Echt?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:43 schreef Merel het volgende:
En ik moets bijna huilen bij The winner takes it all
Mijn rooster:quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
conllll wanneer ben je weer op de galerij/galerie?
ik heb nu t nummer van chico in mn pwn en jouw adres gegoogled!
Nou je kan zeggen wat je wilt over die suffe film, maar Meryl Streep weet met haar gezichtsuitdrukkingen al zoveel emotie over te brengen dat je vergeet dat het zingen allemaal niet zo geweldig isquote:
Is dat die dochter? Die heeft een alienhoofd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik vond sophie in het begin zo9leuk blij
maar zelfs als ze huilde keek ze blij
Ja! En kikkerogen!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:56 schreef Merel het volgende:
[..]
Is dat die dochter? Die heeft een alienhoofd.
Hehequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:31 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Die voorste mensen zien eruit alsof ze net zijn gevangen genomen
goedemorgen!quote:
De bankier. Die uit Bridget Jones en Pride & Prejudice.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
was dattt collin firth? de rockstar?
lol
Nou, psies, diequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
de bankier WAS de rockstar!!
Oh, ik baal altijd zo van dat spul... Het is vies, en ik krijg er huge katers vanquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:17 schreef kwakveense het volgende:
goeiemorgen
ik weet niet wat het is met goedkope kaapse pracht van de aldi, maar ik heb dus géén kater. fijn.
ik zie dat ik wel onzin heb gepost vannacht. excuus. hoop dat jullie je ermee vermaakt hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |