quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ze had dus geen zin in een extra SC topic onder haar nummer
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
nou nee hoor
maar een dubbele SC voor dezelfde groep mensen is wat overbodig he
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee, maar ik red jullie van de toorn van Heatwave als hij vanacht online komt
een verhit figuurquote:
Wat voor metaal? heavy metaal? Of uhm nog wel metaal waarj e ook daadwerkelijk nog kan horen wat ze zingen?quote:
zit wat inquote:
Maar red je ons ook van lynda?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
nou nee hoor
Ja maar het mogt niet van dit topic leiderquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
nou nee hoor
Ja want dat is nog linker dan heatwavequote:
alles welquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wat voor metaal? heavy metaal? Of uhm nog wel metaal waarj e ook daadwerkelijk nog kan horen wat ze zingen?
Oke ieder zijn smaakquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
alles wel
heb op het moment darksoul7 radio opstaan. extreme metal radio
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:36 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja maar het mogt niet van dit topic leider
En toen werden we bang en gingen we vluchten
quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:36 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja maar het mogt niet van dit topic leider
En toen werden we bang en gingen we vluchten
Zie pagina 1quote:
Haai, ik ben Nathalie en niet veel aanwezig hier maar nu even wel. Oja ook een liefhebber van metaalquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zit wat in
maar ik ben nieuw hier
Zeg nathalie heb je alweer werk of nie?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:38 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Haai, ik ben Nathalie en niet veel aanwezig hier maar nu even wel. Oja ook een liefhebber van metaal
Diertjuhhhhhhhhhhhhhhh!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:38 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Haai, ik ben Nathalie en niet veel aanwezig hier maar nu even wel. Oja ook een liefhebber van metaal
waar houd jij van dan?quote:
Ik had het OP plaatje met alle avatars aangepast (met mijn avatar erin) en dat werd niet echt geacepteerdquote:
hallo Nathaliequote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:38 schreef diertjuh het volgende:
[..]
wb?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Nopequote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Zeg nathalie heb je alweer werk of nie?
Ik hou van uh rammstein, enne soad enne punk (greenday, etc) oasis, uhm uhm en ik kom straks vast op nog veel meer..me kop zit vol snotquote:
Ik ben een anderequote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hallo Nathalie
nu ken ik al 2 Nathalie's op FOK!
en die andere hield volgens mij ook wel van metaal
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
wb?kusje er op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |