Misschien is het voor jullie wel een verkapte manier om ons in onze zwembroeken te zienquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zwemmen is voor jullie gewoon een verkapte manier om ons in bikini te spotten, zodat wij de meisjes met tieten kunnen fungeren als de tietenfipo..
Ik dacht het niet![]()
Gaaf idd, is er geen gemengde bier- / wijnproeverij ergensquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:33 schreef IrishBastard het volgende:
Bierproeven!Gegarandeerd een "gezellig" sfeertje
Alleen beetje pauper voor van die niet-bierdrinkers
heb pas nog een weekendje weg georganiseerd voor het motorforum met 10 man, in het buitenland zelfs. Is prima te doen, als je maar iemand hebt die het organiseertquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar het hoeft niet perse een centerparcs te zijn![]()
Maar zoiets krijg je wss toch nooit geplandBest jammer want het lijkt me echt supergaaf
Ik wil het best met jou organiseren hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb pas nog een weekendje weg georganiseerd voor het motorforum met 10 man, in het buitenland zelfs. Is prima te doen, als je maar iemand hebt die het organiseert
www.yameta.nl![]()
en bierproeven in De Hemel klinkt tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |