Ja chill dudequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vertel eens waarom, ik verwens namelijk niemand dood. Olep zegt altijd wat toe te voegen, kanker doet dat ook aan iemand leven, maar dat is net als de posts van Olep over het algemeen zelden positief.
Wees gerust, ik heb heus geen zweetende handjes.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:37 schreef Tha-CheF het volgende:
Chill dude.
ze zijn van een mug een olifant het maken.
Nee neequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wees gerust, ik heb heus geen zweetende handjes.
Wat wil je met die newbs van tegenwoordig.quote:
Bakken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat wil je met die newbs van tegenwoordig.
quote:
Nou, krijg ik hier nog antwoord op of beperk je je wederom tot het plaatsen van oneliners waar de stupiditeit vanaf druipt?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:31 schreef LudoSanders het volgende:
Overigens Olep, ik lees dat jij je postgedrag gaat aanpassen. Per wanneer kunnen wij dit heugelijke feit verwachten?
Ik beperk me tot het volgende; binnenkort.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
Nou, krijg ik hier nog antwoord op of beperk je je wederom tot het plaatsen van oneliners waar de stupiditeit vanaf druipt?
Dan beperk ik mij tot: dan hoop ik voor jou dat jouw binnenkort snel volgt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:51 schreef Olep het volgende:
[..]
Ik beperk me tot het volgende; binnenkort.
Omdat het over het algemeen gure, smerige plaatsen zijn.quote:
Omdat?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan beperk ik mij tot: dan hoop ik voor jou dat jouw binnenkort snel volgt.
Carwash? Die zijn toch schoon? En warm?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Omdat het over het algemeen gure, smerige plaatsen zijn.
Ik zei me te beperken tot die woorden, maar het is een optelsommetje welke zelfs jij moet weten op te lossen.quote:
Helaas welquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:55 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Je weet wat voor maatregelen de modjes kunnen treffen?
Je hebt nat en nat, in een carwash is het natte nogal overdreven en die borstels werken ook niet bevorderlijk, me dunkt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:54 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Carwash? Die zijn toch schoon? En warm?
Je doet moeilijk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je hebt nat en nat, in een carwash is het natte nogal overdreven en die borstels werken ook niet bevorderlijk, me dunkt.
Ik ben monogaam.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:59 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Je doet moeilijk.![]()
Ik ga wel webcamsexen met paramnesia.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |