quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Er wordt gezegd dat de staat dit geld gaat lenen op de internationale kapitaalmarkt en dat het niet uit de belastingpot komt
Zo bedoel ik dat nietquote:WOH WOH WOH WOH
JIJ BENT EEN SAMENZWERING OP HET SPOOR!!!!1!!!
De rente-opslag die de Nederlandse staat moet betalen is veel lager (want betrouwbaarder) dan dan bijvoorbeeld een bank zou moeten betalen...quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:17 schreef guapo het volgende:
Ach jongens, deze deal van 16 miljard is erg goed!! over een paar jaar is de waarde verdubbeld en verkopen ze het weer........
Kun je je eigen spaargeld terugkopenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:10 schreef rudedeltadude het volgende:
Ik vind het echt onvoorstelbaar.
We hebben het hier over ruim 1000 euro per hoofd van de bevolking
Te gek voor woorden dit.
Woh, jij hebt er verstand van. Minimaal MBA bij Nijenrode is het niet?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:20 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
Niet als er nog 100 Miljard aan veliezen afgeboekt moeten worden......
Nee, een zorgvuldig gecreëerde bubbel.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:22 schreef Cheiron het volgende:
Wtf trouwens, vorig jaar 24 miljard betaald voor ABN door Fortis, en nu 17 voor ABN en Fortis. Koopje.
Inderdaad het is een paniekmaatregel maar wel een die geld op gaat leveren met wat geluk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:15 schreef Cheiron het volgende:
Mooi zo. Hier gaat de staat dikke winst op halen als de rust terug is!
Ik dacht dat de ABN AMRO nog steeds sponsor was van AJAX.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:23 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik voorzie grote problemen die vergelijkbaar zijn met de situatie NUON-Vitesse waarbij Nijmegenaren weigerden om provinciale belastingen te betalen omdat grootaandeelhouder Gelderland nu sponsor van Vitesse was.
Ik neem aan dat Amsterdammers er ook niet happig op zijn om Feyenoord te spekken.
Wel als Aegon uiteindelijk toehapt en de verzekeringspoot van Fortis koopt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:23 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik voorzie grote problemen die vergelijkbaar zijn met de situatie NUON-Vitesse waarbij Nijmegenaren weigerden om provinciale belastingen te betalen omdat grootaandeelhouder Gelderland nu sponsor van Vitesse was.
Ik neem aan dat Amsterdammers er ook niet happig op zijn om Feyenoord te spekken.
Slechte deal he.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:24 schreef hoipim het volgende:
hoor ik nu goed, dat de nederlandse bank tak(inclusief alle filialen en klanten.) van fortis, de gehele verzekeringstak van fortis en abn amro is overgenomen door nederland voor 17 miljard euro?
Jij niet schijnbaarquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:23 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Woh, jij hebt er verstand van. Minimaal MBA bij Nijenrode is het niet?
Blijkbaar niet dus, ik snap er ook geen hol van wat ze nu met de huidige aandeelhouders doenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:27 schreef Bolkesteijn het volgende:
Welk bod doen ze dan? Ik neem aan dat de Fortis NV aandeelhouders eerst hun stukken moeten verkopen voordat er überhaupt iets over te nemen valt.
Niet als de staat dit koopt van de holding die vermoedelijk de aandelen in Fortis NV (of in elk geval de onderdelen waar het om gaat) heeft. Bos gaat z'n aandelen echt niet op de beurs kopen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:27 schreef Bolkesteijn het volgende:
Welk bod doen ze dan? Ik neem aan dat de Fortis NV aandeelhouders eerst hun stukken moeten verkopen voordat er überhaupt iets over te nemen valt.
Die blijven vermoedelijk aandeelhouder van een Fortis dat een stuk kleiner is geworden maar wel meer geld in kas heeft.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet dus, ik snap er ook geen hol van wat ze nu met de huidige aandeelhouders doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |