En toen heb je dat oma'tje ook maar gelijk even gevingerd?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
En nog iets. Nadat ik zat te wachten op de bus naar Heerenveen (
) samen met een oud oma'tje, komen er ineens een paar Hoodnegers bij staan. Dat wijf gelijk dik hyperventileren
Alsof ze verwachtte dat ze verkracht zou worden. Sad.
Is toch logisch.. Ik zou ook bang worden van al die zwarten om me heen. Het daglicht is niet eens meer te zien, en ja.. je weet niet wat er verder nog achterweg komt. Maar ze zijn zo zwart omdat ze dingen doen die het daglicht niet kan verdragenquote:En nog iets . Nadat ik zat te wachten op de bus naar Heerenveen ( ) samen met een oud oma'tje, komen er ineens een paar Hoodnegers bij staan. Dat wijf gelijk dik hyperventileren Alsof ze verwachtte dat ze verkracht zou worden. Sad.
Waarom neem je dan een bus naar Hoerenveenquote:
Oh dan moet je je profiel even aanpassen. Overigens mooi dat je WO doet. Nederland is nog niet verlorenquote:
Oh wacht je bent zo'n fucking spoorknor (TS dus)?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:29 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Waarom neem je dan een bus naar Hoerenveen
Friesland
Er zitten ook wel toffe negerts bij hoorquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:28 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Is toch logisch.. Ik zou ook bang worden van al die zwarten om me heen. Het daglicht is niet eens meer te zien, en ja.. je weet niet wat er verder nog achterweg komt. Maar ze zijn zo zwart omdat ze dingen doen die het daglicht niet kan verdragen
Precies, een moederskindje dusquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:34 schreef Glijdt_licht het volgende:
Iemand die elke dag met trein/bus van zn woonplaatsje ver weg naar de grooote stad gaat om naar de uni te gaan.
Jup ik ken er 2 (2 toffe negers dus), één komt uit Sri Lanka. Aardige knul. De ander komt van Curaçao of Aruba ofzo.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Er zitten ook wel toffe negerts bij hoor![]()
Ja (nog welquote:
In ieder geval respect dat je het probleem gewoon erkentquote:
Ja ik had nog een kort stukje over die chimeid naast me , maar die heb ik maar weggehaaldquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:34 schreef afcajos het volgende:
Goed topic, maar heb je die chimeisjes nou nog geregeld? want dat ontgaat mij een beetje in dit verhaal.
Een mooie damequote:
Ach ik ben er trots op.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:37 schreef RozeAnjer het volgende:
[..]
In ieder geval respect dat je het probleem gewoon erkentIn tegenstelling tot sommige thuiswoners hier op Fok
Maar in je fantasie had je ze allemaalquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja ik had nog een kort stukje over die chimeid naast me , maar die heb ik maar weggehaald. Maar in werkelijkheid helaas niet, ze moest er 1 halte eerder uit waar ze eruit stapte en mij nog een laatste glimlach gaf
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:00 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Maar in je fantasie had je ze allemaal! Player!!
Topic opgelost. Kick naar R&P of slotje.quote:
quote:
quote:
Ze kwamen van het Informatica gebouw.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:13 schreef EricT het volgende:
[..]
Ach ja je hebt werkpaarden en...![]()
OT: TS waarom heb je die oma niet geklapt vanwege haar xenofobe gedrag? Zal haar leren![]()
En geef eens een beschrijving van die geeks, waren het sterrenkunde/wiskunde lieden?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ze kwamen van het Informatica gebouw.En ik ben altijd aardig voor oudjes. Om het tegendeel te bewijzen liet ik haar als eerste instappen.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
Nee daar heb ik helaas nooit aan gedachtBedankt voor de tip.
Over die lonsdalers
Achja, ik vind het altijd een beetje raar om zo uit de hoogte te doen.quote:
Lijkt me wel fris op die hoogte..hopelijk waaien ze er niet af in de eerstkomende herfststorm...quote:
Valt best mee hier.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 10:07 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Lijkt me wel fris op die hoogte..hopelijk waaien ze er niet af in de eerstkomende herfststorm...
Zodat je die ouwe geile bilflappen van d'r eens lekker nader kon bestuderen he! Ouwe viespeuk!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ze kwamen van het Informatica gebouw.En ik ben altijd aardig voor oudjes. Om het tegendeel te bewijzen liet ik haar als eerste instappen.
Waar is de baas?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
Klacht: Tweakers die bazen in de bus mee laten genieten met hun paupergesprekken en stoere vrouwen verhalen.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:47 schreef Renesite het volgende:
*gokje* TS zit op de Hanze? Waarom zou je anders met de bus naar CS gaan?!
waar slaat dat nou weer op? Alsof er geen faculteiten op busafstand (zernike) van CS zittenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:47 schreef Renesite het volgende:
*gokje* TS zit op de Hanze? Waarom zou je anders met de bus naar CS gaan?!
ik denk dat ik weet welke kerels je bedoelt (Ja ik zit op hanze)quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]![]()
Nja het Uni gebouw daar, maar ik nam de bus vanaf de informatica bushalte
Die doen communicatie op de Hanzequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:45 schreef Kerol het volgende:
[..]
ik denk dat ik weet welke kerels je bedoelt (Ja ik zit op hanze)Ik zit daar ook vaak bij in de bus
Ik krijg altijd een
-face als ik die kerels hoor praten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |