Waarom zou het op de 300-grens komen?quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:36 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik acht de kans dat ze onder de 300 grens gaan komen maandag erg groot. Ze zullen er niet op eindigen maar wel even komen.
naar 252 in een dag = ING, Fortis, Aegon failliet en in hun val komt de Rabobank en elke andere Nederlandse bank mee, geen geld uit de automaten en kan jij gaan huilen. De Calimero experts ook.quote:
Dat is mijn reden. Heel simpel. Verder is het er dit weekend natuurlijk bepaald niet rustiger op geworden (Hypo).quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:55 schreef ItaloDancer het volgende:
Niet meer, maar Wall Street is 3,5% lager gesloten dan dat het om half 6 bij het slot in Amsterdam stond. Dat moet nog meegenomen worden. Kan wat minder worden door hogere futures maandagmorgen, maar dan heft Fortis dat weer op denk ik zo. Minstens 2% lager dan het slot van vrijdag in ieder geval. Bovendien is de AEX vrijdag 4% gestegen, meer dan welke Europese index dan ook, onder aanvoering van een bank (ING) en Arcelor. Dat kan er dus gerust weer af
Srry moet zijn slot 352quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:15 schreef Fokski het volgende:
[..]
naar 252 in een dag = ING, Fortis, Aegon failliet en in hun val komt de Rabobank en elke andere Nederlandse bank mee, geen geld uit de automaten en kan jij gaan huilen. De Calimero experts ook.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:51 schreef Diekapotvettegast het volgende:
To Italodancer; zo da's mooi binnenkomenverkeerd woord kiezen en dan ook ge-edit worden. Maar je hebt gelijk. Ik bedoelde natuurlijk genationeerd...
13quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:44 schreef damsco het volgende:
Open: 328
Laag: 13
Hoog: 328
Slot: 13
Oftewel: enkel een dalende lijn
Geloof je het zelf? Zelfs als de handel niet wordt stop gezet dan krijg je 13 alleen als half-Europa door een nucleare aanval plat gelegd is.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:44 schreef damsco het volgende:
Open: 328
Laag: 13
Hoog: 328
Slot: 13
Oftewel: enkel een dalende lijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |