geeft een aardig overzicht van de valse claims.
http://www.conspiracyscience.com/articles/zeitgeist/
quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
mijn god wat een nonsense op die site. Het wil kosten wat kost de false-believes die we nu hebben in stand houden. Wat een farce.
Misschien is het wat verwarrend omdat er over verschillende delen gepraat wordt. Zeitgeist: The Movie bestaat net als Addendum uit verschillende delen, maar Addendum zelf wordt dus ook gezien als 'deel 2' - iig de titel impliceert een appendix.quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:11 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja leuk en aardig maar dat is dus ook mijn kritiek (wat ook al in mijn eerste reactie staat), als de vorige "docu" al zoveel bewezen fouten bevat waarom zou je deze dan nog kijken en geloven?
Waarvan akte!quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:12 schreef koningdavid het volgende:
Oh ja, en iedereen die meent dat de bijbel een platigaatboek is en Jezus een of andere paddestoel:
Voel je vrij een topic erover te openen in WFL en het debat met mij aan te gaan.![]()
Ik vind het zelf ook wel een goed idee. Terug naar de ruilhandel ofzo. Ik ben alleen bang dat 'hebzucht' in de mens zelf zit. Wil je zo;n Project Venus laten slagen zul je deze natuurlijke hebzucht toch op de een of andere manier een plaats moeten geven. Of niet? Ander gaat het zich toch wel uiten ben ik bang.quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:46 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Het komt idd wat utopisch over maar imo is alles beter dan wat we nu hebben.
En dat Venus Project zou ook alleen maar kunnen werken in een niet-monetaire wereld waar men niet uit is op het maken van 'profits'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |