quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:00 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Maar in je fantasie had je ze allemaal! Player!!
Topic opgelost. Kick naar R&P of slotje.quote:
quote:
quote:
Ze kwamen van het Informatica gebouw.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:13 schreef EricT het volgende:
[..]
Ach ja je hebt werkpaarden en...![]()
OT: TS waarom heb je die oma niet geklapt vanwege haar xenofobe gedrag? Zal haar leren![]()
En geef eens een beschrijving van die geeks, waren het sterrenkunde/wiskunde lieden?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ze kwamen van het Informatica gebouw.En ik ben altijd aardig voor oudjes. Om het tegendeel te bewijzen liet ik haar als eerste instappen.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
Nee daar heb ik helaas nooit aan gedachtBedankt voor de tip.
Over die lonsdalers
Achja, ik vind het altijd een beetje raar om zo uit de hoogte te doen.quote:
Lijkt me wel fris op die hoogte..hopelijk waaien ze er niet af in de eerstkomende herfststorm...quote:
Valt best mee hier.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 10:07 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Lijkt me wel fris op die hoogte..hopelijk waaien ze er niet af in de eerstkomende herfststorm...
Zodat je die ouwe geile bilflappen van d'r eens lekker nader kon bestuderen he! Ouwe viespeuk!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ze kwamen van het Informatica gebouw.En ik ben altijd aardig voor oudjes. Om het tegendeel te bewijzen liet ik haar als eerste instappen.
Waar is de baas?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
Klacht: Tweakers die bazen in de bus mee laten genieten met hun paupergesprekken en stoere vrouwen verhalen.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:47 schreef Renesite het volgende:
*gokje* TS zit op de Hanze? Waarom zou je anders met de bus naar CS gaan?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |