Ja die ken ikquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:56 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik zoek het nummer zelf wel op
Dan hoor je het zo of ik hem ken ja/nee. Ben niet zo goed in namen he dinges
Ja maar de persoon in het openings topic vind mij niet lief. Ik had heul lief gevraagt via pm maar ik kreeg naar me kop dat ik niet 's avonds door moest baggerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Niet zo netjes als je de opening post eens leest
Laat het lekker 1 iemand bijhouden, lijkt me veel makkelijker?
Nou 1 troost voor mij dan; ik ken het nummerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Als je ze niet kent...pfff...you are so dead to me![]()
Neem lekker gelijk de hele OP overquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:53 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik
Blijkbaar geen gevoel voor heumor sorry wist ik niet
Maar ik heb me eigen ava er al bij gezet of mag dat ook al niet?
Hoooi lieve sgat.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:59 schreef lynda het volgende:
[..]
Neem lekker gelijk de hele OP over
Staat al sinds deeltje mwa.. 300 delen geleden? op deze manier en dan komt er een of andere kleuter die het gelijk maar op zijn manier doet? Nah nee
Oh was niet lullig bedoelt hoor, haal het wel weg als je dat wilt?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:59 schreef lynda het volgende:
[..]
Neem lekker gelijk de hele OP over
Staat al sinds deeltje mwa.. 300 delen geleden? op deze manier en dan komt er een of andere kleuter die het gelijk maar op zijn manier doet? Nah nee
Ze had mij gequote dus ik dacht dat ze over mij had, dat ik dit topic had aangemaakt. Maar me uitleg waarom staat een paar posts hierbovenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:01 schreef Logician het volgende:
[..]
Oh was niet lullig bedoelt hoor, haal het wel weg als je dat wilt?
En de OP afbeeldingen veranderenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:01 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hoooi lieve sgat.
Volgens mij poste ik het laatste topic vol dus moet je de nieuwe openen. En ik heb gewoon de vorige OP meegenomen en die in die nieuwe OP gezet. En het ouwe topic in het lijstje gezet en de titel doorgenummert. Ik was heul trots op mijzelf.
Ik weet niet waar jij een probleem van maakt
Als je me niet lief vind mag je het ook gewoon zeggen
Ze had het neit tegen jou logi kijk ff goed wie ze quotequote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:01 schreef Logician het volgende:
[..]
Oh was niet lullig bedoelt hoor, haal het wel weg als je dat wilt?
Srry wist niet dat het heilig was. Zelf vond ik het wel leuk. Nahja heeft teminste iemand een pleziertje gehad hequote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:04 schreef lynda het volgende:
[..]
En de OP afbeeldingen veranderen![]()
Blijf daar gewoon met je poten vanaf en zet de originele er in.
woopsquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ze had het neit tegen jou logi kijk ff goed wie ze quote
Wat een gezeik...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:30 schreef Logician het volgende:nou dan wil ik ook geen gezeur meer
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wat een gezeik...ze snappen er ook niks van
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:32 schreef diertjuh het volgende:
Oke, dan verplaats ik me nu ook even hierheen
hobbies: computeren, sleutelen aan leuke dingen, bier drinkenquote:
Dats is balenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
KUTen ze blijft nog langer weg..dus kan ze niet eens naar mijn huis komen om mij te verzorgen
Nee veul belangrijker..wat is je favo muziek?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hobbies: computeren, sleutelen aan leuke dingen, bier drinken
favo kleur: rood; favo contrast: zwart
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hobbies: computeren, sleutelen aan leuke dingen, bier drinken
favo kleur: rood; favo contrast: zwart
Nou dan moeten we je vast dankbaar zijnquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee, maar ik red jullie van de toorn van Heatwave als hij vanacht online komt
om de reden gegeven in de sluitpost en:quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
ze had dus geen zin in een extra SC topic onder haar nummerquote:
Is hij zo streng dan???quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
euhm, metaalquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee veul belangrijker..wat is je favo muziek?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:34 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nou dan moeten we je vast dankbaar zijn
Ohw bedankt
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ze had dus geen zin in een extra SC topic onder haar nummer
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
nou nee hoor
maar een dubbele SC voor dezelfde groep mensen is wat overbodig he
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
een verhit figuurquote:
Wat voor metaal? heavy metaal? Of uhm nog wel metaal waarj e ook daadwerkelijk nog kan horen wat ze zingen?quote:
zit wat inquote:
Maar red je ons ook van lynda?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
nou nee hoor
Ja maar het mogt niet van dit topic leiderquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
nou nee hoor
Ja want dat is nog linker dan heatwavequote:
alles welquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wat voor metaal? heavy metaal? Of uhm nog wel metaal waarj e ook daadwerkelijk nog kan horen wat ze zingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |