Mja ik had ook liever met keu en ballen gestaan nuquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:49 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha... ja is echt nie normaal ben blij dat thuis ben maar verveel me dood
Ohw het is een bandquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Weet ik veel..maar je weet toch welke band REM is?
Je maakt een grapje toch?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:50 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohw het is een band
wist ik niet, misschien voor mijn tijd? Of heul andere muziek smaak
Moet ik me nu dood schamen?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:50 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohw het is een band
wist ik niet, misschien voor mijn tijd? Of heul andere muziek smaak
Moet ik me nu dood schamen?
Puik ideequote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:51 schreef Logician het volgende:
We kunnen wellicht een Geen Reet Te Doen Thuis. topic maken?
Die duitse gebeuren wat ik net ergens las... dat is toch ook heavy metal achtig?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:48 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Emo? Ik luister niet naar EMOen zware metaal ook niet hoor
![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:51 schreef lynda het volgende:
[..]
Voor dat soort opmerkingen ben je bij mij aan het verkeerde adres
O en hoi logician..
En doei
Ik maak een grapjequote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:51 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Je maakt een grapje toch?zeg me dat je een grapje maakt!!!!!!
Wat rammstein? nou volgens mij niet echt heavy metal hoor..dan ben jij verkeerd beeld van heavy metal denk ikquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die duitse gebeuren wat ik net ergens las... dat is toch ook heavy metal achtig?
Que?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:51 schreef Moozzie het volgende:
Lol is lynda hier een beetje de leider
Heb ik even een slechte start met hem/haar gemaakt
nee ff zere neus...je kent ze niet?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:52 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik maak een grapje
Zo goed? Ik mag btw niet liegen van me moeder maar voor jou maak ik een uitzondering
Ja dat bedoel ikquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:51 schreef lynda het volgende:
[..]
Voor dat soort opmerkingen ben je bij mij aan het verkeerde adres
O en hoi logician..
En doei
Ben benieuwdquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:52 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik zal em eens openen kijken hoe lang we hem openhouden
Zou vanavond ook gaan poolen, maar dit klote weer en klote OV... ik sla over vanavondquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:50 schreef Logician het volgende:
[..]
Mja ik had ook liever met keu en ballen gestaan nu
Nee ken hem echt nietquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:53 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
nee ff zere neus...je kent ze niet?
Je kent losing my religion niet? Dat nummer?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:54 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nee ken hem echt niet
Kan je een nummertje pasen?
Ik ga morgen weerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zou vanavond ook gaan poolen, maar dit klote weer en klote OV... ik sla over vanavond
(en eens verstandig doen... ben morgen anders weer te brak voor woorden..)
Ik zoek het nummer zelf wel opquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Je kent losing my religion niet? Dat nummer?
Als je ze niet kent...pfff...you are so dead to mequote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:56 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik zoek het nummer zelf wel op
Dan hoor je het zo of ik hem ken ja/nee. Ben niet zo goed in namen he dinges
Niet zo netjes als je de opening post eens leestquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:53 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik
Blijkbaar geen gevoel voor heumor sorry wist ik niet
Maar ik heb me eigen ava er al bij gezet of mag dat ook al niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |