quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
TS is een BAAS!
EW je moet je niet bezighouden met dat soort kneusjes.... iemand moet later je ramen schoonmaken en het vuilnis ophalen.
Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:22 schreef ElectricEye het volgende:
"Wollah, ik zwier jou, ik ga die kankerkaas klappen, je weet.", sprak eens een naffer tegen zijn al even nafferige maat. Ik stond erbij en heb die Rifaap zo onnozel hard recht in zijn gedegenereerde rotsmoel uitgelachen, niet gewoon gewoon.
Zo praat je toch niet, laat staan dat je zo typt. Kanloze idioten zijn het, stuk voor stuk.
ik heb het geprobeerd..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:22 schreef Electro-Worm het volgende:
Maar wacht mensen, het verhaal is nog niet afgelopen.
In de tussentijd hebben mensen gereageerd, net zoals ik.
En wéér komt baas galid ons weer even duidelijk maken dat we op moeten passen.
HIJ MAAKT DIT KEER GEEN GRAP!!
soo rick okj dat is de eerste persoon ;-) en die neger wat kom jij prate met eerst typen hahah:-p echt ik zweer het jullie he echt respect voor jullie man jullie hebbe allemaal respect vn mij verdient ;-) :coolpeace: maar ook weer geen geluk voor jullie is goed jullie gaan zo spelen en ik gha het dan anders spelen jha;-) tot andere keer als ik jullie tege kom ;-) k vind het ook echt zo spanend jullie neit vind je het niet zelf dom he iemand uitschelde die je niet eens is kent nou nou daar meot je echt well balle voor hebbe echt hahaha hahah hahah ;-) echt jonge ik zit me gewoon kapot te lagge voor wat eigenlijk voor niks;-) maarhja probleemen zulle nog well komen echt en niet denke dat we rustig aan gaan doen he;-) :coolpeace: tot op een dag dat ik jullie zie ;-)
als je nu ngo lef hebt gha ej zegge war woont andrs moet ik weer moeite gaan doen en shit ;-) doeii doeii doeii an neit w8en tot julile klappe gaan zien ;-) tuurlijk haal maar de politie erb boeit toch enit wat wille hun gaan doen dat is eht minste probleem all he alvast iets waar je ana kan denke
EN NIET GAAN DENKE DAT IK EEN KK GRAP MAAK ;-)
of jij kan niet leze of jij meot gewoon jou kanker bek houde;-) et boeit mji neit ofje het kan leze of niet:-s maar problemen zal je krijge;-) rwinaa 4 life kk sukkels
Bijna poëtisch gewoon, prachtig. Even een traantje weg pinken.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:22 schreef Electro-Worm het volgende:
Maar wacht mensen, het verhaal is nog niet afgelopen.
In de tussentijd hebben mensen gereageerd, net zoals ik.
En wéér komt baas galid ons weer even duidelijk maken dat we op moeten passen.
HIJ MAAKT DIT KEER GEEN GRAP!!
soo rick okj dat is de eerste persoon ;-) en die neger wat kom jij prate met eerst typen hahah:-p echt ik zweer het jullie he echt respect voor jullie man jullie hebbe allemaal respect vn mij verdient ;-) :coolpeace: maar ook weer geen geluk voor jullie is goed jullie gaan zo spelen en ik gha het dan anders spelen jha;-) tot andere keer als ik jullie tege kom ;-) k vind het ook echt zo spanend jullie neit vind je het niet zelf dom he iemand uitschelde die je niet eens is kent nou nou daar meot je echt well balle voor hebbe echt hahaha hahah hahah ;-) echt jonge ik zit me gewoon kapot te lagge voor wat eigenlijk voor niks;-) maarhja probleemen zulle nog well komen echt en niet denke dat we rustig aan gaan doen he;-) :coolpeace: tot op een dag dat ik jullie zie ;-)
als je nu ngo lef hebt gha ej zegge war woont andrs moet ik weer moeite gaan doen en shit ;-) doeii doeii doeii an neit w8en tot julile klappe gaan zien ;-) tuurlijk haal maar de politie erb boeit toch enit wat wille hun gaan doen dat is eht minste probleem all he alvast iets waar je ana kan denke
EN NIET GAAN DENKE DAT IK EEN KK GRAP MAAK ;-)
of jij kan niet leze of jij meot gewoon jou kanker bek houde;-) et boeit mji neit ofje het kan leze of niet:-s maar problemen zal je krijge;-) rwinaa 4 life kk sukkels
ik snap ook niet waarom hij telkens van die "quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:24 schreef makkie88 het volgende:
[..]
ik heb het geprobeerd..
maar k ben na 5 regels opgehouden, echt niet te lezen deze troep
die heb ik niet eens gezien..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik snap ook niet waarom hij telkens van die "" ertussen zet
Normaal gesproken geef je daar mee aan dat je niet helemaal meent wat je zegt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik snap ook niet waarom hij telkens van die "" ertussen zet
Ben je blond en heb je dikke tieten?quote:
ja daaromk begriojp ik het ook nietquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:30 schreef zovty het volgende:
[..]
Normaal gesproken geef je daar mee aan dat je niet helemaal meent wat je zegt.
Het zou toch niet zo... nee... zou het? nee.... dat kan toch niet?
Ik raid ze zus voor em, samen met MIJN 40 roversquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:34 schreef RickoKun het volgende:
ahhh kunnen we hem niet raiden met zn allen?
shit.. ik dacht hier dat ik een mocro was..... of mijn hersens vielen even uit... of het is hetzelfdequote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja daaromk begriojp ik het ook niet
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:39 schreef Electro-Worm het volgende:
ik heb hier ook een meisje dat hem niet uit kan staan.
En dan zegt ie dit:
[G]alid (l) (714) haha is cool he;-) a man vond ik ook maar wie zij dat ik ruzie met jou had ik hb ruzie met 2 tjapies;-) maar voor jou als ik jou tegge kom neuk ik jou well is veel lkkerder
Gast wat wil je nou!? Je hebt een ruzietje uitgelokt met een gassie op internet, alleen dat al is enorm gaapbaar, maar om nou alles te gaan kopieren en plakken... kun je je moeder niet helpen met aardappels schillen ofzo?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:39 schreef Electro-Worm het volgende:
ik heb hier ook een meisje dat hem niet uit kan staan.
En dan zegt ie dit:
Ik dacht laat ik het even aan iedereen zien, en als je het niet leuk vind ga je toch gewoon wegquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:42 schreef zovty het volgende:
[..]
Gast wat wil je nou!? Je hebt een ruzietje uitgelokt met een gassie op internet, alleen dat al is enorm gaapbaar, maar om nou alles te gaan kopieren en plakken... kun je je moeder niet helpen met aardappels schillen ofzo?
bananen bedoel je, TS is negerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:42 schreef zovty het volgende:
[..]
Gast wat wil je nou!? Je hebt een ruzietje uitgelokt met een gassie op internet, alleen dat al is enorm gaapbaar, maar om nou alles te gaan kopieren en plakken... kun je je moeder niet helpen met aardappels schillen ofzo?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:42 schreef zovty het volgende:
[..]
je bent minstens zo erg als die moc, tjap!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:43 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Ik dacht laat ik het even aan iedereen zien, en als je het niet leuk vind ga je toch gewoon weg?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:44 schreef marvdeparv het volgende:
[..]
bananen bedoel je, TS is neger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |