Er stond dat je voor de deur kon parkeren, hebben ze dan geen eigen parkeerplaats?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vol? Je moet gewoon goed en creatief kunnen parkeren
Hou er trouwens rekening mee dat de Graafseweg vaak ook druk is, zul je toch ergens in een zijstraat moeten parkeren.
quote:
Neu, ze hebben stoepje met van die anti-parkeerbeugels. Je kunt voor de deur parkeren inderdaad, maar dat zijn dan wel de parkeerplaatsen van de Graafseweg.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Er stond dat je voor de deur kon parkeren, hebben ze dan geen eigen parkeerplaats?
Ik woonde pas net in Nijmegen toenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
De allereerste meet was ook in House of Billiards, alleen swarma, morgane, mikkie & ik zijn over van die groep.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
De allereerste meet was ook in House of Billiards, alleen swarma, morgane, mikkie & ik zijn over van die groep.
swine gaf aan dat ie ook wilde komen dus ga m er even aan herinnerenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij heeft echter ook wel alweer het nodige gemist...quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
swine gaf aan dat ie ook wilde komen dus ga m er even aan herinnerenmaar die was er de 1e keer ook bij
Ik ga ook de stad niet in inderdaad, de volgende dag moet er weer gewoon gewerkt worden.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ga niet erna nog de stad in, moet de volgende dag richting Lauwersoog rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |