quote:In Groot-Brittannië is een inzameling gestart om het mogelijk te maken dat Samson, de grootste hond van het Verenigd Koninkrijk, een operatie aan zijn poot kan ondergaan. Als de benodigde 1400 pond (circa 1800 euro) namelijk niet wordt binnengehaald dreigen de eigenaren de hond mogelijk te moeten laten inslapen.
Samson, een kruising tussen een Deense Dog en een Newfoundland, meet maar liefst 2 meter als hij op zijn achterpoten staat, heeft een ligament (bindweefselband) in zijn achterpoot gescheurd. Een operatie om dat te herstellen kost 1.400 pond (circa 1.800 euro) en de baasjes van Samson, Julie en Ray Woods hebben domweg onvoldoende geld om zo'n dure operatie te betalen.
Tot dusverre heeft de PDSA, een liefdadigheidsinstelling voor dieren, het echtpaar Woods geholpen om de kosten van de dierenarts te drukken. De dure operatie die Samson nu echter moet ondergaan, blijkt echter ook deze organisatie niet op te kunnen hoesten.
Daarom zijn Julie en Ray Woods nu de actie 'SOS - Save Our Samson' gestart. Ze hopen en vertrouwen erop dat dierenliefhebbers uit het hele land bereid zullen zijn een steentje bij te dragen en Samson te redden.
Als je een hond geen eten geeft die hij niet hoort te hebben dan kwijlt een hond niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:25 schreef popolon het volgende:
Wat een gedrocht.
Als 'ie een keertje kwijlt heb je meteen een wildwaterbaan in je huis.
Oh overheen gelezenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:22 schreef -SG- het volgende:
Eerste zin, 2e alinea van het bericht in de OP.
Ik heb echt een zwak voor honden met van die grote bere potenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:37 schreef Dipkip het volgende:
Ik wil een foto van hem met een chihuahua of een pupje ofzomoet je die poten zien joh
echt een gaaf beest. Niet praktisch, maar wel stoer. Ik vraag me af wat hun postbode van hem vindt
Dat lijkt me wel, dr zal vast wel een Brit zijn met een duitse dog toch, en dan zou dat de grootste hond zijn daar. Of zeg ik nou wat doms?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:49 schreef Qwea het volgende:
ik vraag me af, istie nou groter dan een duitse dog?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:37 schreef Dipkip het volgende:
Ik wil een foto van hem met een chihuahua of een pupje ofzo![]()
quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:46 schreef static het volgende:
Of op schoot willen.
Lekker ontopic.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:51 schreef RacerDKB het volgende:
Laat je nemen door een beer.
Volgens mij ongeveer hetzelfde, een newfoundlander is om en nabij dezelfde schofthoogte.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:49 schreef Qwea het volgende:
ik vraag me af, istie nou groter dan een duitse dog?
Je mag hier gerust eens komen kijken hoorquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:01 schreef DemonRage het volgende:
Wat voor enorme hopen stront zou zo'n hond er wel niet uit draaien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |