abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62144722
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 12:23 schreef DjimmyR het volgende:

[..]

Sorry maar in je begin zei je dat je er snel vanaf wou..

En ik dacht als je het toch in een pakket moet doen, dan kan je die gratis dingen er wel even bij doen, aangezien je vraagprijs 5Euro is + 6.20 verzenden, en ik dacht dan rond ik het omhoog af voor de moeite..
Als het pakket veel zwaarder word, wordt het ook weer duurder. Ik schat de verzendkosten op 11 a 12 euro voor dit pakket, afgaand op wat we op de zaak wel eens versturen.
pi_62144812
Oh mijn excuses dan wist niet dat het zo zwaar was allamaal, ik dacht namelijk dat het wel onder de 10Kg zou blijven, want dat is de max. wat je voor 6.20 kan verzenden.
pi_62145014
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 12:36 schreef DjimmyR het volgende:
Oh mijn excuses dan wist niet dat het zo zwaar was allamaal, ik dacht namelijk dat het wel onder de 10Kg zou blijven, want dat is de max. wat je voor 6.20 kan verzenden.
Ik zal ze wegen dan. PM me je gegevens maar, dan PM ik je mijn rekeningnummer enzo. Mocht het onder de 10kg blijven laat ik het je weten en stuur ik ze op.
pi_62145248
Hallo, ik wil dit wel hebben (en kan komen ophalen):
quote:
Gratis:
Kensington Businesscard scanner usb
Sweex breedbandroutertje, 1 wan en 4 ethernetpoorten
Beeldscherm, 100% goed, Compaq Armada 500
CDromspeler voor zelfde laptop maar waarschijnlijk voor meerdere series
Compaq Armada 500 cdromspeler en diskettedrive
Philips DVD speler, zonder AB, werkend maar als hij heel warm word slaat hij wel eens vast
5eur:
Tefal blaaskacheltje, jaartje oud, 2000 watt, 2 standen
over ikea kastje nog even nadenken. Wat zijn de afmetingen ongeveer?
** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
pi_62145323
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 12:57 schreef Virus3000 het volgende:
[..]

De DVD speler is onder voorbehoud vergeven aan Jimmy, tenzij het pakket te zwaar word, zie post boven mij.

Het kastje is 58 hoog, 50 diep en 93 breed.
pi_62170326
Kickerdekick. Iemand nog iets?
pi_62170334
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 12:57 schreef Virus3000 het volgende:
[..]

Dit is natuurlijk helemaal akkoord, PM me maar voor gegevens en data.
pi_62170900
Indien nog niet weg:
Philips gezichtsbruiner, kleur wit, 4 lampen, slechts enkele malen gebruikt
20 incl.
pi_62172485
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 12:45 schreef Wiebelkont het volgende:

[..]

Ik zal ze wegen dan. PM me je gegevens maar, dan PM ik je mijn rekeningnummer enzo. Mocht het onder de 10kg blijven laat ik het je weten en stuur ik ze op.
Pakket word te zwaar om ineens te verzenden.

@ Hydrogeny, jij hebt nu het hoogste bod voor de Philips gezichtsbruiner. Als je me je gegevens PM'd, maken we het gelijk in orde.
pi_62173229
Heb het opgezocht en het moet lukken, de dvd speler en de gezichtbruiner.
De gezichtsbruiner is 2.9Kg volgens google, en een DVD Speler zal geen 7Kg wegen..

Helaas dat je het mij beloofd en dan naar iemand met een hoger bod doet.
  maandag 6 oktober 2008 @ 23:25:21 #36
121248 hydrah
Religion as an Alibi
pi_62190039
Geld overgemaakt, wachtend op pakketje
pi_62195437
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 23:25 schreef hydrah het volgende:
Geld overgemaakt, wachtend op pakketje
Gezien, toetsenbord ingepakt en gaat vanmiddag met de post mee. Excuses voor de grootte, maar vanwege de beperkte selectie aan dozen die ik op kantoor heb, heb ik alleen relatief zware dozen (en dito verpakkingmateriaal) tot mijn beschikking.

@ Jimmy, ik kwam relatief dicht bij het totaalgewicht van 10kilo omdat we niet met piepschuim oid verzenden, maar een soort van vrij dicht schuimrubber. De dvdspeler, kabels, bruiner, scanner en verpakking kwam er voorzover ik met mijn thuisweegschaal in kon schatten te dicht bij.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 10:48:47 #38
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_62196201
Die geheugenlatjes, zijn die er nog? Zo ja, kan ik ze dan vanavond misschien ophalen?
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_62200147
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 10:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
Die geheugenlatjes, zijn die er nog? Zo ja, kan ik ze dan vanavond misschien ophalen?
Prima, stuur me maar een PM met een tijd, dan meld ik je mijn adres en of die tijd akkoord is .
pi_62219349
Wiebelkont heb je T&T nummertje voor me via PM?
pi_62223871
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 23:56 schreef Hydrogeny het volgende:
Wiebelkont heb je T&T nummertje voor me via PM?
Nog niet, ik denk dat ik het niet red om hem vanavond op te sturen. Morgenavond is het koopavond, ik zal hem dan afgeven voor je. Ik zal je het nummer dan direct PM'en.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 18:53:39 #42
121248 hydrah
Religion as an Alibi
pi_62239065
Ik heb net toetsenbord binnengekregen, was goed verpakt, maar tot mijn verbazing zaten er 2 lekkende batterijen in, en niet zoeen beetje.

Het toetsenbord doet het niet, met geen enkele bluetoothstick of computer, enig idee ?

Na een flinke dosis contactspray en een reinigingsbeurt van de contacten. Werkt hij als een zonnetje.

[ Bericht 20% gewijzigd door hydrah op 08-10-2008 19:13:11 ]
pi_62239340
Ophalen zit er voorlopig even niet in. Auto tijdelijk niet beschikbaar
Maar zou opsturen ook kunnen? Zo ja, hoeveel zou het gaan kosten?
pi_62245613
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 18:53 schreef hydrah het volgende:
Ik heb net toetsenbord binnengekregen, was goed verpakt, maar tot mijn verbazing zaten er 2 lekkende batterijen in, en niet zoeen beetje.

Het toetsenbord doet het niet, met geen enkele bluetoothstick of computer, enig idee ?

Na een flinke dosis contactspray en een reinigingsbeurt van de contacten. Werkt hij als een zonnetje.
Ik wist niet dat ik die er nog in had laten zitten, mijn excuses! Ik krijg net een mep van Soemp met het bevel om alles nog een keer extra na te lopen voor het de deur uit gaat
pi_62245651
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 18:53 schreef hydrah het volgende:

omg

Ik heb Wiebel al op z'n donder gegeven.
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 19:03 schreef TBC_Mysterio het volgende:
Opsturen is denk ik lastig, maar ik kom maandag, woensdag en donderdag langs station Tilburg. Misschien heb je de mogelijkheid het daar af te halen? Of eventueel ophalen op het werk van Wiebel.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_62245695
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 22:10 schreef Wiebelkont het volgende:

[..]

Ik wist niet dat ik die er nog in had laten zitten, mijn excuses! Ik krijg net een mep van Soemp met het bevel om alles nog een keer extra na te lopen voor het de deur uit gaat
Een verbale mep.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_62245715
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 19:03 schreef TBC_Mysterio het volgende:
Ik werk in Tilburg, maar wel langs de A58, afslag Goirle, op het industrieterrein. bij wijze van uitzondering wil ik wel regelen dat je ze daar op mag halen, dat moet dan wel voor, na of tussen werktijd (pauze dus, van 13:00 tot 13:30). Dat kan dan alleen nog morgen, of vrijdagmiddag, anders word het de volgende week vrijdag daar ik volgende week de hele week weg ben. Voor werktijd betekent tot 10 voor 9 en na werktijd is om half 6.
pi_62247788
Hmm.. TVP voor Paniek in de Wei!

Bijzonder spel, ik zal er nog even over nadenken.
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_62266217
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 22:11 schreef Soempie het volgende:
Opsturen is denk ik lastig, maar ik kom maandag, woensdag en donderdag langs station Tilburg. Misschien heb je de mogelijkheid het daar af te halen? Of eventueel ophalen op het werk van Wiebel.
Ik ga kijken of ik toch niet een auto kan regelen. Ben namelijk niet in de buurt van het station die dagen
Ik laat morgen even wat weten.
pi_62267539
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 23:13 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Hmm.. TVP voor Paniek in de Wei!

Bijzonder spel, ik zal er nog even over nadenken.
Bijzonder, en nog ongebruikt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')