quote:
haha dat vroeg je ook niet je vroeg "watskeburt!" nou ik heb 10 k winst gemaakt....quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Pimp dan ook niet met dingen die je niet hebt!
Dag aapie!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:59 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik ben er van tussen
Tot morgen iedereen en Logi succes nog
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:59 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik ben er van tussen
Tot morgen iedereen en Logi succes nog
No shitquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:01 schreef Logician het volgende:
Er lopen hier een paar heel enge mensen rond trouwens
Dat was wel waar ik het over had, maar dr zijn er een paar vrouwen die ook goed hun best doenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
onverzorgd
ik hoop dat dat mannen zijn!
Nee de breedbekschreeuwkikker die daarstraks achter jou langsliepquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:04 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Je bedoelt die collega op de hoek van je eiland?
Op de hoek?? Die heb ik nog nooit op geletquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:04 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Je bedoelt die collega op de hoek van je eiland?
Nog 14minquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik dacht dat je naar huis ging
Heb je niet eens een rond eiland?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:16 schreef Logician het volgende:
[..]
Op de hoek?? Die heb ik nog nooit op gelet
quote:
gister zei je nog dat je hem leuk vond!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:16 schreef Logician het volgende:
[..]
Op de hoek?? Die heb ik nog nooit op gelet
ik heb een 2 pers. eilandquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:17 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Heb je niet eens een rond eiland?
Wij hebben een langhoekig model, zeg maar in de vorm van het metalen ding dat ze in de antikal van de witte sloper willen reddenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:17 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Heb je niet eens een rond eiland?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gister zei je nog dat je hem leuk vond!
Die tjech?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:19 schreef Logician het volgende:
De enige waar ik mee praat van mijn eiland zit naast me en tegenover me
Zeg het maar hoor als je zo graag wiltquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:20 schreef Logician het volgende:
[..]*opmerking met veel moeite inslik*
you heard me!quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:22 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
?? maandag weer terug un het koude nederland
quote:
geen eens strand? palmbomen?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:18 schreef Logician het volgende:
[..]
Wij hebben een langhoekig model, zeg maar in de vorm van het metalen ding dat ze in de antikal van de witte sloper willen redden
moet je ook nooit doen vrouwen proberen te begrijpenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:24 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
* _F.U.B.A.R_ snapt er geen fuck van
Kan ook niet want daar zit geen logica in..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
moet je ook nooit doen vrouwen proberen te begrijpen
Ah zo'n schuur waar alle collega's op elkaar gepropt zitten. Niet eens een eigen kantoorquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:27 schreef Logician het volgende:
Nope platen aan de zijkanten zodat je de ander niet ziet, alhoewel bepaalde collega's het toch nog voor elkaar weten te krijgen alsog je blik te vangen met hun ballen etc
quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
moet je ook nooit doen vrouwen proberen te begrijpen
Sja ik had eigenlijk plannen voor vanaaf maar die gaan niet door dus... je moet toch wat hequote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
Het blijf hier tegenwoordig ook maar doorgaan he!
Ja betraptquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:15 schreef Logician het volgende:
[..]
Sja ik had eigenlijk plannen voor vanaaf maar die gaan niet door dus... je moet toch wat he
Tjah niet normaal... Ze zouden het "Geen Reet Te Doen Op Je Werk Of Waar Dan Ook" moeten noemenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
Het blijf hier tegenwoordig ook maar doorgaan he!
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:19 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja betrapt
Posten terwijl je niet op het werk bent
Hey Smoozel ik ben ziek ja..moet toch watquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:20 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Tjah niet normaal... Ze zouden het "Geen Reet Te Doen Op Je Werk Of Waar Dan Ook" moeten noemen
Yea surequote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:21 schreef Logician het volgende:
[..]I know, ga jij mee biljarten dan?
Wat is het pron gehalte in die filmquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:23 schreef Crazy-M het volgende:
even filmpje branden en dan weer weg
Smoozelquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hey Smoozel ik ben ziek ja..moet toch wat
Hey that's my line!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hey Smoozel ik ben ziek ja..moet toch wat
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:26 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Fuck dat is een beetje ver. Kon je niet neutraler wonen?
En dat met een hoofd vol snotquote:
dat gedeelte is niet dikgedrukt of wel?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hoezo?ben je zo vaak ziek dan?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:28 schreef Logician het volgende:
[..]
dat gedeelte is niet dikgedrukt of wel?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
excuse me of having snot in me ogen
Ik ben ff me accu pakken van de laptop en drinken en me koptelefoon en heel veel snotlappenquote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ben ff me accu pakken van de laptop en drinken en me koptelefoon en heel veel snotlappen
Wat heb je een nieuwe fobo fotoquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
En dat met een hoofd vol snothad die fobo foto beter groen kennen maken
Ben hier ondertussen wat 3d shit aan het maken, rustig muziekje aan, sigaartjequote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:15 schreef Logician het volgende:
[..]
Sja ik had eigenlijk plannen voor vanaaf maar die gaan niet door dus... je moet toch wat he
Best wel kut muziek hequote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:24 schreef Logician het volgende:
Mooi liedje![]()
(en nee ben geen krasser)
Ik heb er een wijntje bij gepakt, kaarsjes aan, mooie muziek aan het luisteren en af en toe druk ik op de f5 knopquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben hier ondertussen wat 3d shit aan het maken, rustig muziekje aan, sigaartje
En wat denk je? Nog maar 1 pakje snotlappen..dat betekent straks een rol pleepapier naast me bedquote:
Ik heb er een appelsapjequote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:37 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik heb er een wijntje bij gepakt, kaarsjes aan, mooie muziek aan het luisteren en af en toe druk ik op de f5 knop
Ik vind de text mooiquote:
Awww we kunnen elkaar altijd nog mooie liedjes en filmpjes gaan sturenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb er een appelsapjebijgepakt sigaretje, muziekje aan en ook dat f5 gedoe'tje
Ik kan niet poolenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:40 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Anders kom jij richting amsterdam om te poolen
Dat scheeltquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:40 schreef Logician het volgende:
[..]
Awww we kunnen elkaar altijd nog mooie liedjes en filmpjes gaan sturen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |