ja kansloos he!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:27 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Zit je nu gewoon in je auto te fokken op je mobiel?!
Sorrie ik blijf trouw aan mijn pepernotenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja barra, dat je niet met um wilt poolen. Hij wacht al op je in zijn auto
gemiste kans he!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja barra, dat je niet met um wilt poolen. Hij wacht al op je in zijn auto
ik ben groot hoar, ik drink elke dag danoontje powerrr hoarquote:
Wat voor'n werk doe je?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:32 schreef tripack het volgende:
volgende week dus bij de klant aan het werkhoogst waarschijnlijk geen tijdom hier te komen posten of misschien mag je er helemaal wel niet op internet
Hey tripackquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:32 schreef tripack het volgende:
volgende week dus bij de klant aan het werkhoogst waarschijnlijk geen tijdom hier te komen posten of misschien mag je er helemaal wel niet op internet
Alowwwwwww!quote:
htc tytn 2quote:
prettig weekend , jij ook bedanktquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Alowwwwwww!
Ik heb weekend, bedankt voor jullie inzet!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EINZZZZZZZ
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:33 schreef debbie_19 het volgende:
Ér wordt hier telefoon terreur gepleegd
uhmz...op het dorp om inktcartridges te scoren... thuis om verslag uit te printen... in dat o zo mooie den haag om het verslag in te leveren en nu weer op het werkt in dordrechtquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:33 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hey tripack
Waar was jij vandaag!
Ik krijg iedere x vage smsjes van collega's over de gewone telefoonquote:
Die schijnt niet super te zijnquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:36 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik wacht al 4 weken op htc touch pro [ afbeelding ]
lol voor die 2,5uur?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:37 schreef tripack het volgende:
[..]
uhmz...op het dorp om inktcartridges te scoren... thuis om verslag uit te printen... in dat o zo mooie den haag om het verslag in te leveren en nu weer op het werkt in dordrecht
wat ik daar ga doen is het meuk van het oude intranet overzetten naar het nieuwe... ben zo tot einde van het jaar bezig... 5 dagen in de weekquote:
Sjans?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:37 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik krijg iedere x vage smsjes van collega's over de gewone telefoon
pepernoten pr0nquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:29 schreef Logician het volgende:
[..]
Sorrie ik blijf trouw aan mijn pepernoten
tjah moesten nog wat dingen geregeld wordenquote:
je moet nooit sjanzen met collega'squote:
Preciesquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:41 schreef Logician het volgende:
[..]
je moet nooit sjanzen met collega's
Spreekt er 1 uit ervaringquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:41 schreef Logician het volgende:
[..]
je moet nooit sjanzen met collega's
Jah persoon die ik ken vond het een traag ding..quote:
ervaring is de beste leermeesterquote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:44 schreef draculettetje het volgende:
zo ik ben toch nog best druk geweest
duik met een kwartiertje ook ff mn bedje in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |