abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 14:33:42 #201
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62105930
nee, dat wil ik júist niet....

ik neem daarom nooit nootjes bedoel ik. ik word er gewoon een beetje obstinaat van als ik van iets lekkers maar een heel zielig klein beetje mag eten. dat levert namelijk trek naar meer op, en dat mag ik dan niet van mezef en dáár word ik chaggo van.

bij voorbaat neem ik daarom dus geen nootjes als los tussendoortje, alleen soms ergens bij een klein beetje.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_62105947
Hihi, ik had Rebecca Loos net in de zaak

Fuck, waarom durfde ik haar het telefoonnummer van Beckham niet te vragen
pi_62105991
Raaar meisje, die kwakveense
Ik snap dat soort obstinate neigingen nooit zo; ik vind een handvol echt genoeg om de middag op door te komen... Tuurlijk, ik zou het hele bakje best leegkrijgen, maar daarom neem ik ze nite mee
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 14:36:45 #204
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_62106009
Mamma Mia is echt een briljante feel good movie. De setting, de aankleding, 007 die om de 5 minuten in gezang uitbarst. Ik heb hemnu 3x gezien en elke keer wil ik gelijk doorrijden naar de Ikea. Heerlijk!
Meryl Streep is alleen zo vreselijk a-ritmisch aan het bewegen. Bijna zielig gewoon.

Ik moet eerlijk toegeven dat ik sinds ik gestopt ben met roken ook helemaal geen probleem heb met het rookverbod. Ik vind het niet erg als ze in de kroeg roken, maar ik vind het ook niet erg als ze dat niet doen. Nu alleen nog wat aan die verschraalde bier lucht doen en we kunnen allemaal zorgeloos van een avondje zuipen genieten. .
Fok!bejaarde
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 14:37:22 #205
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62106030
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 14:34 schreef conleche het volgende:
Hihi, ik had Rebecca Loos net in de zaak

Fuck, waarom durfde ik haar het telefoonnummer van Beckham niet te vragen
Ja, of had eens gevraagd hoe het voelt om een varken af te trekken? .
Niet meer actief op Fok!
pi_62106056
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 14:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, of had eens gevraagd hoe het voelt om een varken af te trekken? .

Wááát??
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 14:38:56 #207
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62106070
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 14:36 schreef ColdFeet het volgende:
Raaar meisje, die kwakveense
Ik snap dat soort obstinate neigingen nooit zo; ik vind een handvol echt genoeg om de middag op door te komen... Tuurlijk, ik zou het hele bakje best leegkrijgen, maar daarom neem ik ze nite mee
daarom was ik ook 105 kilo, en jij niet
maar goed, ik leer nu eerst zulke situaties te ontwijken, dan ga ik ze daarna wel afleren
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 14:42:04 #208
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62106158
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 14:38 schreef conleche het volgende:

[..]

Wááát??

En volgens mij heeft ze ook met d'r hand in een koeienkont gezeten, dus ik hoop dat je haar geen hand hebt gegeven .
Niet meer actief op Fok!
pi_62106164
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 14:38 schreef kwakveense het volgende:

[..]

daarom was ik ook 105 kilo, en jij niet
maar goed, ik leer nu eerst zulke situaties te ontwijken, dan ga ik ze daarna wel afleren
Ik heb het ook vrij bont gemaakt, hoor

Viking, kijk eens in het topic over Het Schervengericht?
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 14:43:43 #210
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_62106198
Ik ben net zo'n 20 jaar van mn leven kwijtgeraakt van de schrik. Mn zus en ik waren even boodschappen aan het doen en toen kreeg mn nichtje van 11 mnd een toeval. Compleet met wegvallen, schuim uit dr mond, schokken.. Puur geluk dat er 200 meter verderop een dokterspost zat, daar zijn we naar binnengerend. Ik compleet over de pis, mn zuster uiterst kalm. Maar toen er werd gemeld dat de ambulance er bijna was, was die ineens ook niet meer zo kalm.
Uiteindelijk blijkt madam een dubbele oorontsteking te hebben (meestal geven kindjes dat aan door aan de oortjes te zitten en te wrijven. Madam is een bikkel, die gaf niks aan) en die toeval was een hele heftige koortsstuip. 1 op de 25 kinderen zijn daar gevoelig voor schijnbaar. Maar ze kwam er niet echt soepel uit vandaar dat de dokter ook even in de stress schoot. Ze heeft nu een bups medicijnen gekregen en een soort handleiding & medicatie voor als ze weer z'n stuip krijgt..
Arm popke..
Fok!bejaarde
pi_62106246
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 14:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

En volgens mij heeft ze ook met d'r hand in een koeienkont gezeten, dus ik hoop dat je haar geen hand hebt gegeven .
Je plaatje doet ut niet. Ze was trouwens best mooi in het eggie.....
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 14:47:40 #212
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_62106289
Jeetje! . Wat schrikken zeg! Ik zou denk ik van gekkigheid niet weten wat ik zou moeten doen! Ik hoop dat ze snel weer opknapt .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_62106294
Holy mac, Anosmie
pi_62106382
Anosmie!! Is ze wel weer thuis het kindje? Toen ik 11 maanden (toevallig!) was heb ik hetzelfde gehad, van de mazelen weliswaar en ik moest toen 2 weken in het ziekenhuis blijven. Mijn moeder zei dat het engste was wat ze ooit had gezien, dus ik kan me je schrik goed voorstellen!!
pi_62106410
Anosmie wat een schrik!

Alles nu wel weer goed?
pi_62106432
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 14:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Doet me denken aan het werk van Serrano. Kan dan kloppen?
pi_62106475
Alweer bijgekomen van de schrik anosmie? Het ziet er ontzettend naar uit, zo'n koortsstuip, zeker bij heel kleine kindjes, maar gelukkig komt er meestal niet iets vervelends uit voort, zeker als je er goed op let haar goed op te vangen en zorgen dat ze geen tong inslikt ed. Maar het ziet er, net als epilepsie, wel heel heftig uit!
Het mooi kotsende meisje.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 14:58:41 #218
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_62106553
Ze is weer thuis, ze heeft net n shot antibiotca gehad en ze ligt nu te slapen.
Het allerengste van die toeval was dat ze helemaal geen geluid maakte. (op wat gorgelende geluidjes na) En toen de dokter al haar collega's uit diens kamers ging trekken en naar mn nichtje stuurde.. en het bleef zo stil daar. Ik moest gewoon huilen toen ik in de wachtkamer na uuuuuuuuuuuuren (gevoelstijd. IRL was het nog geen 10-15 minuten) ineens boze Emmakrijsjes hoorde.
En toen kwam de ambulance en werd er zo'n snikkend hoopje baby op een hele grote brancard gelegd.
Ik ben erg van de bond tegen het janken, maar sinds mn zus kindjes heeft.. En als er dan ook wat met ze is.. Aiaiaia..
Fok!bejaarde
pi_62106611
Eng, die koostsstuipen, vooral omdat het ook allerlei griezeligs kan zijn! Gelukkig was het 'maar' een dubbele oorontsteking! Ik kan me voorstellen dat je helemaal in paniek raakt. Maar als moeder heb je dan een soort (on-)natuurlijke koelheid in dat soort situaties, om toch adequaat te kunnen reageren, merk ik. Vroeger viel ik al flauw van een sneetje in mijn kleine teen, nu kon ik gewoon heel nuchter reageren toen ik ooit ons kind onder het bloed in de douche aantrof ("ook scheren!")

Over dat rookverbod: valt het jullie ook zo op dat sinds er in sommige tenten geen dikke rookwolk meer hangt, het er zo ontzettend kan stinken ? Alsof die rooklucht de ranzige vet/gemorste vislucht altijd maskeerde...
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 15:01:37 #220
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62106637
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 14:43 schreef Anosmie het volgende:
Ik ben net zo'n 20 jaar van mn leven kwijtgeraakt van de schrik. Mn zus en ik waren even boodschappen aan het doen en toen kreeg mn nichtje van 11 mnd een toeval. Compleet met wegvallen, schuim uit dr mond, schokken.. Puur geluk dat er 200 meter verderop een dokterspost zat, daar zijn we naar binnengerend. Ik compleet over de pis, mn zuster uiterst kalm. Maar toen er werd gemeld dat de ambulance er bijna was, was die ineens ook niet meer zo kalm.
Uiteindelijk blijkt madam een dubbele oorontsteking te hebben (meestal geven kindjes dat aan door aan de oortjes te zitten en te wrijven. Madam is een bikkel, die gaf niks aan) en die toeval was een hele heftige koortsstuip. 1 op de 25 kinderen zijn daar gevoelig voor schijnbaar. Maar ze kwam er niet echt soepel uit vandaar dat de dokter ook even in de stress schoot. Ze heeft nu een bups medicijnen gekregen en een soort handleiding & medicatie voor als ze weer z'n stuip krijgt..
Arm popke..
'

Hence, de reden waarom ik doodsbang ben om kinderen te krijgen.
Ik zou me als de nieuwe ayatollah luid jankend en schreeuwend ter aarde hebben geworpen, met mijn handen dramatisch in de lucht gestoken.
Ik zou de politie, ambulance, brandweer EN dierenarts hebben gebeld en mijn kind al voor een verkoudheid dood hebben verklaard.

Hoop dat je spruitje snel weer beter is, de bikkel
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 15:03:32 #221
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62106680
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 15:00 schreef Laureline het volgende:
Eng, die koostsstuipen, vooral omdat het ook allerlei griezeligs kan zijn! Gelukkig was het 'maar' een dubbele oorontsteking! Ik kan me voorstellen dat je helemaal in paniek raakt. Maar als moeder heb je dan een soort (on-)natuurlijke koelheid in dat soort situaties, om toch adequaat te kunnen reageren, merk ik. Vroeger viel ik al flauw van een sneetje in mijn kleine teen, nu kon ik gewoon heel nuchter reageren toen ik ooit ons kind onder het bloed in de douche aantrof ("ook scheren!")

Over dat rookverbod: valt het jullie ook zo op dat sinds er in sommige tenten geen dikke rookwolk meer hangt, het er zo ontzettend kan stinken ? Alsof die rooklucht de ranzige vet/gemorste vislucht altijd maskeerde...
Die ene keer dat ik me nog buiten heb gewaagd is het me echt opgevallen dat het vreselijk stinkt overal.
Ik ruik veel liever rook dan viezigheid.
Overigens ook de meest gehoorde klacht tegenwoordig, met name van de discotheek/kroeg gangers.
pi_62106685
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 14:58 schreef Anosmie het volgende:
Ze is weer thuis, ze heeft net n shot antibiotca gehad en ze ligt nu te slapen.
Het allerengste van die toeval was dat ze helemaal geen geluid maakte. (op wat gorgelende geluidjes na) En toen de dokter al haar collega's uit diens kamers ging trekken en naar mn nichtje stuurde.. en het bleef zo stil daar. Ik moest gewoon huilen toen ik in de wachtkamer na uuuuuuuuuuuuren (gevoelstijd. IRL was het nog geen 10-15 minuten) ineens boze Emmakrijsjes hoorde.
En toen kwam de ambulance en werd er zo'n snikkend hoopje baby op een hele grote brancard gelegd.
Ik ben erg van de bond tegen het janken, maar sinds mn zus kindjes heeft.. En als er dan ook wat met ze is.. Aiaiaia..
Zo he, heftig . Ben jij ook een beetje van de schok bekomen?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_62106744
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 15:03 schreef SHE het volgende:

[..]

Die ene keer dat ik me nog buiten heb gewaagd is het me echt opgevallen dat het vreselijk stinkt overal.
Ik ruik veel liever rook dan viezigheid.
Overigens ook de meest gehoorde klacht tegenwoordig, met name van de discotheek/kroeg gangers.
Vooral in die fijne bier-en-frituurpubs in de UK
pi_62106786
Ze waren toch bezig met een machine die rooklucht verspreid, zodat het minder naar bier en scheten zou ruiken?
Maar ik blijf erbij, voor eetgelegenheden heb ik er nog niets dan goed van gemerkt
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 15:11:49 #225
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_62106874
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 14:47 schreef k_i_m het volgende:
Jeetje! . Wat schrikken zeg! Ik zou denk ik van gekkigheid niet weten wat ik zou moeten doen! Ik hoop dat ze snel weer opknapt .
Mijn initiele reactie was kind uit de wagen rukken en rennen. Waarheen was ik nog niet uit, maar ik had Emma al vast want ik had me bedacht dat ik harder kon rennen dan mn zus.

Maar toen zei ze dus dat de dokter *daar* was en heb ik heel stomverbaasd gezegd.. Nou. Rennen dan!
En daar gingen we, keiharde actie, met zus met baby hollend vooruit. Daarachter Anos met lege slingerende wagen in een hand en aan de andere hand een neefje meesleurend die niet meewilde en ernstig beledigd was omdat zn tante *STOP MET PIEPEN, NU MEELOPEN* tegen hem had gesist. .

Het is voor een buitenstaander vast verwarrend en hilarisch geweest.
Fok!bejaarde
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 15:19:13 #226
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_62107045
Vandaag weer gewinkeld, maar met een stukken beter resultaat. Bedacht me namelijk opeens dat ik King Louie weer eens moest checken, leuk merk met vrolijke en vrouwelijke kleding. Ze staan vooral bekend om de jurkjes. En ja hoor, geslaagd voor een heel leuk exemplaar!!

Wel een ander motief hoor, deze vind ik een beetje truttig. Maar de truc van dit merk is dat ze een beperkt aantal modellen hebben, die ze dan in verschillende materialen en kleuren uitvoeren. Ben er heel blij mee!!
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 15:21:36 #227
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_62107114
@ Anosmie: Schrikken zeg! Ik zou echt niet weten hoe te handelen in zo'n situatie. Maar jullie hebben het prima opgelost.
pi_62107156
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 15:19 schreef Aventura het volgende:
Vandaag weer gewinkeld, maar met een stukken beter resultaat. Bedacht me namelijk opeens dat ik King Louie weer eens moest checken, leuk merk met vrolijke en vrouwelijke kleding. Ze staan vooral bekend om de jurkjes. En ja hoor, geslaagd voor een heel leuk exemplaar!!

[ afbeelding ]

Wel een ander motief hoor, deze vind ik een beetje truttig. Maar de truc van dit merk is dat ze een beperkt aantal modellen hebben, die ze dan in verschillende materialen en kleuren uitvoeren. Ben er heel blij mee!!
Leuk! Was je bij Exota of Haasje Repje. Zo ja het laatste: hadden ze die Geisha dingen nog? Dan ga ik er nl. zelf 1 halen...
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 15:33:43 #229
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_62107382
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 15:23 schreef conleche het volgende:

[..]

Leuk! Was je bij Exota of Haasje Repje. Zo ja het laatste: hadden ze die Geisha dingen nog? Dan ga ik er nl. zelf 1 halen...
Meestal kijk ik indd. in de 9 straatjes! Maar nu was ik bij vriendje in Hilversum. Daar runt een man een klein boetiekje, en hij koopt in bij Exota (hij woont er nl. naast). Maareh dat terzijde, ik zag daar in elk geval geen geisha-lijn.
pi_62107751
Leuk jurkje! En bovenarmen proof. Zit die winkel in A'dam?
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 15:53:38 #231
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62107831
quote:

[ afbeelding ]

Deze snit staat mij met een paar kilootjes meer echt fantastisch
Ik heb ze van de zomer gedragen en was echt verbluft hoezeer het vrouwelijke vormen accuenteert , maar ook afkleed !

King Louie is fab, naast very cherry 1 van mijn favo merken. Oh ja en blutsgeschwister is ook geniaal.

Ik heb ook shoperitus, maar ik heb al 400 euro uitgegeven aan die stomme uggs en uggs-tas, daarnaast nog een paar honderd bij Esprit en als ik zo doorga dan knipt mijn vent mijn cc door Ik wil namelijk ook nog die hoodie van Co bestellen bij Abercrombie.
Teken aan de wand, dan zit ik niet goed in mijn vel
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 15:56:28 #232
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62107882
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 15:07 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ze waren toch bezig met een machine die rooklucht verspreid, zodat het minder naar bier en scheten zou ruiken?
Maar ik blijf erbij, voor eetgelegenheden heb ik er nog niets dan goed van gemerkt
Ik ben ook helemaal voor hoor, in restaurants. Ik kan me goed voorstellen dat ik iemands eten verpest door een sigaret op te steken.
Maar voor kroegen en clubs vind ik het echt gestoord. Waardeloos
En facistisch.
pi_62107896
quote:

[ afbeelding ]

Ik zie 'm ook in groen velours....mooi!! Staat me denk ik wel met mijn rode haar en groene ogen.

pi_62107906
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 15:53 schreef SHE het volgende:

[..]

Deze snit staat mij met een paar kilootjes meer echt fantastisch
Ik heb ze van de zomer gedragen en was echt verbluft hoezeer het vrouwelijke vormen accuenteert , maar ook afkleed !

King Louie is fab, naast very cherry 1 van mijn favo merken. Oh ja en blutsgeschwister is ook geniaal.

Ik heb ook shoperitus, maar ik heb al 400 euro uitgegeven aan die stomme uggs en uggs-tas, daarnaast nog een paar honderd bij Esprit en als ik zo doorga dan knipt mijn vent mijn cc door Ik wil namelijk ook nog die hoodie van Co bestellen bij Abercrombie.
Teken aan de wand, dan zit ik niet goed in mijn vel
Ik heb in Frankrijk een zeer stylish jurkje gekocht voor 24,95 euro. Dat zijn nog eens fijne bedragen.....

En die hoodie zit heerlijk, maar nogmaals SHE: valt heel klein, of eigenlijk vooral kort, dus ik zou een L bestellen!
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 15:58:34 #235
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62107925
Ik zei 'mijn vent'

hihi
pi_62107941
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 15:56 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ik zie 'm ook in groen velours....mooi!! Staat me denk ik wel met mijn rode haar en groene ogen.

[ afbeelding ]
Ik zie nu pofmouwtjes dan is het helaas een ongeschikt model voor mij; ik heb te brede schouders....
pi_62107952
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 15:58 schreef SHE het volgende:
Ik zei 'mijn vent'

hihi
Yeah baby!!!
pi_62107981
Net terug van de kapper wat is dat toch lekker altijd
En gedroogde abrikozen gekocht, zijn die nog ergens goed voor?
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 16:02:02 #239
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62108000
Zo, ben ik ook weer.
Ik kwam ex-minister Jan Pronk tegen in de boekhandel . Wat hij daar nou moest . Boeken kopen, duh . Hij wel, ik niet . De tijd dat ik geld als water kon uitgeven is voorlopig ff voorbij .

Even een vraagje: ik heb een nieuwe maillot / panty nodig en de laatste keer dat ik eentje kocht is 7 jr geleden . Ik vroeg me dus of die maten gewoon corresponderen met gewone broekmaten? (Hemaspul).
Niet meer actief op Fok!
pi_62108007
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 16:01 schreef Miss_S het volgende:
Net terug van de kapper wat is dat toch lekker altijd
En gedroogde abrikozen gekocht, zijn die nog ergens goed voor?
Foto!
pi_62108030
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 16:02 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ben ik ook weer.
Ik kwam ex-minister Jan Pronk tegen in de boekhandel . Wat hij daar nou moest . Boeken kopen, duh . Hij wel, ik niet . De tijd dat ik geld als water kon uitgeven is voorlopig ff voorbij .

Even een vraagje: ik heb een nieuwe maillot / panty nodig en de laatste keer dat ik eentje kocht is 7 jr geleden . Ik vroeg me dus of die maten gewoon corresponderen met gewone broekmaten? (Hemaspul).
Ik neem altijd wat groter want niets zo irritant als een laaghangend maillotkruis....
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 16:05:57 #242
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62108084
Wat een heftig verhaal, Anosmie! . En ik sluit me bij SHE aan. Ik ben al helemaal gestresst als Taco raar doet, dus kun je nagaan hoe dat met een kind zou zijn. Brr...
Niet meer actief op Fok!
pi_62108112
quote:

[ afbeelding ]

Ik heb ook een jurkje met zo'n snit, ze staan idd fantastisch.

Wel 1 zonder pofmouwen, dat staat me dan weer niet (brede schouders).

[ Bericht 5% gewijzigd door Ewelina op 03-10-2008 16:14:40 ]
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_62108137
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 16:03 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik neem altijd wat groter want niets zo irritant als een laaghangend maillotkruis....
Dat deed ik laatst bij de panty die de hema vorige week in de aanbieding had (40/42 ofzo genomen), maar die is toch vrij groot, zodat ie een beetje plooit wel. Minder erg dan dat ie na 2x dragen kapot is door te klein, maar geweldig toch ook weer niet.
pi_62108144
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 16:05 schreef Viking84 het volgende:
Wat een heftig verhaal, Anosmie! . En ik sluit me bij SHE aan. Ik ben al helemaal gestresst als Taco raar doet, dus kun je nagaan hoe dat met een kind zou zijn. Brr...
Dat dus. Mijn katten zijn mijn kindjes, en als er iets met ze is dan ben ik helemaal over m'n toeren, moet je nagaan hoe het bij mijn kind zou zijn.

Voorlopig houd ik het maar bij katten.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_62108162
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 16:02 schreef conleche het volgende:

[..]

Foto!
Van de gedroogde abrikozen?
Nee mijn haar is verder hetzelfde gebleven durf nog geen verandering aan
pi_62108278
Ik hoef geen tape meer
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 16:08 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Van de gedroogde abrikozen?
Nee mijn haar is verder hetzelfde gebleven durf nog geen verandering aan
Je had het er een tijdje geleden over dat je van donker weer naar blond wilde? Of laat mijn geheugen me vandaag alleen maar in de steek?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_62108340
Anosmie...
Pfffff.....Schrikken is nog zacht uitgedrukt!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 16:27:00 #249
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62108581
he bah anosmie! Dat is inderdaad schrikken!

Ik heb net lekker gewinkeld, een hele mooie sweater gekocht!

Vanavond jazz-avond!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 16:42:51 #250
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_62108984
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 13:24 schreef conleche het volgende:

[..]

Krijg weer herinneringen van de kleuterschool. Men neme een mooi herfstblad (kastanje of zo) dat leg je op een vel papier. Dan pak je een zeef een tandenborstel en waterige verf en dan heb je sproeibladeren. (en als je geluk hebt GEEN sproeihuis

Of bedoel je meer een kerststukje maar dan met eikels?
Zijn die nu geld waard in jouw geval ?

En de enige eikels in mijn omgeving heb ik niet in het bos gevonden .

Maar ik ben eraan ontsnapt, er lag alleen modder, drap, en een verpletterde eend. Daarbij loopt mijn DNA liever op de aangrenzende parkeerplaats onder het declameren van "Oto. OTOOOOOOHH" dan in het natuurgedeelte .

Wel leuke foto's gemaakt .

Toen kreeg mini een gigazeikaanval ompleet met theatraal ter aarde storten en nu heb ik hem op de bank gedropt met rozijnen .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')