Bakken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat wil je met die newbs van tegenwoordig.
quote:
Nou, krijg ik hier nog antwoord op of beperk je je wederom tot het plaatsen van oneliners waar de stupiditeit vanaf druipt?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:31 schreef LudoSanders het volgende:
Overigens Olep, ik lees dat jij je postgedrag gaat aanpassen. Per wanneer kunnen wij dit heugelijke feit verwachten?
Ik beperk me tot het volgende; binnenkort.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
Nou, krijg ik hier nog antwoord op of beperk je je wederom tot het plaatsen van oneliners waar de stupiditeit vanaf druipt?
Dan beperk ik mij tot: dan hoop ik voor jou dat jouw binnenkort snel volgt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:51 schreef Olep het volgende:
[..]
Ik beperk me tot het volgende; binnenkort.
Omdat het over het algemeen gure, smerige plaatsen zijn.quote:
Omdat?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan beperk ik mij tot: dan hoop ik voor jou dat jouw binnenkort snel volgt.
Carwash? Die zijn toch schoon? En warm?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Omdat het over het algemeen gure, smerige plaatsen zijn.
Ik zei me te beperken tot die woorden, maar het is een optelsommetje welke zelfs jij moet weten op te lossen.quote:
Helaas welquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:55 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Je weet wat voor maatregelen de modjes kunnen treffen?
Je hebt nat en nat, in een carwash is het natte nogal overdreven en die borstels werken ook niet bevorderlijk, me dunkt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:54 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Carwash? Die zijn toch schoon? En warm?
Je doet moeilijk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je hebt nat en nat, in een carwash is het natte nogal overdreven en die borstels werken ook niet bevorderlijk, me dunkt.
Ik ben monogaam.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:59 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Je doet moeilijk.![]()
Ik ga wel webcamsexen met paramnesia.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |