Nein!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:38 schreef Lordmagic het volgende:
waarom niet volspammen,, we kunnen toch niks tot vanaaf laat,, kunnen we nog wel ff spammen:P
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:36 schreef de_boswachter het volgende:
Hallo
quote:
Wat ruikt power toch goed hè!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:37 schreef tripack het volgende:
[..]
![]()
P.S. toch jammer dat ik geen burgemeester ben geworden
Aha. Issie samen met jou een Maffia-kill ah voorbereiden?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:27 schreef Lordmagic het volgende:
die is niet inactief hoor lynda;)
die leest mee en stemt ook gewoon:P
Toen ik wegging spnade het er om tussen tripack, barra en mij :p bij terugkomst was er een hele nieuwe burgemeester met een grote meerderheidquote:
JA idd. Daar klopt geen zak van. Als er dalijk dooien vallen dan weten we gelijk weer hoe het zit hoop ik.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Toen ik wegging spnade het er om tussen tripack, barra en mij :p bij terugkomst was er een hele nieuwe burgemeester met een grote meerderheid
Vrouwelijke instincten ftw !quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:10 schreef Harajuku. het volgende:
Als jullie deze keer naar hints kijken kom je misschien verder dan met jullie "gut feeling"
Het is toch gewoon een observatie?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:10 schreef Harajuku. het volgende:
Als jullie deze keer naar hints kijken kom je misschien verder dan met jullie "gut feeling"
Ja, maar dat kennen we nog van de vorige ronde. Niemand die naar de hints keek en ipv maar gewoon iets deed. Waardoor we op het laatste nog bijna verlorenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het is toch gewoon een observatie?
Het kwam niet zo aardig over, vandaar. Ik was de vorige ronde te druk, ga nu beter mijn best doenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, maar dat kennen we nog van de vorige ronde. Niemand die naar de hints keek en ipv maar gewoon iets deed. Waardoor we op het laatste nog bijna verlorenEn ik wil niet verliezen
Oh ik bedoelde het echt niet om te bitchen hoor, alleen om te winnenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het kwam niet zo aardig over, vandaar. Ik was de vorige ronde te druk, ga nu beter mijn best doen
Daarom zeg ik het ook evenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde het echt niet om te bitchen hoor, alleen om te winnen
Je kan dit spel ook zonder hints spelen heb dat op andere fora ook gezien. Maar als je hints krijgt kan je ze beter gebruiken inderdaad.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:10 schreef Harajuku. het volgende:
Dat kán erg goed werken (heb het zelf een aantal keer gedaan). Is op zich ook wel leuk, dan ga je meer in op bijv 'waarom stem je op die en die', is er een ziener e.d.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:41 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Je kan dit spel ook zonder hints spelen heb dat op andere fora ook gezien. Maar als je hints krijgt kan je ze beter gebruiken inderdaad.
Ja, maar doe moet je wel allemaal actief voor zijn, dat gaat hier niet werkenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:43 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat kán erg goed werken (heb het zelf een aantal keer gedaan). Is op zich ook wel leuk, dan ga je meer in op bijv 'waarom stem je op die en die', is er een ziener e.d.
Neeee!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:45 schreef Ladidadida het volgende:
Ik ga naar bed jongens, jullie horen de kills morgen wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
Mag de nachtwaker de eerste avond nietquote:
Tim is toch ook dood ? Dat zijn toch gewoon 3 moorden ? Dus drie moordenaars ?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:02 schreef Harajuku. het volgende:
Dus dat betekent dat ze 2 man op mij afgestuurd hebben?
Mja, je doet het te goed blijkbaar.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:02 schreef Harajuku. het volgende:
Dus dat betekent dat ze 2 man op mij afgestuurd hebben?
Als ik beschermd werd moesten ze 2 op mij afsturen om mij en Timmm te vermoordenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:04 schreef Susi het volgende:
[..]
Tim is toch ook dood ? Dat zijn toch gewoon 3 moorden ? Dus drie moordenaars ?
No shit sherlock!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:04 schreef de_boswachter het volgende:
De hints zijn denk ik: 23 en Youtube-filmpjes.
quote:Velddoctor - Je hebt de mogelijkheid elke avond één iemand te beschermen. Dit zal hem of haar, indien er slechts één maffialid hem/haar als kill heeft opgegeven, beschermen. Indien de maffia twee man stuurt, zullen jullie allebei sterven. Je wint als alle maffia dood is.
Ik denk dat er 2 op jou zijn gegaan en dat daardoor de velddoctor er ook aan gegaan is. Dus 2 mafia op toevallig 2 mensen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als ik beschermd werd moesten ze 2 op mij afsturen om mij en Timmm te vermoorden
Toch?Of lees ik het verkeerd in t verhaaltje
Ik had die regel altijd als volgt begrepen:quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:07 schreef Ladidadida het volgende:
Klopt, 2 maffia op Hara af en timmmmm dus ook dood, want:
[..]
Potentiële hintsquote:Na het grote feest van de burgemeesterverkiezing, werd het al gauw donker en pakte een grauwe wolk zich samen boven FOK!-city. Het onheil naderde. Harajuku. (zombie) zat in haar woonkamer te genieten van haar geld, toen er iemand om het hoekje van haar slaapkamerraam keek. Twee onbekende personen slopen Harajuku’s woning binnen en trokken haar onder haar dekbed vandaan. Daarna brachten ze haar met 23 messteken om het leven. Opeens vlogen de deuren van Harajuku’s kamer open en kwam timmmmm (velddoctor) binnen. Hij schrok van de onbekende mannen. Hij was speciaal die avond bij Harajuku gekomen omdat ze een beetje bang was, maar nog voor timmmmm “ik ben slechts op visite!” kon roepen, werd hem een gif ingespoten en stierf ook hij.
Aan de andere kant van de stad zat Lynda (nachtwaker) rustig filmpjes op youtube te bekijken. Gewelddadige filmpjes, dat wel, maar Lynda was niet bang aangelegd en er was tot nu toe ook geen enkele reden om bang te zijn in het altijd rustige FOK!-city. Lynda had niet door dat een onguur persoon zich toegang tot haar woning verschafte. Even later lag Lynda met 7 kogels in haar borst dood te bloeden in haar kamer.
Rust zacht, Harajuku., timmmmm en Lynda.
In elk geval een betere optie dan die 00:23. Mijn verdachten nu: -SG- en Yosanderquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
-SG- heeft 23 pagina's in zijn postgeschiedenis, dat lijkt me iets waar de hintmaker snel naar kijkt...
Nou dat denk ik nietquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
-SG- heeft 23 pagina's in zijn postgeschiedenis, dat lijkt me iets waar de hintmaker snel naar kijkt...
Yosanders sig:quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wats het ding met de gifjes dan?
Okee. Ik merk wel dat er idd dingen zijn die per spel verschillen, voor een volgend spel maar even overleggen daarover. Iig laten we het nu maar even zo, de velddoctor is nu toch al doodquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik had die regel altijd als volgt begrepen:
Per nacht mag de maffia twee kills maken. Als een van de gekozen slachtoffers beschermd wordt door de velddokter is dat jammer voor de maffia, en blijven velddokter en gekozen slachtoffer allebei leven.
Een andere optie die de maffia heeft is al het geweld op een persoon richten. Dan hebben ze die nacht maar een kill in plaats van twee, maar gaat diegene wel zeker weten dood. Als het slachtoffer beschermd wordt door de dokter gaat de dokter er ook aan.
Het is nu te laat om er wat aan te veranderen, maar wilde het toch even kwijt.
zie post boven jequote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja, maar waar in de hints?
Oh, en -SG-, zou ik ook zeggen als ik jou was
quote:Hij was speciaal die avond bij Harajuku gekomen omdat ze een beetje bang was, maar nog voor timmmmm “ik ben slechts op visite!” kon roepen, werd hem een gif ingespoten en stierf ook hij.
Ja, ik zag hem net ja, het duurde even voor die doorkwamquote:
Jullie hebben het nav hints over 2 mensen, je kunt maar één lynchenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:15 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ohja, wel even naar de hints kijken he.
x-je terugquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:16 schreef de_boswachter het volgende:
Ben pitten. Moet weer om 7 uur op morgen. Help morgen wel. x
Ja maar als we redelijk zeker zijn over deze twee is het zonde om er eentje te laten leven, denk ik...quote:
Alleen moet ik ook mafia vermoorden.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja maar als we redelijk zeker zijn over deze twee is het zonde om er eentje te laten leven, denk ik...
Dit lijkt mij ook het verstandigst. We overleggen 1 hint (23 ofzo) en Hara doet die andere hint.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:21 schreef Lordmagic het volgende:
we kunnen er 1 lynchen en de ander door hara laten doen,die heeft ook 1 kill
Met de kans dat ik dan dorp afschietquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja, dat klinkt als een beter idee
Maar het is ook zonde om de dubbele lynch niet te gebruiken...
Zolang er BG's zijn is er de Burg. zijn er dubbelle lynches mogelijk.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja, dat klinkt als een beter idee
Maar het is ook zonde om de dubbele lynch niet te gebruiken...
Yeah een kusje van de_boswachterquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:16 schreef de_boswachter het volgende:
Ben pitten. Moet weer om 7 uur op morgen. Help morgen wel. x
He Woutje Wousje. Tuurlijk!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:23 schreef Wouser het volgende:
Kan ik de volgende ronde mee doenik deed bij de oude versie nog mee
Wousertje! Natuurlijk mag je de volgende ronde meedoen. Maar dan moet je het wel een beetje zelf in de gaten houden hier.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:23 schreef Wouser het volgende:
Kan ik de volgende ronde mee doenik deed bij de oude versie nog mee
I willquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:25 schreef -SG- het volgende:
[..]
Wousertje! Natuurlijk mag je de volgende ronde meedoen. Maar dan moet je het wel een beetje zelf in de gaten houden hier.
23 is ZEKER een hint (toch??) : Rimas met 00:23 geregd en-of SG met 23 pagina'squote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:28 schreef Harajuku. het volgende:
Wat zijn de hints nu voor wie? Even alles op een rijtje zodat ik een goede keuze kan maken zonder iets te zeggen enzo
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:27 schreef -SG- het volgende:
Ik snap echt niet wat jullie in de hint 23 zien.
-SG- zijn sig: Spelers komen spelers gaan. mischien?quote:ik ben slechts op visite
Zou erg lullig en unfair zijn. Maar ik denk neit dat je dat tegen kan houdenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:29 schreef Wouser het volgende:
btw heeft iemand hier al eens aan het volgende scenario gedacht... (Vond de kills wel erg verdacht namelijk)
Maarrrr wat about kloons? Wie weet heeft iemand hier gewoon wel 1 kloon die nu toevallig mafia is en de ander gewoon een speler
Ja wtf, nu gaan jullie juist dingen zoeken wat op mij slaat inplaats van andersom.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:31 schreef Lordmagic het volgende:
[..]
-SG- zijn sig: Spelers komen spelers gaan. mischien?
quote:
Oh sorry, 1 post onder mijne. Misschien iets te voorbarig idd.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:33 schreef Lordmagic het volgende:
PP waar heb jij PS zien stemmen? heb ik iets gemist?
Wat op mij wijst zekerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:35 schreef Lordmagic het volgende:
ik stem morgen wel,, eerst is kijken wat we nog meer vinden:)
Het is: Ladidadidaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:39 schreef PrincePolly het volgende:
Ik denk dat Rimas en SG " samen" op Hara zijn gegaan. Vandaar dat de 23 ook tussen die 2 overeenkomen...
Mooi gedaan van Ladaddidida in elk geval!
quote:
Die 0 ook voor die 4. Dat wordt een 10+-erquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Officieel:
## -SG-
-SG- (04) PS, PP, Susi, yosander
Omdat we er toch maar ééntje kunnen doden. Dan moeten we het onszelf niet te moeilijk maken met te veel mogelijke maffioso, er zijn er toch veel meer dan de twee die we nu denken. Anders raken we alleen maar te veel in de war enzo. Deze hints nemen we zeker mee naar de volgende rondequote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:44 schreef Sheepcidus het volgende:
Waarom heeft SG 3 stemmen terwijl er meerdere mensen met die 23 bedoelt kunnen worden?
[..]
te genieten van haar geld ?
23 messteken 23 kan Rimas SG of mijzelf zijn.
een gif ingespoten Yosander
ik ben slechts op visite! ?
rustig filmpjes op youtube te bekijken. Gewelddadige filmpjes, ?
met 7 kogels in haar borst dood ?
Visite is SG ook al bij verzonnen door lordmagic hierboven geloof ikquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:44 schreef Sheepcidus het volgende:
Waarom heeft SG 3 stemmen terwijl er meerdere mensen met die 23 bedoelt kunnen worden?
[..]
te genieten van haar geld ?
een gif ingespoten Yosander
ik ben slechts op visite! ?
rustig filmpjes op youtube te bekijken. Gewelddadige filmpjes, ?
met 7 kogels in haar borst dood ?
Ooh ja, over het hoofd gezien, maar hebben toch tot morgen 19:00 dus ff kijken of die andere mogelijke hints nog wat zeggen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Visite is SG ook al bij verzonnen door lordmagic hierboven geloof ik
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:49 schreef Harajuku. het volgende:
Was het nu trouwens wel gewoon dat in het hele verhaal hints naar 2 mensen staan? Of doen we t nu weer anders en hoe dan?
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:14 schreef Ladidadida het volgende:
Even opgelet
Het lijkt mij een goed idee om in de volgende ronde, als er een kill wordt gemaakt door de maffia, deze kill te voorzien van hints van meerdere maffialeden. Dus niet meer meerdere hints over 1 maffialid per keer. Dit om de kansen van de maffia wat eerlijker te maken t.o.v. het dorp en om het spel wat spannender te maken.
Agree?
Dat gaat toch over deze ronde? Ofniet?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:54 schreef Lordmagic het volgende:
-SG- we moeten wel weten hoe het nu in deze ronde zit want daar is nog niks over gezegd dus 1 of 2
Rimas en -SG- dus, want er moesten twee maffia op Hara zijn afgestuurd.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:44 schreef Sheepcidus het volgende:
Off-topic: waarom staat jouw sig bol van de spelfouten??quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:59 schreef Lordmagic het volgende:
dan wezen er geen 2 hints naar jou toe;)
schaamteloos gekopieerdquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:02 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Off-topic: waarom staat jouw sig bol van de spelfouten??
Ok je kunt hem nu in orde makenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:03 schreef Lordmagic het volgende:
[..]
schaamteloos gekopieerden niet gecheckt
Waarom denkt iedereen altijd dat ik mafia benquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:39 schreef PrincePolly het volgende:
Ik denk dat Rimas en SG " samen" op Hara zijn gegaan. Vandaar dat de 23 ook tussen die 2 overeenkomen...
Mooi gedaan van Ladaddidida in elk geval!
Ja dat denken ze ook van mijquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:08 schreef Rimas het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen altijd dat ik mafia ben
Maar jij bent het ook!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:10 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja dat denken ze ook van mij.
Meelopers.
mathers = matterquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:05 schreef Lordmagic het volgende:
ja,, als ik wist wat de fouten waren(*schaam, schaam, schaam*)
just my 2 pennies, maar ik gaat morgen pas echt stemmen. fijne nachtquote:[GOKKEN] Wie niet waagt, wie niet wint #13 »
Ligt het aan mij of klopt dat niet echtquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:00 schreef Ladidadida het volgende:
Harajuku. (zombie) zat in haar woonkamer te genieten van haar geld, toen er iemand om het hoekje van haar slaapkamerraam keek. Twee onbekende personen slopen Harajuku’s woning binnen en trokken haar onder haar dekbed vandaan.
Is dat een fout of een hint?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:29 schreef Rimas het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of klopt dat niet echt
Dat is geen fout. Er kunnen best mensen door het slaapkamerraam kijken terwijl zij in de woonkamer zit.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:29 schreef Rimas het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of klopt dat niet echt
de_boswachter Heeft in zijn profiel als beroep "Gokkert". Het zou kunnen dat Harajuku. bij het gokken van hem gewonnen had, en daardoor van het geld kon genieten. Waarop de_boswachter dan wraak nam door haar te vermoorden.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:00 schreef Ladidadida het volgende:
Harajuku. (zombie) zat in haar woonkamer te genieten van haar geld, toen er iemand om het hoekje van haar slaapkamerraam keek. Twee onbekende personen slopen Harajuku’s woning binnen en trokken haar onder haar dekbed vandaan. Daarna brachten ze haar met 23 messteken om het leven.
Wow die is vergezochtquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 01:12 schreef krioro het volgende:
[..]
de_boswachter Heeft in zijn profiel als beroep "gokkert". Het zou kunnen dat Harajuku. bij het gokken van hem gewonnen had, en daardoor van het geld kon genieten. Waarop de_boswachter dan wraak nam door haar te vermoorden.
yosanders Ondertitel, Spiekerd, kan in verband gebracht worden met om het hoekje gluren. En de gifjes in z'n sig kunnen het moordwapen zijn in het geval van timmmmm.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:00 schreef Ladidadida het volgende:
Harajuku. (zombie) zat in haar woonkamer te genieten van haar geld, toen er iemand om het hoekje van haar slaapkamerraam keek.
Opeens vlogen de deuren van Harajuku’s kamer open en kwam timmmmm (velddoctor) binnen. Hij schrok van de onbekende mannen. Hij was speciaal die avond bij Harajuku gekomen omdat ze een beetje bang was, maar nog voor timmmmm “ik ben slechts op visite!” kon roepen, werd hem een gif ingespoten en stierf ook hij.
Dat zou ik ook zeggen als ik jou was ja, WANT JIJ BENT OOK MAFIA!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Behalve de al eerder genoemde 23 in Rimas' registratiedatumtijddinges, heeft hij in het volgende topic gepost:quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:00 schreef Ladidadida het volgende:
Aan de andere kant van de stad zat Lynda (nachtwaker) rustig filmpjes op youtube te bekijken. Gewelddadige filmpjes, dat wel, maar Lynda was niet bang aangelegd en er was tot nu toe ook geen enkele reden om bang te zijn in het altijd rustige FOK!-city. Lynda had niet door dat een onguur persoon zich toegang tot haar woning verschafte. Even later lag Lynda met 7 kogels in haar borst dood te bloeden in haar kamer.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 02:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik jou was ja, WANT JIJ BENT OOK MAFIA!!!!!!!!!!!!!!!!!
[..]
dragonball draait helemaal niet om geweld!quote:Behalve de al eerder genoemde 23 in Rimas' registratiedatumtijddinges, heeft hij in het volgende topic gepost:
KLB Die Live action dragonball film.. »
En dat is een film die draait om vechten en geweld. En dan was het ook nog eens een onguur persoon, misschien een stalker zoals in z'n ondertitel.
Ga je me nu weer vermoorden als onschuldige dorpsbewoner?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 01:31 schreef Harajuku. het volgende:
Moet ik straks trouwens gewoon hier posten wie ik vermoord?
neuh om liefdesverhalen vooral hè!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 02:35 schreef Rimas het volgende:
[..]
Laat me maar afmaken dan zie je vanzelf dat ik een dorpsbewoner ben!
Die hint die zogenaamd naar mij leiden zijn veels te vaag!
[..]
dragonball draait helemaal niet om geweld!![]()
Zou wel grappig zijn als je dan weer dorp zou zijn hèquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 02:37 schreef Rimas het volgende:
[..]
Ga je me nu weer vermoorden als onschuldige dorpsbewoner?
Dat is een ja dusquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 02:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn als je dan weer dorp zou zijn hè
Ik weet het nog niet hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 02:45 schreef Rimas het volgende:
[..]
Dat is een ja dus![]()
Ach stenig me maar weer, ben dorpsbewoner. Just so you know
Ja ammehoela.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 02:41 schreef Rimas het volgende:
[..]
Het draait om actie en niet om geweld!
Dat zijn 2 verschillende dingen
Helemaal niet!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 02:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja ammehoela.Het draait om vechten en vechten is geweld.
Je kan lullen wat je wil maar ik zeg niks wat niet waar is en ik zie geen valide tegenargumenten van jouw kant.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 02:52 schreef Rimas het volgende:
[..]
Helemaal niet!![]()
Of jij bent mafiosa en je wilt mij gewoon de dood in jagen!
Omdat jouw argumenten bagger zijn!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 02:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Je kan lullen wat je wil maar ik zeg niks wat niet waar is en ik zie geen valide tegenargumenten van jouw kant.
Verder heb ik nog niks kunnen vindenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:14 schreef Rimas het volgende:
werd hem een gif ingespoten en stierf ook hij.
Uit SG's posthistory
Operatie of spuitje voor grootste hond. »
-SG- = Mafia!
Het is een complot, ik zeg het je!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:55 schreef krioro het volgende:
De link naar het profiel van B.ertha in de OP klopt niet btw, ik klikte erop en kwam bij het profiel van de_boswachter.
Je probeert het ons wel erg makkelijk te maken he. Moet je niet doen, zo is het veel leuker al dat gespeculeer.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:02 schreef Ladidadida het volgende:
Goedemorgen
Ik zie dat jullie erg focussen op de 23, dus ik ga het dorp een klein beetje helpenDie moord is gepleegd door 2 personen. De 23 hoeft dus niet op één persoon te slaan. Het kan ook een som zijn..
Meer zeg ik niet
Maak het ons (dorp dus) nog makkelijker en zeg gewoon wie de maffia zijnquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:02 schreef Ladidadida het volgende:
Goedemorgen
Ik zie dat jullie erg focussen op de 23, dus ik ga het dorp een klein beetje helpenDie moord is gepleegd door 2 personen. De 23 hoeft dus niet op één persoon te slaan. Het kan ook een som zijn..
Meer zeg ik niet
Ja omdat jij misschien in de lijst staat die Ladidadida gepmed heeft naar alle maffiaquote:
neuh ik logeer al een week bij mijn vriendin dus ik zit savonds niet achter mijn pcquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:56 schreef de_boswachter het volgende:
Verdacht hoor Barra ! Doen alsof je nergens vanaf weet, maar stiekem als mob snode plannetjes achter de schermen smeden !
spanning ende sensatie!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:04 schreef Ladidadida het volgende:
Hara, even to be duidelijk, als jij nog iemand wil vermoorden dan moet dat ook vandaag vóór 19:00. Daarna mag het niet meer.
Oh en je mag die kill wel PM-en
Dan ga ik voor yosander met zijn gifjes.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:20 schreef Harajuku. het volgende:
SG gaat al met de lynch. Of wil je dat ik hem nog eens extra vermoord?
Jouw profiel is trouwens ook erg interessant.
alle hints onder elkaar zetten en degene met de meeste hints nemenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:50 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb een lijst van 4 of zo, kan niet kiezen
doe je ogen dicht en kies 1 van de 4quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:50 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb een lijst van 4 of zo, kan niet kiezen
ladi zal hem zo wel postenquote:
beetje raar. dan zou er iemand door hara gekilled worden die ook gelynched zou kunnen worden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:40 schreef Ladidadida het volgende:
Jep, ik vertel het vanavond bij de dorpslynch
hara heeft al gezegd dat -SG- ws. gelynched zou worden, dus dat hij die niet zou pakken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
beetje raar. dan zou er iemand door hara gekilled worden die ook gelynched zou kunnen worden.
kunnen we het niet gewoon u doen anders moeten we wachten tot vanavond?
Zijquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
hara heeft al gezegd dat -SG- ws. gelynched zou worden, dus dat hij die niet zou pakken.
Daar gaat jullie reden om mij als mafia te zienquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:02 schreef Ladidadida het volgende:
Goedemorgen
Meer zeg ik niet
Dát zeg ik niet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:32 schreef Rimas het volgende:
[..]
Daar gaat jullie reden om mij als mafia te zien
Ik ook. Behalve tussen 9 en 5.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:01 schreef Lordmagic het volgende:
boswachter,, er zijn ook nog mensen die een leven buiten het forum hebben;)
Leidsch ontzet, dus vrij = uitslapenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:56 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja: Wat is de burgemeester trouwens opvallend stil ! Plannetjes aan het smeden met de Mafia zeker !
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:06 schreef Lordmagic het volgende:
hey burgemeester:)
misschien is het wel een optelsom van het userIDquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:45 schreef Sheepcidus het volgende:
Beetje vergezocht maar misschien slaat 2 en 3 op de deelnemerslijst, 2. Susi 3. Isdatzo
Maar je kan bijna bij iedereen wel wat vinden voor die 23 als je sommen mag gebruiken enzo.
Tripack is 23 volgens zijn profiel.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:43 schreef de_boswachter het volgende:
Is er niemand die 23 als leeftijd heeft ?
jah kloptquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:54 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Tripack is 23 volgens zijn profiel.
Trouwens B.ertha's link in de op is verkeerd, en die is ook nog eens op 23 juli jarig.
Ik heb ff snel gecheckt kwam alleen bij PrincePolly uit op 23 maar had ook paar keer 24 en 22 bij andere dus ff nachecken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:52 schreef tripack het volgende:
[..]
misschien is het wel een optelsom van het userID
jah we staren idd alleen naar 1 ding... terwijl dat geld tellen ook kan wijzen op gokkenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:04 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ik heb ff snel gecheckt kwam alleen bij PrincePolly uit op 23 maar had ook paar keer 24 en 22 bij andere dus ff nachecken.
Maar ben wel met robier eens dat we beter naar andere hints kunnen kijken.
uhmz welke dan tegen sg? die 23 is volgens mij meer bij PP netzoals het geld tellen...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:12 schreef de_boswachter het volgende:
Nou hang -SG- maar op. Hopen dat Hara Yosander gepakt heeft.
Denk dat we gewoon niet te lang moeten gaan discussieren. Er zijn zoveel punten tegen die gast....
kanquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:21 schreef de_boswachter het volgende:
Zijn er trouwens mensen die hier amper posten om zich onzichtbaar te laten lijken ?!?
Ja dat viel me ook op, en dan zelfs nog:quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:23 schreef de_boswachter het volgende:
De signature van Isdatzo:
Op zondag 23 juli 2006 23:41 schreef mazaru het volgende:
2x 23
wow ladi zei dat het op 2 mensen kon slaan.... en deze is ook erg duidelijkquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:30 schreef Robier het volgende:
[..]
Ja dat viel me ook op, en dan zelfs nog:
23 juli 2006 23:41 -> 2+3+2+0+0+6+2+3+4+1=23.
Ik zou zeggen yosander, omdat ik dat gluren en die gifjes heel duidelijk vond.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:33 schreef tripack het volgende:
[..]
wow ladi zei dat het op 2 mensen kon slaan.... en deze is ook erg duidelijk
wie gaan we eerst omleggen? isdatzo, PP of Yosander
probleem alleen is dat SG al veel stemmen tegen heeft.... wie kan em reddenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:34 schreef Robier het volgende:
[..]
Ik zou zeggen yosander, omdat ik dat gluren en die gifjes heel duidelijk vond.
Verdacht hoor !quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:49 schreef Rimas het volgende:
Hmm lastig lastig blijf toch denk ik maar bij SG.
als je nog wil leven morgen... zou ik toch op yosander stemmenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:02 schreef -SG- het volgende:
Nouja die van Yosander vind ik een beetje ver gezocht. Ik stem op Rimas.
##Rimas
LOL. WTFquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:05 schreef -SG- het volgende:
Beetje onrechtvaardig om op iemand te stemmen om zelf in leven te blijven. Ik vind de hints naar Rimas iets duidelijker.
Je wil echt dood hequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:06 schreef -SG- het volgende:
Trouwens als de Burgermeester een dubbele lynch doet dan kunnen we op Yosander en Rimas stemmen. Zeker 1 daarvan is maffia.
Wat zijn de hints tegen Rimas dan eigenlijk?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:05 schreef -SG- het volgende:
Beetje onrechtvaardig om op iemand te stemmen om zelf in leven te blijven. Ik vind de hints naar Rimas iets duidelijker.
Ehm welke hints die leiden naar mij?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:05 schreef -SG- het volgende:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 02:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik jou was ja, WANT JIJ BENT OOK MAFIA!!!!!!!!!!!!!!!!!
[..]
Behalve de al eerder genoemde 23 in Rimas' registratiedatumtijddinges, heeft hij in het volgende topic gepost:
KLB Die Live action dragonball film.. »
En dat is een film die draait om vechten en geweld. En dan was het ook nog eens een onguur persoon, misschien een stalker zoals in z'n ondertitel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |