Ik zat volgens mij toen wat mails te beantwoorden in mijn werkkamer toen ik in uit mijn ooghoeken plotseling beelden van een brandende flat zag. (heb een kleine Sony tv in mijn werkkamer staan in de vensterbank)quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:29 schreef Svensational het volgende:
Ten tijde van de Bijlmerramp? Was je thuis, op 't werk, aan 't sporten, gezellig dagje uit, had je een wit pak aan?
Ikzelf was net een dagje naar de Efteling geweest, was 7, geloof niet dat ik toen echt doorhad wat er aan de hand was, maar het was toch een hele happening toen. Mijn broertjes waren namelijk bij m'n oma in Amsterdam en het was maar de vraag of ze veilig zouden zijn.
Mails, in 1992? Was het geen gewone post?quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:24 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik zat volgens mij toen wat mails te beantwoorden in mijn werkkamer toen ik in uit mijn ooghoeken plotseling beelden van een brandende flat zag. (heb een kleine Sony tv in mijn werkkamer staan in de vensterbank)
Ik was in 1992 al bezig met BBS-en met FidoNet en BlueMail, via een 14k4 modempje..... maar dat was meer hobbywerk. Internet was pas in 1994 voor het eerst in Nederland aanwezig voor particulieren, middels XS4All. Voor die tijd waren er al wel bedrijven met Microsoft Mail, met een Windows for Workgroups 3.11 client..... alhoewel dat in veel gevallen alleen voor interne mail verspreiding was. Als er een internetverbinding was, was dit vaak een inbelmodem (via UUNet bijv.) die 1 keer per uur of zo ergens inbelde, en mailtjes verstuurde en ophaalde.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:34 schreef Strani het volgende:
Mails, in 1992? Was het geen gewone post?
Nee die hadden ze in een vijver verderop gevonden, maar later bevestigd dat ie er niks mee te maken had, want hij had zn schaatsen nog omquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
Was het dat er ook een Nederlander omgekomen moest zijn omdat er een paar werkschoenen tussen het puin gevonden waren?
Nederland heeft als enige land ter wereld volgens mij marechausees op Ben Gurion luchthavenquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:38 schreef Salvad0R het volgende:
Ik was 8 en ik zat thuis en kreeg het mee via de TV.
Laatst nog een paar avonden onderzoek gedaan naar de toedracht en hele bedoeling van die gebeurtenis.
Apart wel dat Israël een stukje Schiphol bezit waar Nederland geen autoriteit heeft en waar de Mossad alle beveiliging/controle doet van Israëlische vliegtuigen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |