Het betreft een huurwoning (interieur kan overigens wel blijven / verkocht worden).quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:11 schreef SpecialK het volgende:
je interieur hier laten. Huis door een bedrijf laten verhuren aan expats dan vang je ook nog eens wat er voor.
Is dat een verhuizing geweest met een busje? En heb je dan zelf gereden of laat je dat een bedrijf doen?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:12 schreef Snakey het volgende:
Ik heb er een keer 600 GBP voor betaald. Maar dat is 4 jaar geleden.
Dat was met een busje door een bedrijf. Geen idee meer welk bedrijf. Als ik het me herinner zal ik het doorgeven.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:16 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Is dat een verhuizing geweest met een busje? En heb je dan zelf gereden of laat je dat een bedrijf doen?
Die tunnel moet je vergeten. Je betaald voor dat ding bijna evenveel als een vliegreis. Al helemaal als je benzinekosten meerekend.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:14 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Het betreft een huurwoning (interieur kan overigens wel blijven / verkocht worden).
Een mogelijkheid is dus om zoveel mogelijk proberen te verkopen, en de echte persoonlijke spullen te vervoeren per vliegtuig?
Of een bus huren en alles via de boot/tunnel meenemen terug naar Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |