abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63012533
Ik ga Oud&Nieuw met mn lief in Londen vieren
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_63018534
quote:
Op woensdag 5 november 2008 20:46 schreef sitting_elfling het volgende:
Overigens zuigt het aarsch, die mensen die zich zo genoodzaakt voelen zich voor de metro te werpen als ik weer naar huis moet. En toen we weer de roltrap naar boven hadden genomen, lag er een hoopje diarree van een hond of kots in die geest. Sinds het rond 5 uur altijd fucking druk is kijkt niemand naar de grond.. woepla ! daar ging ie! Pfft wat een stank was dat ook.

Overigens heb ik as we speak een heuse vuurwerk voorstelling als ik uit mn raam kijk. LOL, ze zijn al meer dan 20 minuten bezig, en ik moet studeren voor mn tentamens grrr Volgens mij komt het uit het kleine park achter ons hostel. Tzijn overigens vrij zware jongens, ook wel weer eens leuk om zo te zien haha.

-edit ze mogen nu wel eens ophouden met die herrie -_-
Ik zou gewoon lekker terugkomen naar Nederland...
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  vrijdag 7 november 2008 @ 12:32:46 #103
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_63027456
Vanavond om 18:20 zit ik in het vliegtuig naar london !!!
In me Burberry......
pi_63036923
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:51 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Ik zou gewoon lekker terugkomen naar Nederland...
Hell no elk land heeft zo z'n kuttigheden, en ik was deze week gewoon wat grumpy omdat in tentamen week had, en als er dan mensen voor je tube springen wordt je daar niet veel vrolijker van , dat had net zo goed in nederland kunnen gebeuren.

Voor de rest vermaak ik me prima, en ben ga ik alweer na de zomer verhuizen! Dus tot de zomer houd ik het wel vol in londen :p Ben dus niet van plan om komende 3 jaar terug te komen in NL
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 10 november 2008 @ 00:09:47 #105
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_63091893
Ben weer thuis, ik wil teruuuug!
In me Burberry......
pi_63093207
quote:
Op maandag 10 november 2008 00:09 schreef Chav het volgende:
Ik zit nog minstens een maand in Londen voordat ik de treine weer pak naar brussels, en dan zien we wel hoe we thuis komen
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_63102579
quote:
Op maandag 10 november 2008 00:09 schreef Chav het volgende:
Dat heb ik nou ook altijd als ik weer terugkom.

Gelukkig 14 december weer naar London.
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_63106448
Wat vinden jullie leuk aan Kerst in Londen? Het is echt zo druk de dagen ervoor en met Kerst zelf is alles gesloten... tenzij je hier familie hebt lijkt het me niet de meest geschikte tijd om Londen te bezoeken.
pi_63107050
Nou boehoe wat is Londen een leuke stad zeg
Na een weekendje op bezoek bij mijn ouders; gisterenavond weer terug vanaf Schiphol en daar aangekomen heeft easyjet een uur vertraging.
Nadat ik eindelijk op stansted ben aangekomen heb ik de stansted express genomen en wilde ik overstappen op Tottenham Hale: is het gehele station gesloten vanwege werkzaamheden... bah!
Dan maar de bus naar Finsbury om er aldaar achter te moeten komen dat zojuist mijn laatste metro is vertrokken.
De Nachtbussen gaan niet direct naar mijn regio, dus moest ik de taxi pakken...

Ik zal nog eens een keer mijn ouders verrassen met een bliksembezoek
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
  dinsdag 11 november 2008 @ 12:23:03 #110
132737 Urticaria
Dat wordt krabben.
pi_63126095
Zeg, die metro in Londen, hè.

Is het nou nog mogelijk om gewoon met een ouderwetse "printed ticket" te reizen?
Of werkt álles met die Oystercard tegenwoordig?

En eh, kan ik gewoon na aankomst het eerste de beste metrostation binnenlopen en een ticket (bij voorkeur een 3-day ticket voor zones 1 en 2) regelen?

De site van de Tube zelf praat op de ene pagina nog wel over printed tickets en op de andere alleen nog over de Oystercard.
pi_63126832
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 12:23 schreef Urticaria het volgende:
Zeg, die metro in Londen, hè.

Is het nou nog mogelijk om gewoon met een ouderwetse "printed ticket" te reizen?
Of werkt álles met die Oystercard tegenwoordig?

En eh, kan ik gewoon na aankomst het eerste de beste metrostation binnenlopen en een ticket (bij voorkeur een 3-day ticket voor zones 1 en 2) regelen?

De site van de Tube zelf praat op de ene pagina nog wel over printed tickets en op de andere alleen nog over de Oystercard.
Je kan gewoon nog met papieren kaartjes reizen, los of inderdaad de travelcards voor 1 of 3 dagen.
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_63139435
Loop ook al een tijdje rond met plannen om met 2 maten Londen te gaan verkennen. Ofja, eigenlijk willen we wat toeristische dingen gaan checken maar vooral toch wat shoppen (ook al is het misschien erg duur).

Maar wat is de meest voordelige manier om in Londen te komen vanuit Nederland (en om precies te zijn Zuid-Limburg). Ik vermoed per vliegtuig? Ik zie dat Ryanair bijvoorbeeld vanaf Eindhoven naar London Stansted vliegt (en gek genoeg voor 0 euro (excl belastingen etc.) als ik een reis in februari volgend jaar plan). Of is het misschien goedkoper/makkelijker om een reis te boeken in een reisbureau incl. overnachting(en) voor als we meerdere dagen willen blijven?

Klinkt misschien erg n00berig.... en dat is het ook Normaal rijd ik gewoon overal naar toe om dan de auto buiten de stad te parkeren en dan met OV verder te gaan en overnacht ik in goedkope pensions in een klein gehuchtje ver van die stad. Maar Londen wil ik toch anders aanpakken, maar dat wordt dan ook de eerste keer dat ik zoiets ga plannen
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  † In Memoriam † dinsdag 11 november 2008 @ 22:50:29 #113
230491 Zith
pls tip
pi_63144367
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 20:29 schreef DaFrenk het volgende:
Loop ook al een tijdje rond met plannen om met 2 maten Londen te gaan verkennen. Ofja, eigenlijk willen we wat toeristische dingen gaan checken maar vooral toch wat shoppen (ook al is het misschien erg duur).

Maar wat is de meest voordelige manier om in Londen te komen vanuit Nederland (en om precies te zijn Zuid-Limburg). Ik vermoed per vliegtuig? Ik zie dat Ryanair bijvoorbeeld vanaf Eindhoven naar London Stansted vliegt (en gek genoeg voor 0 euro (excl belastingen etc.) als ik een reis in februari volgend jaar plan). Of is het misschien goedkoper/makkelijker om een reis te boeken in een reisbureau incl. overnachting(en) voor als we meerdere dagen willen blijven?

Klinkt misschien erg n00berig.... en dat is het ook Normaal rijd ik gewoon overal naar toe om dan de auto buiten de stad te parkeren en dan met OV verder te gaan en overnacht ik in goedkope pensions in een klein gehuchtje ver van die stad. Maar Londen wil ik toch anders aanpakken, maar dat wordt dan ook de eerste keer dat ik zoiets ga plannen
Ryanair
Hostel in de buurt van de Victoria zone (Is tussen alle grote atracties)
Easybus ernatoe
Handbagage only
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_63151657
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 22:50 schreef Zith het volgende:

[..]

Ryanair
Hostel in de buurt van de Victoria zone (Is tussen alle grote atracties)
Easybus ernatoe
Handbagage only

Thanks!

Eens even op zoek gaan naar een van die hostels en kijken wat dat mag kosten voor één of twee nachten. Over die Easybus heb ik ook het e.e.a. gelezen in een vorig topic, die is inderdaad vrij voordelig om van het vliegveld in Londen te komen.

[ Bericht 0% gewijzigd door DaFrenk op 12-11-2008 10:15:14 ]
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_63153839
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 20:29 schreef DaFrenk het volgende:

Vanuit Maastricht pak je de snelle intercity naar Brussel, waar je de Eurostar in 1u50 naar Londen pakt. Erg snel en goedkoop als je een goede maand vooraf boekt. In een Eurostarticket is de reis van ieder Belgisch station naar Brussel ook inclusief, dus je hoeft alleen extra te betalen voor bvb. Maastricht - Vise, wat een euro of 3 is.

Het is snel, comfortabel, je gaat direct naar hartje Londen, en het is goedkoop (100 euro retour is makkelijk te vinden, je krijgt ook korting indien je jonger dan 26 bent)
pi_63203257
Gisteravond nog even snel een retourtje Londen geboekt voor 5 dagen in februari.

Nu ben ik op zoek naar een goed hotel. Ik heb wal wat zitten rondzoeken op internet maar daar schrik ik soms van de beoordelingen die gegeven worden. Het lijkt wel alsof er geen een goed betaalbaar hotel is in Londen.
Nu zal dit vast niet het geval zijn, het ligt ook enorm aan je eisen. Vandaar dat ik hier wat ervaringen zoek. Waar ik naar op zoek ben is een redelijk centraal gelegen hotel en/of dichtbij een metrostation. Het liefste ook niet gehorig. Ik slaap altijd erg slecht en wordt overal wakker van. Dus niet in een uitgaansgelegenheid of een drukke straat. Verder maakt het me niet uit wat voor faciliteiten er zijn.

Verder had ik nog een vraag over evt een musical. Op internet worden zo ongeveer dezefde rijen/stoelen aangeboden. Dit zijn nou niet echt de beste plaatsen. Is het slimmer om toch van te voren te boeken via internet of is er ook nog genoeg plaats als je een ticket koopt bij het theater zelf?

Alvast heel erg bedankt!
pi_63204059
Wat is het budget waar je ongeveer aan zit te denken? Voor een musical kun je volgens mij prima tegen die tijd langs een van de boots op Leicester square gaan, hoewel ik dat zelf lang geleden voor het laatst gedaan heb...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_63204270
Voor 5 nachten wil ik maximaal 600 euro uitgeven
  Admin donderdag 13 november 2008 @ 22:36:13 #119
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_63205632
Qua hotel kan ik het Excelsior aanbevelen. Dat zit hier (vlakbij King's Cross en in een hele rustige straat) en beviel mij prima. De kamer die ik had was ruim, netjes, met een goede badkamer, toilet, handdoeken, etcetera (ik heb een filmpje van mijn hotelkamer, maar die moet ik nog effe verwerken en online zetten, dus dat kan nog wel even duren). De volgende keer London is de kans groot dat ik daar weer heenga.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_63213412
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:06 schreef blue_star het volgende:
Voor 5 nachten wil ik maximaal 600 euro uitgeven
Met de huidige koers kun je daarvoor zeker wel goeie hotel vinden. Als je nu boekt bij NH Hotels ben je iets van 90 pond per nacht kwijt, dus 450 pond in total oftewel rond de 550 euro. Ik zou die bij Harrington Gardens boeken, die is net compleet gerenoveerd en zit bij mij om de hoek - ik kan je garanderen dat het daar rustig is. Trouwens ook wel een mooie buurt en op 200 meter van Gloucester Rd tube station.

Nou ja, da's mijn 2 pence in ieder geval
pi_63215513
Bedankt,

Ik zal beide hotels eens gaan bekijken zometeen!

Breuls weet jij toevallig iets over de musical kaartjes? Ik zit er aan te denken om ze gewoon daar te kopen aangezien op internet niet echt goede plaatsen worden aangeboden. Is dat slim of is daar elke dag echt alles uitverkocht of bijna uitverkocht? Het zou gaan om de musical Lion King, altijd al eens willen zien.
  Admin vrijdag 14 november 2008 @ 11:31:59 #122
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_63216177
Die kun je gewoon daar kopen. Op Leicester Square zit TKTS, die ze voor een lagere prijs verkoopt, en in de zijstraatjes aldaar zitten vergelijkbare verkooppunten, die ook goedkoper zijn dan bij het theater zelf. En het theater waar Lion King speelt zit op loopafstand van Leicester Square.

Ik heb geen idee hoe het zit met uitverkocht-heid, maar ik gok dat dat wel meevalt omdat die musicals al aardig lang draaien.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_63216602
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:11 schreef blue_star het volgende:
Bedankt,

Ik zal beide hotels eens gaan bekijken zometeen!

Heel goed. Ik stop mijn familie ook meestal in die NH en weinig klachten tot nog toe

Het ligt wellicht ook een beetje aan waar je op vliegt. Met de tube ben je vanaf Heathrow goedkoop en snel (40 minuten) bij Gloucester Rd, King's Cross is dan een stuk langer met metro of duurder met de Express. Maar als je vliegt op City of Stansted is dat juist weer beter.

Heb je verder geen voorkeur voor een bepaalde wijk? Je kunt ervoor kiezen juist iets te zoeken waar winkels zijn, of meer restaurant of juist erg residential, etc...
pi_63217680
Het Excelsior is in ieder geval al niet beschikbaar in de periode waarin we gaan (20 februari t/m 25 februari 2009). NH hotels zien er inderdaad goed uit!

Ik heb niet echt nagedacht over de wijk, in principe maakt het me niet zo heel veel uit zolang alles maar goed bereikbaar is. En van wat ik heb gelezen is dat meestal wel het geval met de Metro. Voorkeur was natuurlijk wel een rustige wijk.

Hoe zit het trouwens met het ontbijt/eten 's avonds. In de NH hotels zit het ontbijt namelijk niet inbegrepen, kost iets van 17 pond. Voor een ontbijt vind ik dat nogal prijzig. Ik neem aan dat er wel goedkopere eetgelegenheden zijn, ook voor 's avonds in de stad zelf?

We vliegen trouwens naar Stansted vanuit Dusseldorf.
pi_63218440
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:14 schreef blue_star het volgende:
Het Excelsior is in ieder geval al niet beschikbaar in de periode waarin we gaan (20 februari t/m 25 februari 2009). NH hotels zien er inderdaad goed uit!

Ik heb niet echt nagedacht over de wijk, in principe maakt het me niet zo heel veel uit zolang alles maar goed bereikbaar is. En van wat ik heb gelezen is dat meestal wel het geval met de Metro. Voorkeur was natuurlijk wel een rustige wijk.

Hoe zit het trouwens met het ontbijt/eten 's avonds. In de NH hotels zit het ontbijt namelijk niet inbegrepen, kost iets van 17 pond. Voor een ontbijt vind ik dat nogal prijzig. Ik neem aan dat er wel goedkopere eetgelegenheden zijn, ook voor 's avonds in de stad zelf?

We vliegen trouwens naar Stansted vanuit Dusseldorf.
Ik zou persoonlijk nooit voor ontbijt betalen, ik ga liever ergens buiten het hotel wat leuks zoeken, is vaak goedkoper ook. Je hebt bij die NH genoeg eettentjes zitten die goed betaalbaar zijn. Voor het ontbijt zit een simpel tentje vlakbij de tube (200 meter van het hotel) waar ik wel eens ontbijt. Vrij simpel, maar je bent er minder dat 17 pond kwijt en ik vind het wel iets leuker dan een hotel-zaal...
  Admin vrijdag 14 november 2008 @ 12:59:09 #126
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_63218854
Ik doe nooit het ontbijt bij de hotels. Nou heb ik ook meestal een eenvoudig hotel en ik ga ervan uit dat er gewoon niks te bieden is. Ik loop liever langs Tesco of Starbucks om effe iets te scoren.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_63220238
De NH hotels kwamen toch wat duurder uit dan dat ik er aan uit wil geven. Ik heb nu het volgende hotel gevonden: Brindle hotel aan 1 Warwick Place North, SW1V 1QW London.

Zijn jullie toevallig bekend met het hotel en de wijk?

De beoordelingen zien er goed uit en ik betaal dan 430 euro voor 5 nachten.
  Admin vrijdag 14 november 2008 @ 14:04:22 #128
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_63220368
Ik ken de omgeving niet, maar het zit niet te ver van het 'cemtrum', dus qua ligging is het wel okay.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_63221226
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 14:04 schreef Breuls het volgende:
Ik ken de omgeving niet, maar het zit niet te ver van het 'cemtrum', dus qua ligging is het wel okay.
Je zit daar midden in South Kensington, vlakbij Chelsea, Sloan Square, etc... Al met al een van de "dure" residential areas van Londen. Aardig wat restaurantjes, winkels en mooie parkjes, dus best relaxed om rond te wandelen. Nou ja, laat maar horen als je meer vragen hebt
pi_63221363
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 13:58 schreef blue_star het volgende:
De NH hotels kwamen toch wat duurder uit dan dat ik er aan uit wil geven. Ik heb nu het volgende hotel gevonden: Brindle hotel aan 1 Warwick Place North, SW1V 1QW London.

Zijn jullie toevallig bekend met het hotel en de wijk?

De beoordelingen zien er goed uit en ik betaal dan 430 euro voor 5 nachten.
Sorry, ik had deze post niet gelezen. Het zit vlakbij Victoria, wat een vrij drukke buurt is. Qua lawaai zal het wel ok zijn, daar hoef je je denk ik geen zorgen om te maken. Verbinding is verder wel ok, van Victoria kun je een hoop kanten uit. Overal geen super-leuke buurt, beetje saai in mijn mening. Ik zou eerder een hotel zoeken in South Kensington, Marylebone, Bayswater of zelfs richting Notting Hill. Voornamelijk omdat dat redelijk gezellige wijken zijn zonder al teveel gevaar voor veel lawaai 's nachts. Daarnaast ook leuke wijken om te vertoeven, terwijl weining mensen voor hun lol naar Westminster gaan. Maar goed, ieder zijn mening en de prijs is zeker niet hoog.
pi_63221836
Ik heb net geboekt. Via de site van het hotel heb ik ook nog vroegboekkorting gekregen. Ik heb nu slechts 270 pond voor 5 nachten betaald. Flink wat bespaard dus!

Nu nog even alle bezienswaardigheden op een rij zetten maar dat komt zo rond januari wel!

Bedankt Breuls en Drive-r!

Mochten jullie, nog tips hebben voor leuke betaalbare eettentjes dan hoor ik ze graag!
pi_63222093
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 15:00 schreef blue_star het volgende:
Ik heb net geboekt. Via de site van het hotel heb ik ook nog vroegboekkorting gekregen. Ik heb nu slechts 270 pond voor 5 nachten betaald. Flink wat bespaard dus!

Nu nog even alle bezienswaardigheden op een rij zetten maar dat komt zo rond januari wel!

Bedankt Breuls en Drive-r!

Mochten jullie, nog tips hebben voor leuke betaalbare eettentjes dan hoor ik ze graag!
Voordat je gaat moet je zeker even de 'time-out' site bekijken, dan ben je zo op de hoogte wat er speelt in Londen.
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
pi_63265140
Overigens moet ik zeggen dat tot dusver de nederlanders in londen best oké zijn.
Loop je in een drukke winkelstraat te voeteren en te vloeken in het nederlands, hoor je plots achter je ..
uhh sorry, kun je misschien zeggen hoe ik daar en daar kom?

Of als je in de tube zit .. en je hebt nederlanders tegenover je .. en je vraagt, hoe laat is het?
Kijken ze je opeens verbaasd aan haha
pi_63274479
Wij gaan van 21 t/m 24 februari ook weer even een bezoekje brengen aan London. De laatste keer was in 2003, dus het werd wel weer tijd.

We slapen voor 60 euro per nacht in hotel Barkston Gardens, op 200 meter afstand van metrostation Earl's Court. Geboekt via Alpharooms. Leek me wel een goede deal

Ik heb er zin in!
pi_63275342
quote:
Op zondag 16 november 2008 22:16 schreef Fannetje het volgende:
Wij gaan van 21 t/m 24 februari ook weer even een bezoekje brengen aan London. De laatste keer was in 2003, dus het werd wel weer tijd.

We slapen voor 60 euro per nacht in hotel Barkston Gardens, op 200 meter afstand van metrostation Earl's Court. Geboekt via Alpharooms. Leek me wel een goede deal

Ik heb er zin in!
wow, ik heb net ff je website door gekeken, duidelijk een travel fan! Behoorlijke prijzige tripjes tot dusver lijkt me, maar wel heel tof!

Al woon je uiteraard nog steeds in Nederland, na het reizen had ik met name het gevoel dat ik 'niet' terug wou naar Nederland.
pi_63293014
Iemand weleens in het Meridien geslapen in London? Ik moet een paar dagen voor mijn werk naar london (canary wharf, dus normaal zou ik daar een hotel pakken) maar een vriendin van mij gaat mee en zij wil natuurlijk dicht bij de winkelstraten zitten. Is dat hotel de hoge prijs waard (kamerprijs gaat wel iets boven de bijdrage die mijn werkgever geeft ).
pi_63293478
quote:
Op maandag 17 november 2008 17:02 schreef LordLynx het volgende:
Iemand weleens in het Meridien geslapen in London? Ik moet een paar dagen voor mijn werk naar london (canary wharf, dus normaal zou ik daar een hotel pakken) maar een vriendin van mij gaat mee en zij wil natuurlijk dicht bij de winkelstraten zitten. Is dat hotel de hoge prijs waard (kamerprijs gaat wel iets boven de bijdrage die mijn werkgever geeft ).
Nooit geslapen, maar het is een vrij drukke locatie? Anyway, zal best goed zijn. In die prijs klasse boek ik echter altijd liever een mooi design hotel of iets dergelijks. Volgens mij kun je voor dat geld bijvoorbeeld ook wel terecht in het St. Martins Lane hotel en da's wel echt een leuke om een keer te bezoeken en ligt beter, in mijn mening. Anders het Sanderson, dichtbij Oxford Street.
pi_63294561
quote:
Op zondag 16 november 2008 22:42 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

wow, ik heb net ff je website door gekeken, duidelijk een travel fan! Behoorlijke prijzige tripjes tot dusver lijkt me, maar wel heel tof!

Al woon je uiteraard nog steeds in Nederland, na het reizen had ik met name het gevoel dat ik 'niet' terug wou naar Nederland.
Ik ben dol op reizen, maar ik zou toch niet zo gauw in een ander land gaan wonen En mijn afgelopen vakanties waren inderdaad allemaal heel gaaf, en niet eens heel duur
pi_63329962
Gaat er iemand nog naar het Oranje Bal London 2008?
pi_63330067
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 22:01 schreef sitting_elfling het volgende:
Nope, geen zin in. Trouwens toch de hele week weer aan het reizen en dat weekend daarom waarschijnlijk even een stop-over maken in Amsterdam. Ben er twee jaar geleden geweest, maar teveel collega's in een zaal, zeg maar...
pi_63330260
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 22:04 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Nope, geen zin in. Trouwens toch de hele week weer aan het reizen en dat weekend daarom waarschijnlijk even een stop-over maken in Amsterdam. Ben er twee jaar geleden geweest, maar teveel collega's in een zaal, zeg maar...
Is het het waard om er heen te gaan? Lijkt me opzich wel leuk om weer eens wat nederlanders te zien/spreken. En het ziet er uit als een relatief beschaafd feest'je' + veiling.
pi_63339167
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 22:09 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Is het het waard om er heen te gaan? Lijkt me opzich wel leuk om weer eens wat nederlanders te zien/spreken. En het ziet er uit als een relatief beschaafd feest'je' + veiling.
Hm, in mijn mening niet echt. Als je erheen gaat zou ik zeker met een grote groep gaan. De meeste mensen komen met een groep collega's en met aanhang, dus veel tafels worden door hen geboekt. Als je in je eentje komt wordt je bij de andere "eenlingen" ergens aan tafel gezet. Kan natuurlijk nog steeds gezellig zijn, maar is een beetje afwachten.

Verder gewoon niet zo mijn ding, iets te brallerig, maar wel leuk om een keer mee te maken en wel een goed Nederlandse avondje, inclusief bitterballen...
pi_63339223
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 22:01 schreef sitting_elfling het volgende:
Beetje prijzig en ik vermoed dat er heel veel oude bejaarden op komen dagen en dat is niet mijn idee van een top feestje
pi_63340132
quote:
Op woensdag 19 november 2008 10:39 schreef shilizous_88 het volgende:

[..]

Beetje prijzig en ik vermoed dat er heel veel oude bejaarden op komen dagen en dat is niet mijn idee van een top feestje
Dat van de bejaarden valt wel mee, over het algemeen zal het tussen de 20 en 40 zitten, met een gemiddelde rond de 31-32?
  donderdag 20 november 2008 @ 16:42:01 #145
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_63378066
Ik ga morgenochtend richting London

1000% zin
pi_63378496
quote:
Op donderdag 20 november 2008 16:42 schreef Radjesh het volgende:
Ik ga morgenochtend richting London

1000% zin
Neem je sneeuw-schoenen mee, er gaat zondag wat vallen hier...
  vrijdag 21 november 2008 @ 00:47:42 #147
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_63392740
Ik heb volgende week een 6hr stop-over in London, misschien ga ik wel even naar Canary Wharf om te meeten met een paar maten. Daarna beginnen met de eerste leg van mijn RTW tour
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_63396171
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 00:47 schreef Public_NME het volgende:
Ik heb volgende week een 6hr stop-over in London, misschien ga ik wel even naar Canary Wharf om te meeten met een paar maten. Daarna beginnen met de eerste leg van mijn RTW tour
Vanaf Heathrow???? Poe, dan doe ik liever een pint in Richmond, scheelt meteen 1.5 uur in de underground...
  vrijdag 21 november 2008 @ 11:14:56 #149
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_63399065
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 09:17 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Vanaf Heathrow???? Poe, dan doe ik liever een pint in Richmond, scheelt meteen 1.5 uur in de underground...
Achja, ik vind het nu niet zo vervelend om in de Tube te gaan. Ben er immers al een paar maanden niet geweest... Sowieso heb ik 6hrs to kill, helaas vond ik 3u overstap tijd wat aan de korte kant (met terminal wissel e.d.). Normaal kom ik altijd het laatste half uur van de inchecktijd aan, maar nu wil ik echt geen risico nemen omdat er zoveel vluchten aan verbonden zijn...
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_63399441
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 11:14 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Achja, ik vind het nu niet zo vervelend om in de Tube te gaan. Ben er immers al een paar maanden niet geweest... Sowieso heb ik 6hrs to kill, helaas vond ik 3u overstap tijd wat aan de korte kant (met terminal wissel e.d.). Normaal kom ik altijd het laatste half uur van de inchecktijd aan, maar nu wil ik echt geen risico nemen omdat er zoveel vluchten aan verbonden zijn...
Ben niet zo zeker of naar CW gaan dan sense maakt. De tube is 1.5 uur heen en weer 1.5 uur terug, dus dan heb je nog steeds maar 3 uur voor inchecken, eventuele vertraging en een kop koffie met vrienden
  vrijdag 21 november 2008 @ 11:53:31 #151
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_63400216
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 11:28 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Ben niet zo zeker of naar CW gaan dan sense maakt. De tube is 1.5 uur heen en weer 1.5 uur terug, dus dan heb je nog steeds maar 3 uur voor inchecken, eventuele vertraging en een kop koffie met vrienden
Hmm ja, ik moet even kijken wat ik ga doen. Is er verder nog iets de buurt van LHR te beleven? Ik heb wel een paar keer op LHR gevlogen, alleen toen dook ik gelijk de Tube in naar huis. (ik ben nooit verder gekomen dan Brentford..)
pi_63404451
even een vraagje tussendoor.

Ik wil graag geld overmaken van mijn Engelse ponden rekening (HSBC) naar een Nederlandse Euro rekening (Rabobank), wat zou de beste en meest voordelige manier zijn?
  vrijdag 21 november 2008 @ 17:42:57 #153
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_63410100
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 14:20 schreef shilizous_88 het volgende:
even een vraagje tussendoor.

Ik wil graag geld overmaken van mijn Engelse ponden rekening (HSBC) naar een Nederlandse Euro rekening (Rabobank), wat zou de beste en meest voordelige manier zijn?
Een international transfer is het makkelijkst en volgens mij ook het goedkoopst. Je hebt de IBAN en BIC van je rabo rekening nodig en je kan via telebankieren of bij een bank een template voor die rekening opzetten zodat je makkelijk weer naar diezelfde rekening kan overschrijven. Het kost iets van £15 geloof ik. Jammer alleen dat het niet via internet bankieren kan. Als je meer dan £15000 overschrijft zijn er weer meer regels.
reset
pi_63414410
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 17:42 schreef Individual het volgende:

[..]

Een international transfer is het makkelijkst en volgens mij ook het goedkoopst. Je hebt de IBAN en BIC van je rabo rekening nodig en je kan via telebankieren of bij een bank een template voor die rekening opzetten zodat je makkelijk weer naar diezelfde rekening kan overschrijven. Het kost iets van £15 geloof ik. Jammer alleen dat het niet via internet bankieren kan. Als je meer dan £15000 overschrijft zijn er weer meer regels.
Het kan volgens mij wel via internet bankieren bij HSBC, bij mij in ieder geval wel. Kosten zijn in Engeland altijd wat hoog, maar ik doe het via mijn offshore HSBC account en dan is het goedkoper, geloof ik.
pi_63454525
Overmaken is voor mij gratis zolang je het in de munteenheid van het land van oorsprong doet. Dus Eng > NL in Ponden en NL > Eng in Euro's altijd. Lloyds TSB en ABN Amro gaat het bij mij over.
  zondag 23 november 2008 @ 18:17:35 #156
34586 kepler
No bounce, no play
pi_63455667
kleine TVP

Aan het begin van mn wereldreis verblijf ik met een aantal vrienden nog 2 dagen in London
The line is a dot to you!
  maandag 24 november 2008 @ 16:37:29 #157
136666 Relin
Suomi Powerrrr!
pi_63481623
Vanaf waar (behalve vanuit de London Eye) heb je nog meer mooie uitzichten over Londen?
Go Hard Or Go Home
http://www.rp-originals.nl
pi_63481726
quote:
Op maandag 24 november 2008 16:37 schreef Relin het volgende:
Vanaf waar (behalve vanuit de London Eye) heb je nog meer mooie uitzichten over Londen?
Tower 42 (de champagnebar)
pi_63481816
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 20:39 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Het kan volgens mij wel via internet bankieren bij HSBC, bij mij in ieder geval wel. Kosten zijn in Engeland altijd wat hoog, maar ik doe het via mijn offshore HSBC account en dan is het goedkoper, geloof ik.
Dank je voor de adviesen.
Ik heb het inderdaad gewoon maar gedaan via een HSBC template en na aftrek van de kosten 15 pond ook nog eens genaaid op de koers.
Jammer dat ik het niet via mijn werk via een spotexchange kon doen, maar het was een goede poging
pi_63482397
quote:
Mijn kantoor, maar da's helaas niet publiek...

Tower 42 is inderdaad een optie, maar mijn favoriet is "The Trafalgar" bij Trafalgar Square. Hele relaxte plek, hoewel in de winter wat frisjes? Maar bij goed weer in ieder geval een stuk leuker dan Tower 42 (in mijn mening) en hoewel het uitzicht niet bijzonder weids is (je zit tenslotte niet op de 42e verdieping, eerder de 6e ofzo) heb je wel 's avonds een enorm mooi uitzicht.

Verder weinig goeie bars met uitzicht in mijn mening. Kensington Rooftop Gardens zijn natuurlijk erg bekend, maar die hebben eigenlijk nauwelijks uitzicht.
  maandag 24 november 2008 @ 21:37:46 #161
128457 supkaa
Geölte Blitz
pi_63490384
20/21 december ben ik met een vriendin in London
Word pas m'n 2e keer, ben nog een London newbie
pi_63507736
quote:
Kew Gardens Rooftop Walk, Primrose Hill, Greenwich Park, Hampstead Heath, Alexandra Palace en Christal Palace vallen allemaal aan te raden. Primrose Hill is het makkelijkste om naar toe te gaan.

Daarnaast ook de Monument.
pi_63510839
Totaal iets anders: waar in Londen kan je iets "speciaals" kopen (voor een een verjaardag bijvoorbeeld) wat je bijvoorbeeld hier in Nederland niet kan kopen?
Rise or Die Trying!
pi_63511475
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 16:44 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Totaal iets anders: waar in Londen kan je iets "speciaals" kopen (voor een een verjaardag bijvoorbeeld) wat je bijvoorbeeld hier in Nederland niet kan kopen?
Jemig, da's wel heel erg breed. Waar zat je aan te denken? Etenswaar, kleding, of iets dergelijks? Ik neem meestal delicatessen van Fortnum & Mason mee, vindt iedereen leuk en inderdaad, kun je alleen hier krijgen... Maar om echt te helpen moet je wellicht iets duidelijker zijn
pi_63511665
quote:
Vertigo in Tower 42 inderdaad, verder de koepel van de St Pauls en het Galvin's Restaurant in het Park Lane Hilton.
pi_63514196
Misschien dit jaar de jaarwisseling weer in Londen doen.
  dinsdag 25 november 2008 @ 20:18:22 #167
136666 Relin
Suomi Powerrrr!
pi_63517482
Thanks allemaal!
Hoop dat we er aan toe komen. Haha, heb maar 2 dagen in Londen en moet ook nog wel een beetje shoppen
Go Hard Or Go Home
http://www.rp-originals.nl
  dinsdag 25 november 2008 @ 20:43:43 #168
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_63518311
Ben te lam om terug te bladeren maar wilde een tip met jullie delen.

Ik land a.s. vrijdag op Standsted en vroeg me af wat nou de goedkoopste/snelste manier is om in Londen Centrum te komen. Je kunt een Easybus (minibus, 1.5 uur) of Terravision bus (coach, 1 uur) nemen: prijs varieert van 2 GBP bij vroeg boeken Easybus tot 9 GBP voor Terravision. Maarja, als je in de file terechtkomt, dan kun je nogal lang blijven zitten.

De Stansted Express is een trein die direct naar Liverpool Street gaat in 45 minuten, maar is wel wat duurder. 18 GBP ter plekke kopen, 17 GBP online boeken. Maar als je het via deze Ryanair link doet, dan krijg je wat extra korting en kost het slechts 15 GBP.

Doe er je voordeel mee.

Oh en komende zondag heb ik weinig te doen in Londen, dus samen iets doen lijkt me wel leuk. Ik ben heel gezellig.

[ Bericht 0% gewijzigd door Stereotomy op 25-11-2008 20:59:08 ]
Confidence through competence
  dinsdag 25 november 2008 @ 20:53:48 #169
34586 kepler
No bounce, no play
pi_63518627
hey, dat heb ik toevallig net uitgezocht

Van Standsted naar London kostte mij 7 pond per persoon (enkele reis) via Easybus. Die blijft het goedkoopste en aangezien wij op zaterdag gaan (niet dit weekend ) zullen we niet heel veel last van files hebben.
  dinsdag 25 november 2008 @ 20:54:51 #170
55709 Stereotomy
pi_63518658
Hee da's lang geleden Kepler Ben je inmiddels al afgestudeerd? (ik nog niet _! )
  dinsdag 25 november 2008 @ 21:26:14 #171
34586 kepler
No bounce, no play
pi_63519655
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 20:54 schreef Stereotomy het volgende:
Hee da's lang geleden Kepler Ben je inmiddels al afgestudeerd? (ik nog niet _! )
haha, ja intussen wel (vorig maand)

Moet je voor je studie naar London of gewoon voor de lol?
  dinsdag 25 november 2008 @ 21:37:20 #172
55709 Stereotomy
pi_63520087
Neef gaat trouwen
  dinsdag 25 november 2008 @ 21:43:45 #173
34586 kepler
No bounce, no play
pi_63520330
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 21:37 schreef Stereotomy het volgende:
Neef gaat trouwen
nice, gefeliciteerd!

Wat zijn je plannen in London? Ik heb namelijk zelf nog geen idee wat we gaan doen

Beetje de standaard dingen uiteraard, maar misschien hebben mensen hier nog leuke tips
  dinsdag 25 november 2008 @ 21:46:52 #174
67615 Shadowcat
Macho does not prove mucho
pi_63520457
Ik moet over een week voor 2,5 week naar Lodon voor mijn werk (ons hoofdkantoor zit daar) en heb daarna nog een halve week voor mezelf. Ga een oude studievriendin opzoeken en die gaat me dan alle bezienswaardige stekjes laten zien

Heb er al erg veel zin in, ook al zullen de eerste 2,5 week wel erg druk worden qua werk (veel meetings en presentaties en zo). Maar het lijkt me een erg mooie stad dus ik kijk vooral uit naar die paar dagen vrij achteraf
I never travel without my diary, so that I always have something sensational to read.
  dinsdag 25 november 2008 @ 22:03:56 #175
55709 Stereotomy
pi_63521135
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 21:43 schreef kepler het volgende:

[..]

nice, gefeliciteerd!

Wat zijn je plannen in London? Ik heb namelijk zelf nog geen idee wat we gaan doen

Beetje de standaard dingen uiteraard, maar misschien hebben mensen hier nog leuke tips
Geen plannen momenteel. Heb alleen de zondag voor mezelf, hoop niet dat alles dan dicht is. Ben op zich wel vaker in Londen geweest, maar niet heel bewust, dus denk dat ik inderdaad alle touristische dingen in 1 dag probeer te proppen en ook nog een Fish n Chips probeer te scoren voor het 'food or it didn't happen' gehalte.

Maargoed, zondag 30 november dus, als iemand iets leuks wil gaan doen in Londen, PM ff.

[ Bericht 6% gewijzigd door Stereotomy op 25-11-2008 23:22:10 ]
pi_63527674
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 17:03 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Jemig, da's wel heel erg breed. Waar zat je aan te denken? Etenswaar, kleding, of iets dergelijks? Ik neem meestal delicatessen van Fortnum & Mason mee, vindt iedereen leuk en inderdaad, kun je alleen hier krijgen... Maar om echt te helpen moet je wellicht iets duidelijker zijn
Aan eigenlijk alles wat tastbaar is behalve eten en kleding... Zelf heb ik eigenlijk ook nog niet echt een concreet idee maar wel iets dat heel tof moet zijn en niet hier in Nederland te verkrijgen is... Dus laten we zeggen: gadgets enso...
Rise or Die Trying!
  woensdag 26 november 2008 @ 13:30:41 #177
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_63534794
zaterdag - dinsdag naar Londen

Hopelijk heeft vriendlief ook zin in een middagje early christmas shopping .
pi_63534899
quote:
Op woensdag 26 november 2008 13:30 schreef twentemeisje het volgende:
zaterdag - dinsdag naar Londen

Hopelijk heeft vriendlief ook zin in een middagje early christmas shopping .
Dat gaat wel lukken dat Kerstshoppen aangezien ze hier geen Sinterklaas vieren.
De belangrijke winkelstraten zijn al helemaal in de kerstsfeer ingericht.
  vrijdag 28 november 2008 @ 00:17:50 #179
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_63583501
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 00:47 schreef Public_NME het volgende:
  vrijdag 28 november 2008 @ 00:36:46 #180
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_63583817
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 00:17 schreef Radjesh het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik ben er wel al vaak geweest hoor

Vandaag gaat het beginne
  vrijdag 28 november 2008 @ 02:37:18 #181
77575 NiTiN
Move On Up
pi_63584927
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 00:17 schreef Radjesh het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja lekkere bink, neem je precies een foto waarop ik als een zwakzinnige lach.

Also: ik zit ook in London, hoewel ik morgen weer voor een weekendje terug vlieg naar NL.
moet dit topic maar eens bekijken voor verdere inspiratie
I went clubbing. Softest coat ever.
  vrijdag 28 november 2008 @ 09:56:33 #182
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_63587911
Over 24 uur ben ik er ook .
pi_63647550
Ik ga in augustus een weekje, maar is het echt pas mogelijk om maximaal 4 maanden van tevoren pas je Eurostar ticket te kopen? En zijn daar nou echt flexibele kaartjesprijzen? (heb ze van 40 - 160 euro voor een enkeltje gezien; zelfde ticket!)
  maandag 1 december 2008 @ 02:53:30 #184
55709 Stereotomy
pi_63659165
Zo, was er dit weekend. Lekker miezeren vandaag in Regent Street.
  dinsdag 2 december 2008 @ 09:24:27 #185
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_63688884
Ik ga ook met oud en nieuw naar Londen! 2 nachtjes in een iets te luxe hotel in Kensington, en dan asiel bij schoonfamilie in Oost-Londen om de kosten een beetje te drukken. Heeft iemand ervaring met oud en nieuw in Londen? Weet iemand wat de leuke plekken zijn? Ik ben zelf niet zo van de feesten met 20 pond entree Vorig jaar waren we in Berlijn, en daar hebben we de hele nacht gezellig op straat en in leuke kroegjes doorgebracht, maar is dit in Londen ook te doen? We willen ook naar Walz with Bashir in Londen, weet iemand een leuk filmtheater om deze film te kijken? (dus niet zon high tech 15 pond bioscoop zoals ik hierboven zag haha).
Ik kom regelmatig in Engeland, maar niet zo vaak in Londen, en het is nog niet echt eenv etrouwde stad voor me. Ik ben er van de zomer nog geweest maar ik heb nog steeds geen goed beeld van hoe alles ten opzichte van elkaar ligt etc. Waarschijnlijk komt dat omdat ik ook de weg niet uit hoef te zoeken, omdat mijn vriendje zowat blind de goede metro in stapt haha. Ik ga nu die Time-out London site maar even uitpluizen, dat zal vast helpen.

Voor een eurostar ticket zou ik trouwens sowieso een retourtje kopen, die zijn volgens mij meestal goedkoper. Ik kon trouwens in oktober geen 99 euro retour meer krijgen voor eind december Op tijd boeken is dus wel aan te raden, in ieder geval voor die periode.
I'm just a girl in the world.
pi_63692544
Wij gaan ook weer naar Londen met de jaarwisseling. Het wordt de derde keer dit jaar dat ik Londen aan doe. Dan heb ik er totaal vier weken gezeten dit jaar. Twee jaar terug stonden we naast Westminster Abbey. Embankment en Westminster tube stations waren toen dicht dus gelopen vanaf Trafalgar Square. Moet maar eens kijken hoe laat we er moeten zijn als we op de oever willen staan.

[ Bericht 7% gewijzigd door Jaguarized op 02-12-2008 12:52:24 ]
pi_63692967
quote:
Op woensdag 26 november 2008 08:05 schreef kipmetbiefstuk het volgende:

[..]

Aan eigenlijk alles wat tastbaar is behalve eten en kleding... Zelf heb ik eigenlijk ook nog niet echt een concreet idee maar wel iets dat heel tof moet zijn en niet hier in Nederland te verkrijgen is... Dus laten we zeggen: gadgets enso...
Sonic Screwdriver.
voyeurism is participation
pi_63707280
Hoe lang is het van Wembley naar hartje London? En wat kost dat?
  Admin dinsdag 2 december 2008 @ 21:46:34 #189
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_63709021
Drie kwartier, give or take, en het kost minder dan een pint.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin dinsdag 2 december 2008 @ 21:47:56 #190
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_63709061
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 12:31 schreef MrBrightside het volgende:

[..]

Sonic Screwdriver.
Wel de ultieme gadget natuurlijk

(Als-ie echt is dan he (wat dus niet kan), niet zo'n BBC promoding )
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 2 december 2008 @ 21:48:21 #191
55709 Stereotomy
pi_63709072
Wat een verademing zeg die Oyster Card. Goedkoop, gemakkelijk, efficiënt. En wat een gezeik weer met die OV Chipkaart in Nederland. Zelfde NXP technologie.
pi_63719111
Kent iemand ook van die all-you-can-eat-buffet restaurants? Onbeperkt spareribs eten ofzo...
pi_63720991
quote:
Op woensdag 3 december 2008 10:22 schreef Jaguarized het volgende:
Kent iemand ook van die all-you-can-eat-buffet restaurants? Onbeperkt spareribs eten ofzo...
Ik ga er nooit heen, maar er zijn er voldoende. Ik zou naar zo'n argentijnse tent gaan voor onbeperkt vlees van de grill, da's nog vrij aardig. Maar buiten dat ben ik meer van kwaliteit ipv kwantiteit
pi_63721919
Heb je een tip voor een goede Argentijn of bieden ze dat allemaal wel? Ik moet zoiets ooit eens geprobeerd hebben.
pi_63722588
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 20:49 schreef KneiterS het volgende:
Hoe lang is het van Wembley naar hartje London? En wat kost dat?
12/15 minuten
pi_63722891
quote:
Op woensdag 3 december 2008 12:27 schreef MCH het volgende:

[..]

12/15 minuten
Mwuah. Wembley Park naar Baker Street is inderdaad 12 minuten, maar voor alle andere plaatsen moet je toch iets meer tijd rekenen. En als er een event is en het druk is kan het echt erg lang duren voor je terug bent.
pi_63723837
quote:
Op woensdag 3 december 2008 12:03 schreef Jaguarized het volgende:
Heb je een tip voor een goede Argentijn of bieden ze dat allemaal wel? Ik moet zoiets ooit eens geprobeerd hebben.
Rodizio Rico, er zitten er een paar (vier volgens mij) in Londen.
pi_63744744
Ik ga in januari waarschijnlijk naar London! Heb er nu al zin in Dus even een tvp'tje.
pi_63769476
quote:
Op woensdag 3 december 2008 13:19 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Rodizio Rico, er zitten er een paar (vier volgens mij) in Londen.
http://www.rodiziorico.com/index.html

3, ziet er goed uit! Denk dat we daar even gaan happen binnenkort.
pi_63778565
quote:
Op donderdag 4 december 2008 22:48 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

http://www.rodiziorico.com/index.html

3, ziet er goed uit! Denk dat we daar even gaan happen binnenkort.
Het vlees zelf is erg goed en voor de rest is het simpel, maar leuk om een keer te doen. Obers blijven continue langs komen, dus zorg dat je jezelf niet vol stopt met alles, maar van tevoren weet wat je het liefst wilt eten en daar gewoon iets langer op wacht. Verder veel biertjes en dan komt het helemaal goed...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')