Uhh, ja.quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:38 schreef chufi het volgende:
Is het niet ergens bij tuincentrum Osdorp?
Je hebt helemaal gelijk.quote:
38 Maizenaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:21 schreef thettes het volgende:
Jan van Duivenvoorde/Sam van Houtenstraat?
* m3nster woont in de Haarlemmerbuurt, maar herkend het niet.. Het zal wel gerenoveerd zijn, en voor mij onherkenbaarquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:00 schreef Z het volgende:
Ik ben na het weekend pas weer online dus hij kan eventueel geparkeerd.
Het is in de Haarlemerbuurt.
Nou, de Haarlemmerstraat is om de hoek hoor.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:42 schreef m3nster het volgende:
En Manono heeft em goed, twas niet in de haarlemmerbuurt
ja!quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:14 schreef Thorical het volgende:
[..]
Is de Wibaut straat een heel verkeerde gok?
Daarom had ik 'm juist gekozen, vanwege de tramrails... nieuwe??quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:09 schreef m3nster het volgende:
Frederik Hendrikplantsoen
Tramrails verraad het
Ah, oeps. Ik dacht dat dat wel zo was, excuus. Roomolenstraat was juist.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:42 schreef m3nster het volgende:
En Manono heeft em goed, twas niet in de haarlemmerbuurt
Ehhmm... En is dat een straat wat ik daar zie? (Die parkeerplaats)quote:Op maandag 3 november 2008 14:26 schreef Hagelkaas het volgende:
Nieuwe:
[ afbeelding ]
Misschien iets moeilijker
38 Maizenaquote:
Das iig de goede buurtquote:Op woensdag 5 november 2008 19:40 schreef Thorical het volgende:
Richting Bos en Lommer maar verder kom ik niet.
quote:
quote:
Next:quote:Op donderdag 6 november 2008 18:19 schreef Thorical het volgende:
Ik weet ff niets leuks.
Kan een ander iets in mijn plaats uploaden?
Andere richtingquote:
Lutmastraatquote:Op maandag 10 november 2008 17:46 schreef Pappie_Culo het volgende:
Lutmastraat!
Maar kan ook de Ferdinand Bolstraat zijn natuurlijk, ligt er aan welke kant je die foto neemt
Wiite de Withstraat?quote:
Wilde ik ook zeggen. Aangezien ik bijna zeker weet dat dat klopt doe ik geen poging meerquote:Op maandag 10 november 2008 22:44 schreef Wupppie het volgende:
admiraal de ruyterweg?
Helemaal goed, het was de ooit zo beruchte Witte de Withstraatquote:Op maandag 10 november 2008 23:47 schreef Manono het volgende:
[..]
Wiite de Withstraat?
Gelukkig is Papi C meestal snel met de antwoorden maar hoop iig niet dat dit ook vier dagen gaat duren
Niet van toepassing dusquote:Op dinsdag 11 november 2008 01:00 schreef Wupppie het volgende:
als ik het goed heb, mag jij een nieuwe plaatsen, is dat een goede deal?
Plaats jij dan binnen 4 dagen een nieuwe?quote:Op maandag 10 november 2008 23:47 schreef Manono het volgende:
[..]
Wiite de Withstraat?
Gelukkig is Papi C meestal snel met de antwoorden maar hoop iig niet dat dit ook vier dagen gaat duren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |