* ook ja stemt *quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb ja gestemd, ik bedoel wat is er nu leuker voor jullie dan mij 10 keer op mijn bek zien gaan!
Komt JD weer niet?quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Verhuren ze geen maatje Michael Jordan![]()
?
quote:
Nee morgen kan ik niet meeten, dan moet ik werken.quote:
jammerquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee morgen kan ik niet meeten, dan moet ik werken.
Alles zit toch al vol, ik kan ook nietquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh ja ik kan niet spinnen woensdagwas vergeten dat ik moest werken
We kunnen op de bonnefooi gaan, er zijn toch altijd wel 3 of 4 fietsen leeg.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
He, wat jammer nou! ik had net zo'n zin om te gaan!
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:29 schreef Slarioux het volgende:
[..]
We kunnen op de bonnefooi gaan, er zijn toch altijd wel 3 of 4 fietsen leeg.
quote:
Ik vind Camelot serieus een goed idee, daar is voor de liefhebber ook een pooltafel dusquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:07 schreef morgane het volgende:
Doe maar Camelot dan, daar hebben ze hazelnoot chocolademelk
Nadeel vind ik dan wel weer dat je zo'n zit-avond krijgt en tussen twee man in zit. Ik ben meer van de staande borrels/feestjesquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik vind Camelot serieus een goed idee, daar is voor de liefhebber ook een pooltafel dus
Dat zat ik me ook net te bedenken, je kan bij camelot niet staan.. Bij het Bascafe heb je nog die hele grote ronde tafel waar je met zijn allen om heen kan hangen..quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nadeel vind ik dan wel weer dat je zo'n zit-avond krijgt en tussen twee man in zit. Ik ben meer van de staande borrels/feestjes
quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:34 schreef Slarioux het volgende:
Ik vind bowlen niet eens zo'n slecht idee eik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |