Je slaat de spijker op z'n kop. Dit programma is een programma van verleiding en de ruimste zin van het woord.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:07 schreef Gert het volgende:
Spannend? Wie van de Marco's gaat winnen. O god ik hoú het niet meer, ze zijn beiden zó sympathiek ouwe!![]()
En zullen ze voor de liefde kiezen of voor het geld?
Ze zijn immers totaal verzot op hun partners en wederzijds! Of speelt er iemand vals?
Gewéldig gemanipuleerd hoor, redactie vol Huubjes! Chapeau.![]()
Ik zit er nu al te diep in en het is hier best gezellig, maar dit is de laatste "reality"show zonder streams die ik volg. Wat een flauwekul dit zeg.
De liefde speelt helemaal geen rol. De Marco's houden alleen van zichzelf. Het hele element van "kies je voor liefde of voor geld", de basis van het programma, is weg.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:18 schreef ThunderBitch het volgende:
M.a.w. de "liefde" wordt zwaar overschat.
Ik kan je alleen maar gelijk geven. Ze zijn daar zeker duidelijk in.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:18 schreef Gert het volgende:
[..]
De liefde speelt helemaal geen rol. De Marco's houden alleen van zichzelf. Het hele element van "kies je voor liefde of voor geld", de basis van het programma, is weg.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:13 schreef sunny16947 het volgende:
Kies je voor liefde of voor geld, of misschien wel voor allebei. Van geld houden is toch ook liefde?????
Graag gedaan!quote:Op maandag 3 november 2008 07:02 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
6 tabellen aanklikken om te vergroten.
Dank je wel voor je inzet.
Zouden zelfs de trouwe kijkers het redactionele gesol met de loop van het spel een beetje beu worden?quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:53 schreef Copycat het volgende:
Zo. Elke avond zakken de kijkcijfers een beetje meer.
We hebben ons er lekker mee bezig gehouden, ja toch.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:31 schreef Copycat het volgende:
Ik ben ook benieuwd, het ziet er idd uit alsof er toch een ander scenario wordt gevolgd. Maar als dat betekent dat die kwijllip het veld moet ruimen vind ik het ook prima. Dan buig ik wel diep het hoofd omdat ik me een onwaarheid heb laten wijsmaken, maar ach, dat overleef ik ook wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |