Echt?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:43 schreef Merel het volgende:
En ik moets bijna huilen bij The winner takes it all
Mijn rooster:quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
conllll wanneer ben je weer op de galerij/galerie?
ik heb nu t nummer van chico in mn pwn en jouw adres gegoogled!
Nou je kan zeggen wat je wilt over die suffe film, maar Meryl Streep weet met haar gezichtsuitdrukkingen al zoveel emotie over te brengen dat je vergeet dat het zingen allemaal niet zo geweldig isquote:
Is dat die dochter? Die heeft een alienhoofd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik vond sophie in het begin zo9leuk blij
maar zelfs als ze huilde keek ze blij
Ja! En kikkerogen!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:56 schreef Merel het volgende:
[..]
Is dat die dochter? Die heeft een alienhoofd.
Hehequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:31 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Die voorste mensen zien eruit alsof ze net zijn gevangen genomen
goedemorgen!quote:
De bankier. Die uit Bridget Jones en Pride & Prejudice.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
was dattt collin firth? de rockstar?
lol
Nou, psies, diequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
de bankier WAS de rockstar!!
Oh, ik baal altijd zo van dat spul... Het is vies, en ik krijg er huge katers vanquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:17 schreef kwakveense het volgende:
goeiemorgen
ik weet niet wat het is met goedkope kaapse pracht van de aldi, maar ik heb dus géén kater. fijn.
ik zie dat ik wel onzin heb gepost vannacht. excuus. hoop dat jullie je ermee vermaakt hebben.
Ja, dat komt irl niet zo gek vaak voor. mompelt iets over er vier keer uit moeten afgelopen nacht en een vent die 's ochtends klaagt dat ie zo slecht geslapen heeftquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:08 schreef Merel het volgende:
[..]
Jíj een slecht humeur?? Dan méén je niet!!
Die groenten met dip was gister echt lekker.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:17 schreef Plukie86 het volgende:Ik zit nog steeds in de knoei met tussendoortjes waar niet teveel suikers inzitten. Ik kom gewoon niet verder dan fruit, eierkoeken, mueslirepen, cracker met jam of noten. Als het mee naar de uni moet, wordt het dus fruit of eierkoek of mueslireep. En ik kan moeilijk veel nootjes als tussendoortje eten, want ik eet dan z'n bakje per dag op en das ook niet zo'n goed idee.
Iemand een idee voor handige, lekkere tussendoortjes die niet uit suiker bestaan?
Ik ga ook naar het semibos, eendjes voeren, kastanjes zoeken met mini, en dan eenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:06 schreef loveli het volgende:
Weer of geen weer, ik ga het bos in. Omdat ik het nodig heb.
Krijg weer herinneringen van de kleuterschool. Men neme een mooi herfstblad (kastanje of zo) dat leg je op een vel papier. Dan pak je een zeef een tandenborstel en waterige verf en dan heb je sproeibladeren. (en als je geluk hebt GEEN sproeihuisquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:21 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik ga ook naar het semibos, eendjes voeren, kastanjes zoeken met mini, en dan eenherfststukje
frobelen met thee en koekjes (wel Bio-volkoren uiteraard).
Wat heb ik toch veel voor mijn kind over.
Meteen zoenen op je eerste date? Voortvarend, hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:18 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben ook voor het rookverbod, hoor. Had een tijdje terug een date met een rokende vrouw en dat heb ik echt geweten: zat bijna de hele avond te hoesten. Dus dat doe ik nooit weer. Nog los van het feit dat het niet lekker zoent met zo'n vrouw
.
Ik heb niet met haar gezoend, maar met zoenen op de eerste date heb ik geen probleem nee.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:27 schreef Laureline het volgende:
[..]
Meteen zoenen op je eerste date? Voortvarend, hoor![]()
Nee hoor schatteke.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb niet met haar gezoend, maar met zoenen op de eerste date heb ik geen probleem nee.
Ben ik nu een slettebak?.
Waar is *hier* en wie is Jan?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:57 schreef conleche het volgende:
O, ze hebben hier gister opnames gemaakt voor DWDD/Jakhalzen, wordt als het goed is vanavond uitgezonden. (gelukkig was ik er niet, nu moest Jan meespelen. Dat soort dingen ben ik een schijtert in.)
Oja!!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Poppetjes maken van kastanjes en cocktailprikkers.
Oh, in mijn tijd ook volgens mijquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Oja!!(al waren het in mijn tijd luciferhoutjes
)
Tuurlijk is een bakje nootjes gezonder dan een bakje chips. Maar als ik elke dag voor 1000 kcal aan nootjes wegsmikkel (1,75 ons * 600 kcal) dan schiet t met afvallen ook niet echt op....quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:27 schreef Laureline het volgende:
[..]
Meteen zoenen op je eerste date? Voortvarend, hoor![]()
En over die nootjes: is het echt heel erg, zo'n bakje helemaal opeten? Ik heb het idee dat, ook al zijn het meer kcal, het toch veel beter is dan een zak chips. En mijn afvallen gaat prima ondanks zeker ook een ons (gezouten, anders geniet ik er niet van) nootjes per dag.
Of je neemt gewoon een afgepast half bakje mee, dan kan je ook niet meer eten.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:04 schreef Viking84 het volgende:
Ik kan trouwens gratis een Blackberry krijgen. Jihaaah, dan kan ik ook overal en nergens op Fok!
. Na een jaar moet ik er wel voor betalen, maar ik kan daarna ook besluiten m'n abbo niet te verlengen. Het toestel wordt vergoed door de verzekering (het is namelijk een hulpmiddel voor doven), dus het is toch nog wel eens handig om doof te zijn
![]()
.
Moet wel even een verklaring van een KNO-arts regelen binnenkort.
Wat wil je dan? Gewoon het hele bakje leegeten?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:29 schreef kwakveense het volgende:
ik word altijd zo chaggo van nootjes afwegen tot acceptabele calorie-waarde. sta ik daar met 35 gram nootjes....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |