Ik had een kater babequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 07:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Sorry Bob, ben je weer niet de eerste.
Jaaa... beetje verkeerd geformuleerd zie ik. Het ging om de Intersport, wat pas om 10 uur open is, daar hadden ze BB trainingsbroeken die mijn zusje ( die mee was) wilde hebben voor turnen. We waren vroeg, dus we gingen eerst wat eten bij de IKEA.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Hebben ze trainingsbroeken bij Ikea?![]()
En sta jij extra vroeg op om naar de Ikea te gaan?![]()
San, mijn wereldbeeld, wat dóe je?!
Ik ben trots op jequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:20 schreef rulerofdeath het volgende:
001. 320 rulerofdeath
nummer 1 poster gisteren
Hoiquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:20 schreef rulerofdeath het volgende:
001. 320 rulerofdeath
nummer 1 poster gisteren
ik had gehoord dat er lui zelfs gewoon gaan ontbijten bij de ikea omdat dat daar zo goedkoop isquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaaa... beetje verkeerd geformuleerd zie ik. Het ging om de Intersport, wat pas om 10 uur open is, daar hadden ze BB trainingsbroeken die mijn zusje ( die mee was) wilde hebben voor turnen. We waren vroeg, dus we gingen eerst wat eten bij de IKEA.
Broeken waren uitverkocht en de woonboulevard was nog niet open
halloooquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:35 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hoi![]()
Linkje? Ik vergeet altijd waar dat staat.
dank jequote:
Dat kloptquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik had gehoord dat er lui zelfs gewoon gaan ontbijten bij de ikea omdat dat daar zo goedkoop is
ik een spamgeit?quote:
lekkere spamslet van mequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:53 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Durfde je geen spamslet te zeggen?
aaahquote:
Jawel hoor. Spamslet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:53 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Durfde je geen spamslet te zeggen?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:54 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb eigenlijk ook helemaal geen zin om te shoppen.
van gisterenquote:
quote:009. 146 MinderMutsig
Ik ben een schande voor mijn sekse.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:54 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb eigenlijk ook helemaal geen zin om te shoppen.
It's hard to believequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
voel je je wel helemaal goed in je hoofd?
vrouwen die geen zin in shoppen hebben
foeiquote:
spamsletquote:
quote:[..]
Ik ben een schande voor mijn sekse.
zal tied word'nquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tralalalalalalalaaaaaaaaaaaa
Toen was m'n band helemaal compleet en werden er plannen gemaakt voor oefenen
Ik word er een beetje stil van.quote:
woarquote:
de Veste jeweetsquote:
hardstikkequote:
Je mag niet stil worden, praten zul je, sletquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:17 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik word er een beetje stil van.![]()
Maar![]()
![]()
voor je band!
Doei kirstenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pijpen en praten gaat niet samen hequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je mag niet stil worden, praten zul je, slet![]()
Daar had ik het heul niet overquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
pijpen en praten gaat niet samen he
Straks, ik moet eerst plassen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je mag niet stil worden, praten zul je, slet![]()
Succesquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:38 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Straks, ik moet eerst plassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |