abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117669343
Ik was thuis en had een moeilijk gesprek met iemand die daarna een ex was. ;( :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_117669378
bij moeder in de keuken
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_117688455
quote:
11s.gif Op zaterdag 4 oktober 2008 00:29 schreef Svensational het volgende:
Ten tijde van de Bijlmerramp? Was je thuis, op 't werk, aan 't sporten, gezellig dagje uit, had je een wit pak aan?

Ikzelf was net een dagje naar de Efteling geweest, was 7, geloof niet dat ik toen echt doorhad wat er aan de hand was, maar het was toch een hele happening toen. Mijn broertjes waren namelijk bij m'n oma in Amsterdam en het was maar de vraag of ze veilig zouden zijn :o.
Ik zat volgens mij toen wat mails te beantwoorden in mijn werkkamer toen ik in uit mijn ooghoeken plotseling beelden van een brandende flat zag. (heb een kleine Sony tv in mijn werkkamer staan in de vensterbank)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2012 13:24:54 ]
pi_117837212
Op vakantie in Limburg
  woensdag 10 oktober 2012 @ 23:34:11 #205
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_117838981
quote:
6s.gif Op zondag 7 oktober 2012 13:24 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Ik zat volgens mij toen wat mails te beantwoorden in mijn werkkamer toen ik in uit mijn ooghoeken plotseling beelden van een brandende flat zag. (heb een kleine Sony tv in mijn werkkamer staan in de vensterbank)
Mails, in 1992? Was het geen gewone post?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  woensdag 10 oktober 2012 @ 23:54:24 #206
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_117839663
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:34 schreef Strani het volgende:
Mails, in 1992? Was het geen gewone post?
Ik was in 1992 al bezig met BBS-en met FidoNet en BlueMail, via een 14k4 modempje..... maar dat was meer hobbywerk. Internet was pas in 1994 voor het eerst in Nederland aanwezig voor particulieren, middels XS4All. Voor die tijd waren er al wel bedrijven met Microsoft Mail, met een Windows for Workgroups 3.11 client..... alhoewel dat in veel gevallen alleen voor interne mail verspreiding was. Als er een internetverbinding was, was dit vaak een inbelmodem (via UUNet bijv.) die 1 keer per uur of zo ergens inbelde, en mailtjes verstuurde en ophaalde.

Dus in theorie, ZOU het kunnen. ;)
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_118297874
ik zat op de wc, ik had de hele dag al een donker bruin vermoeden dat er iets groots stond te gebeuren.
pi_118298416
Ik was 8 en ik zat thuis en kreeg het mee via de TV.

Laatst nog een paar avonden onderzoek gedaan naar de toedracht en hele bedoeling van die gebeurtenis.

Apart wel dat Israël een stukje Schiphol bezit waar Nederland geen autoriteit heeft en waar de Mossad alle beveiliging/controle doet van Israëlische vliegtuigen.
pi_118574253
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 18:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
Was het dat er ook een Nederlander omgekomen moest zijn omdat er een paar werkschoenen tussen het puin gevonden waren?
Nee die hadden ze in een vijver verderop gevonden, maar later bevestigd dat ie er niks mee te maken had, want hij had zn schaatsen nog om :')

Zelf het ding nog zien vliegen toen ik vlak voor het avondeten nog op straat aan het voetballen was. Het viel me wel op dat het ding nogal rookte aan de rechterkant, maar dat deden vliegtuigen wel vaker :+ en toen vlogen ze ook nog met veel kabaal laag over, nog voor het tijdperk dat geluidshinder echt een issue werd. Had dus niet direct door dat er wat aan de hand was, maar als ik de tijden en de vliegroute opzoek moet dat hem wel geweest zijn.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_118631544
ik woonde toen samen met mijn eerste vriendje, we hadden visite van een goede vriend van hem en waren beetje aan het wijn drinken, pianspelen, kletsen, een gewoon relaxt avondje.
wilden toch nog even nieuws kijken en toen zagen we het, schrokken ons helemaal wild en konden de tv gewoonweg niet meer uitkrijgen.
bizar toch, dat je zulke momenten nog zo goed weet. ik studeerde al wel in Amsterdam (woonde er niet) maar dat was in het centrum dus daar pakte je er verder niet veel van mee.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_119052312
Thuis op de bank net als bij de twin towers,deed mijn tv aan en bam it hit me in face :/ Al was ik met de bijlmer-ramp 7. Kan me alleen dat oldskool interface van RTL en de rook voor de geest halen.
www.fmylife.com,your life isnt that bad now is it?
pi_119058173
Ik woonde destijds in Diemen en was daar bezig met ons avondeten op te eten (spinazie, aardappels, vlees en chocolademousse :')) toen ik zag dat er een vliegtuig naar beneden stortte gevolgd door een hoop rook.
pi_119076722
Toen was ik 3 ofzo :') :').
Daar staat me weinig van bij.
pi_119076725
quote:
6s.gif Op maandag 22 oktober 2012 20:38 schreef Salvad0R het volgende:
Ik was 8 en ik zat thuis en kreeg het mee via de TV.

Laatst nog een paar avonden onderzoek gedaan naar de toedracht en hele bedoeling van die gebeurtenis.

Apart wel dat Israël een stukje Schiphol bezit waar Nederland geen autoriteit heeft en waar de Mossad alle beveiliging/controle doet van Israëlische vliegtuigen.
Nederland heeft als enige land ter wereld volgens mij marechausees op Ben Gurion luchthaven 8-) 8-) 8-) 8-) . Hoe dan ook, daarom is El Al de veiligste vliegmaatschappij, je weet zelf.
  zondag 11 november 2012 @ 05:33:07 #215
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_119076764
Toen was ik 8 nies van meegekregen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_119154513
2 weken later ging ik naar een wedstrijd van Feyenoord, zijn toen wel een paar coupletten gezongen van Big City maar dan met een iets andere tekst.....

:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')