Wat zhe-devilll zei.quote:
Ik voeg altijd wat toe pauper!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat zhe-devilll zei.
En kappen nu met quoten van mensen zonder iets toe te voegen.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:02 schreef Tha-CheF het volgende:
En duderinnen natuurlijk!
quote:
Kanker voegt ook wat toe aan iemands leven, maar of ze daar nu blij mee moeten zijn.quote:
Ludo is geen pauper...ik denk dat hij jaloers op je is!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kanker voegt ook wat toe aan iemands leven, maar of ze daar nu blij mee moeten zijn.
DOE NORMAAL!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kanker voegt ook wat toe aan iemands leven, maar of ze daar nu blij mee moeten zijn.
wij fokte toch vroeger vaak snachtsquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:12 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ludo is geen pauper...ik denk dat hij jaloers op je is!
Olep die iemand pauper noemt en zelf nauwelijks een IQ beschikt dat 't N.a.p. overstijgt, de ironie.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:12 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ludo is geen pauper...ik denk dat hij jaloers op je is!
Feedbackquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Olep die iemand pauper noemt en zelf nauwelijks over een IQ bezit dat 't N.a.p. overstijgt, de ironie.
Tjah ww kwijt hé?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:12 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
wij fokte toch vroeger vaak snachts
Paultjuhhh weet na al die jaren nog niet in welke FB hij het moet plaatsen.quote:
Hij is wel terecht heur!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Paultjuhhh weet na al die jaren nog niet in welke FB hij het moet plaatsen.
je wou nie tdat het buiten /49 zou komen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Paultjuhhh weet na al die jaren nog niet in welke FB hij het moet plaatsen.
Al stond het achter de schermen..quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:28 schreef Tha-CheF het volgende:
[..]
je wou nie tdat het buiten /49 zou komen?
Is dat een bedreiging?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:30 schreef Olep het volgende:
Smoesjes Ludo. JE BENT DE ENIGE MOD VANNACHT !!!
al is de qoute nog zo snel en wack,quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Al stond het achter de schermen..
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:28 schreef Tha-CheF het volgende:
[..]
je wou nie tdat het buiten /49 zou komen?
Dont count on it :pquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:31 schreef LudoSanders het volgende:
Overigens Olep, ik lees dat jij je postgedrag gaat aanpassen. Per wanneer kunnen wij dit heugelijke feit verwachten?
Die moet eigenlijk in mn ondertitelquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:32 schreef Tha-CheF het volgende:
[..]
al is de qoute nog zo snel en wack,
paultjuhh post hem mega snel in de feedback
quote:
Ik heb hem dan ook niet verwijdert omdat ik er nog steeds achtersta.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:32 schreef Tha-CheF het volgende:
[..]
al is de qoute nog zo snel en wack,
paultjuhh post hem mega snel in de feedback
Ff snel remlof pijpen dan wordt die zo verwijderd, dat topixquote:
top, goed om te zien dat normen en waarden nog steeds bestaanquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb hem dan ook niet verwijdert omdat ik er nog steeds achtersta.
Vertel eens waarom, ik verwens namelijk niemand dood. Olep zegt altijd wat toe te voegen, kanker doet dat ook aan iemand leven, maar dat is net als de posts van Olep over het algemeen zelden positief.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:34 schreef Tha-CheF het volgende:
[..]
Ff snel remlof pijpen dan wordt die zo verwijderd, dat topix
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |