OMGquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:44 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb een sma voor Onur gevonden:
[ afbeelding ]
Geen photoshop helaas.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:44 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Geen photoshop helaas.
Het is niet eens leuk om die te fotoshoppen, die is gewoon ernstig foutquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:44 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Geen photoshop helaas.
Och erm..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:44 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Geen photoshop helaas.
Een bazentopic dient een baas als TS te hebben. Voel je je al aangesproken?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:43 schreef Vodkadruppel het volgende:
Het is tijd voor iets nieuws.
Doc John ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fas est et ab hoste doceri.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:50 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Een bazentopic dient een baas als TS te hebben. Voel je je al aangesproken?Wat een onzin, de Baas is natuurlijk Baas omdat hij 'het' gewoon heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WTFquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:44 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Geen photoshop helaas.
damnquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:44 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Geen photoshop helaas.
Iddquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:43 schreef Vodkadruppel het volgende:
Het is tijd voor iets nieuws.
Doc John ofzo.
serieusquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:44 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Geen photoshop helaas.
Lees OPquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:28 schreef mike_hunt het volgende:
OMG!Weet die gast dat jullie ' em in de zeik nemen?
Nee dat weet ie al 2 maanden niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:28 schreef mike_hunt het volgende:
OMG!Weet die gast dat jullie ' em in de zeik nemen?
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:46 schreef B-colyte het volgende:
toch ff wat nieuws:
[ afbeelding ]
Het originele nummer stond op nr. 374 in de top2000 van 2007
quote:
Nicequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:46 schreef B-colyte het volgende:
toch ff wat nieuws:
Het originele nummer stond op nr. 374 in de top2000 van 2007
Ok.. Ik heb het een tijdje aangekeken met jou, maar er blijf iets dwars zitten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:38 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Ja jezus he kap dan met die TVP's je ziet toch dat het dood is man.
Laat het gewoon doodbloeden he
Hoe maak je een poll?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:16 schreef The_RedDevil het volgende:
Wellicht moeten we, als afsluiting, de beste fotosoep verkiezen door middel van een poll?
meld je je aan ?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:13 schreef piekartz87 het volgende:
we need a new fok cultheld
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:44 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Geen photoshop helaas.
HOAX!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:44 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Geen photoshop helaas.
newbie ?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:56 schreef Neverever het volgende:
Wie is die baas? Heel grappig allemaal maar hij kan er toch ook niet veel aan doen dat hij er zo uit ziet toch?
dan heb jij die foto nog niet gezien met handtasje en bloem in zn haarquote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:56 schreef Neverever het volgende:
Wie is die baas? Heel grappig allemaal maar hij kan er toch ook niet veel aan doen dat hij er zo uit ziet toch?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:16 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
dan heb jij die foto nog niet gezien met handtasje en bloem in zn haar
en die mat.......
daar kan je wel zelf wat aan doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
de pics zijn wel lache , maar toch wel zielig als hij dit alles ziet?Hij heeft een rare slijl :p , maar misschienquote:
kan ie niks aan doen inderdaad, hij was gewoon te laat..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:56 schreef Neverever het volgende:
quote:Baas boven baas,
Ik ben de baas en jij een potje pindakaas!
Baas boven baas,
De big boss boven baas!
Ik wendde gewoon serieus mijn gezicht van het scherm met een "ahr", en dat onbewust.quote:
Mijn hemel, die staat op het punt haar polsen door te snijden.quote:
pics or it didn't happenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:28 schreef StarGazer het volgende:
Dat youtube filmpje van Baas gespot in Groningen is waarschijnlijk nog waar ook.
Liep een uur geleden van de vismarkt richting grote markt en wie zag ik? Baas in hoogsteigen persoon. Tering in het echt is hij nog lelijker.
Orgineel!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn fotocamera weigerde ivm extreme lelijkheidquote:
ja. hij wilde blijkbaar iedereen aanklagen die een photoshop postte ofzoiets.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:37 schreef Scherpkoekje het volgende:
Weet die Onur al van deze topicreeks af? Je zal jezelf maar eens googlen
Wat is jou hyves?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:43 schreef Manono het volgende:
still alive![]()
waar blijft die nieuwe baas, new face, new celeb!
krijgen we dan weer zoiets van: "Als we maar genoeg plaatjes posten wordt het vanzelf grappig"?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:43 schreef Manono het volgende:
still alive![]()
waar blijft die nieuwe baas, new face, new celeb!
Ik moest er serieus om lachenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:15 schreef vettehap23 het volgende:
Of t mag of niet, ik ga lekker verder met waar we mee gebleven waren...
[ afbeelding ]
SPECUBAAS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |