Ik had een kater babequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 07:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Sorry Bob, ben je weer niet de eerste.
Jaaa... beetje verkeerd geformuleerd zie ik. Het ging om de Intersport, wat pas om 10 uur open is, daar hadden ze BB trainingsbroeken die mijn zusje ( die mee was) wilde hebben voor turnen. We waren vroeg, dus we gingen eerst wat eten bij de IKEA.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Hebben ze trainingsbroeken bij Ikea?![]()
En sta jij extra vroeg op om naar de Ikea te gaan?![]()
San, mijn wereldbeeld, wat dóe je?!
Ik ben trots op jequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:20 schreef rulerofdeath het volgende:
001. 320 rulerofdeath
nummer 1 poster gisteren
Hoiquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:20 schreef rulerofdeath het volgende:
001. 320 rulerofdeath
nummer 1 poster gisteren
ik had gehoord dat er lui zelfs gewoon gaan ontbijten bij de ikea omdat dat daar zo goedkoop isquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaaa... beetje verkeerd geformuleerd zie ik. Het ging om de Intersport, wat pas om 10 uur open is, daar hadden ze BB trainingsbroeken die mijn zusje ( die mee was) wilde hebben voor turnen. We waren vroeg, dus we gingen eerst wat eten bij de IKEA.
Broeken waren uitverkocht en de woonboulevard was nog niet open
halloooquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:35 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hoi![]()
Linkje? Ik vergeet altijd waar dat staat.
dank jequote:
Dat kloptquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik had gehoord dat er lui zelfs gewoon gaan ontbijten bij de ikea omdat dat daar zo goedkoop is
ik een spamgeit?quote:
lekkere spamslet van mequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:53 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Durfde je geen spamslet te zeggen?
aaahquote:
Jawel hoor. Spamslet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:53 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Durfde je geen spamslet te zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |