En in dit debat? Ik en met mij bijna iedereen had verwacht dat ze door het ijs zou zakken maar ze doet het redelijk tot goed.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 04:21 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Leuk pratend hoofd; qua brein niet goed genoeg.
kom op dude, je moet niet zo geloven in de linkse verkneukeling over haar.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 04:22 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
En in dit debat? Ik en met mij bijna iedereen had verwacht dat ze door het ijs zou zakken maar ze doet het redelijk tot goed.
ik denk dat hij huilde, maar of dat als echt zal worden gezien ....quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 04:22 schreef blup het volgende:
Wat deed Biden daar net? Verslikte hij zich ofzo?
hij is zelf ook relatief poorquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 04:23 schreef Lyrebird het volgende:
Joe Biden maakt cariere over de hoofden van de poor.
Ze heeft zichzelf goed voorbereid, ze praat gemakkelijk.Die ouwe sok van een Biden moet ik helemaal niet, maar Palin is mijn VP ook niet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 04:22 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
En in dit debat? Ik en met mij bijna iedereen had verwacht dat ze door het ijs zou zakken maar ze doet het redelijk tot goed.
natuurlijk want mccain die 4 miljard aan Enron geeft, helpt de armen zo veel.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 04:23 schreef Lyrebird het volgende:
Joe Biden maakt cariere over de hoofden van de poor.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 04:25 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
hij is zelf ook relatief poorIk denk dat hij het beter weet dan mccain.
Ze zakte in het begin genadeloos door het ijs door dat onsamenhangende gezwets.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 04:22 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
mccain komt uit een militaire elite familie die in een rijke familie is getrouwd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 04:25 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
hij is zelf ook relatief poorIk denk dat hij het beter weet dan mccain.
Ik wist niet dat McCain zo rijk was.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 04:25 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
natuurlijk want mccain die 4 miljard aan Enron geeft, helpt de armen zo veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |