Bovenal een héél erg praktisch cadeau, vooral in die contereien.quote:
Zoiets inderdaad. Muziek die voor jullie samen wat betekent.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 02:45 schreef Hukkie het volgende:
Ik zou mijn vriendin denk ik iets van een mp3 speler met waardevolle gezamenlijke muziek geven.
dat heb ik mijn vriend ook meegegeven toen ie 3 maanden wegging, vond ie heel leukquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:30 schreef Naamah het volgende:
[...]
een stapel enveloppen
mocht er elke week een openmaken en dan zat er iets liefs in, een foto, een briefje, een kaartje
ehmm inkoppertje : sexquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 02:41 schreef Astoreth het volgende:
Kortom? Wat geef je je vriend voordat hij op reis gaat?
quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:12 schreef Manu82 het volgende:
Je denkt overigens volgens mij een beetje te materieel....
Klein briefje kan al veel goed doen
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:58 schreef Astoreth het volgende:
Nee, dat krijgt hij als hij terugkomt.
[..]
Ohquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
Vriend stelt een paar sokken voor... Aangezien de gemiddelde vent een week doet met één paar denkt hij zeker een paar dagen aan je.
(niet mijn eigen suggestie dus!)
Hm, die van mij doet braaf elke dag schone sokken aan. (Ja, ook als ik er niet bij ben.)quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
Vriend stelt een paar sokken voor... Aangezien de gemiddelde vent een week doet met één paar denkt hij zeker een paar dagen aan je.
(niet mijn eigen suggestie dus!)
Denk je...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:17 schreef Astoreth het volgende:
Hm, die van mij doet braaf elke dag schone sokken aan. (Ja, ook als ik er niet bij ben.)
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 02:41 schreef Astoreth het volgende:
Kortom? Wat geef je je vriend voordat hij op reis gaat?
Dat bewaart ze voor als hij weer terug is.quote:
Re pesten he, kun je wel?quote:
Anderen ook hoor.quote:
'Maar neem wel je zwembroek mee'quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 02:23 schreef L.Denninger het volgende:
Een kaart met "als je terugkomt gaan we wat leuks doen.... Maar ik verklap niet wat !" ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |