Ik heb koffiequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:44 schreef tripack het volgende:
[..]
ervaring is de beste leermeestertoch
Hoezo niet ? dat bevordert de werksfeerquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:41 schreef Logician het volgende:
[..]
je moet nooit sjanzen met collega's
of een oude fiets toch ? maar geen kapottequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:44 schreef tripack het volgende:
[..]
ervaring is de beste leermeestertoch
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Hoezo niet ? dat bevordert de werksfeer
uhuhquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Hoezo niet ? dat bevordert de werksfeer
doe mij maar een jongere fiets hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:46 schreef Runx het volgende:
[..]
of een oude fiets toch ? maar geen kapotte
Dan zal fok wel heul traag zijnquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:43 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Jah persoon die ik ken vond het een traag ding..
Ook vond die touchscreen niet echt werken (omdat die dus traag is enzo)
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:47 schreef Logician het volgende:
[..]
doe mij maar een iets jongere fiets hoor
subtiele hintquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:48 schreef Runx het volgende:
ik heb mijn msn in me profiel gezet alleen ik schaam me er voor
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:48 schreef Runx het volgende:
is een allochtoonse ook goedquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:47 schreef Logician het volgende:
[..]
doe mij maar een jongere fiets hoor
daar heb je ook alle redenen voorquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:48 schreef Runx het volgende:
najah ik heb het nooit op een oude geprobeerd kreeg gelijk een nieuwequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:46 schreef Runx het volgende:
[..]
of een oude fiets toch ? maar geen kapotte
een allochtoonse is toch een vrouw?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:50 schreef Logician het volgende:
[..]
Het liefst met een mooi kleurtje, maar dan wel incl de goede normen en waarden![]()
psst niet zo hard op zeggenquote:
Eigenaar van dolfijn.nl?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:51 schreef Runx het volgende:
[..]
psst niet zo hard op zeggen
.nee dat was mijn eerste email adres en dat was vroeger van ilse maar het bestaat niet meer , maar msn werkt wel dus . en heb geen zin om een nieuwe aan te maken.
en mijn msn is toch lief
Euh daar doe ik niet aanquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:51 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
een allochtoonse is toch een vrouw?
ilse ,was dat niet dat chatgedoe of zo ? volgens mij heb ik daar ook wel eens op gezetenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:51 schreef Runx het volgende:
[..]
psst niet zo hard op zeggen
.nee dat was mijn eerste email adres en dat was vroeger van ilse maar het bestaat niet meer , maar msn werkt wel dus . en heb geen zin om een nieuwe aan te maken.
en mijn msn is toch lief
Dat is het toch altijdquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:52 schreef GilaMonyet het volgende:
Pfft.. waarom is het opeens druk hier
Klopt! Ik heb in mijn baby jaren ook zo'n dolfijn email adres gehadquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ilse ,was dat niet dat chatgedoe of zo ? volgens mij heb ik daar ook wel eens op gezeten
Nederland is de fiets land ter wereld toch ...quote:
das best traumatiserendquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Klopt! Ik heb in mijn baby jaren ook zo'n dolfijn email adres gehad
Nee..wel HET fietslandquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:54 schreef Runx het volgende:
[..]
Nederland is de fiets land ter wereld toch ...
je kan em niks kwalijk nemenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:54 schreef Runx het volgende:
[..]
Nederland is de fiets land ter wereld toch ...
Je zou bijna zeggen dat het je neus uit komtquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]erg toch.je snapt wel dat ik geestelijk kapot ben
Hoezo niet? Deze allochtoon beweert super nederlands te kunnen...ik niet ik ben hagenees..ik ken alleen maar debiel NLquote:
praten ben ik beter dan met typen , maar met de en het maakt ik wel een s fouten idd en daar voor moeten jullie mij ook hard straffenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Deze allochtoon beweert super nederlands te kunnen...ik niet ik ben hagenees..ik ken alleen maar debiel NL
niks mis met debiel nederlands (of haagsquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Deze allochtoon beweert super nederlands te kunnen...ik niet ik ben hagenees..ik ken alleen maar debiel NL
volgende keer wel je riem rechtleggen trouwensquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:58 schreef Runx het volgende:
[..]
praten ben ik beter dan met typen , maar met de en het maakt ik wel een s fouten idd en daar voor moeten jullie mij ook hard straffen
Idd anders duurt het alleen maar langerquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:01 schreef Logician het volgende:
[..]
volgende keer wel je riem rechtleggen trouwens
ja ik leef met je mee hoor. maak van je hart geen moorkuil heh!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]erg toch.je snapt wel dat ik geestelijk kapot ben
nee je snapt hem niet , dat was juist de bedoeling voor mijn palygirl shoot bij de meeting-pointquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:01 schreef Logician het volgende:
[..]
volgende keer wel je riem rechtleggen trouwens
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Idd anders duurt het alleen maar langer
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:02 schreef Runx het volgende:
[..]
nee je snapt hem niet , dat was juist de bedoeling voor mijn palygirl shoot bij de meeting-point
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |