Je slaat de spijker op z'n kop. Dit programma is een programma van verleiding en de ruimste zin van het woord.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:07 schreef Gert het volgende:
Spannend? Wie van de Marco's gaat winnen. O god ik hoú het niet meer, ze zijn beiden zó sympathiek ouwe!![]()
En zullen ze voor de liefde kiezen of voor het geld?
Ze zijn immers totaal verzot op hun partners en wederzijds! Of speelt er iemand vals?
Gewéldig gemanipuleerd hoor, redactie vol Huubjes! Chapeau.![]()
Ik zit er nu al te diep in en het is hier best gezellig, maar dit is de laatste "reality"show zonder streams die ik volg. Wat een flauwekul dit zeg.
De liefde speelt helemaal geen rol. De Marco's houden alleen van zichzelf. Het hele element van "kies je voor liefde of voor geld", de basis van het programma, is weg.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:18 schreef ThunderBitch het volgende:
M.a.w. de "liefde" wordt zwaar overschat.
Ik kan je alleen maar gelijk geven. Ze zijn daar zeker duidelijk in.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:18 schreef Gert het volgende:
[..]
De liefde speelt helemaal geen rol. De Marco's houden alleen van zichzelf. Het hele element van "kies je voor liefde of voor geld", de basis van het programma, is weg.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:13 schreef sunny16947 het volgende:
Kies je voor liefde of voor geld, of misschien wel voor allebei. Van geld houden is toch ook liefde?????
Graag gedaan!quote:Op maandag 3 november 2008 07:02 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
6 tabellen aanklikken om te vergroten.
Dank je wel voor je inzet.
Zouden zelfs de trouwe kijkers het redactionele gesol met de loop van het spel een beetje beu worden?quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:53 schreef Copycat het volgende:
Zo. Elke avond zakken de kijkcijfers een beetje meer.
We hebben ons er lekker mee bezig gehouden, ja toch.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:31 schreef Copycat het volgende:
Ik ben ook benieuwd, het ziet er idd uit alsof er toch een ander scenario wordt gevolgd. Maar als dat betekent dat die kwijllip het veld moet ruimen vind ik het ook prima. Dan buig ik wel diep het hoofd omdat ik me een onwaarheid heb laten wijsmaken, maar ach, dat overleef ik ook wel.
Dank je wel Suikeroom, hoger dan vorige dagen, je hebt denk ik gelijk er is een vastequote:Op dinsdag 18 november 2008 14:22 schreef Suikeroom het volgende:
Maandag 17 november
19:27-354.000-6.4
23:15--88.000--2.5
quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Tuinfluitertje.....?
weet jij eigenlijk wanneer ''de finale'' is?
sorry wou ik even weten......
Volgens mij zag ik gisteren in de (internet)uitzending nog 10 dagen staan.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:55 schreef tuinfluiter het volgende:
In de uitzending stond geschreven nog 11 dagen te gaan naar de finale,
donkere Marco had het over nog 6 dagen , uitzendingen lopen 4, 5 dagen achter ........
Vrijdag november of zaterdag 29 november?
Klopt, ik heb het nagekeken.quote:Op woensdag 19 november 2008 09:23 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij zag ik gisteren in de (internet)uitzending nog 10 dagen staan.
Zal volgende week vrijdag wel de finale zijn, gok ik. In een klein half uurtje.
Donkere Marco had het gisteren over nog 6 dagen spelen met Kelly.quote:Op woensdag 19 november 2008 09:48 schreef Copycat het volgende:
Vanavond is het dan nog acht dagen, morgen zes en vrijdag vier. Weekend ervan af, telt in de wereld van CBML voor drie, en dan maandag de finale?
Helder! Wat kunnen ze eigenlijk winnen?quote:Op woensdag 19 november 2008 09:48 schreef Copycat het volgende:
Vanavond is het dan nog acht dagen, morgen zes en vrijdag vier. Weekend ervan af, telt in de wereld van CBML voor drie, en dan maandag de finale?
Een geldbedrag en eeuwige roem. Maar hoeveel en hoe eeuwig? Keine ahnung.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:11 schreef noekje het volgende:
Helder! Wat kunnen ze eigenlijk winnen?
Na de terugkeer van Marco in de villa, ga ik nog steeds uit van mijn Meneer de Uil. Finale tussen Marco en Marco (leuk man, die twee gabbers samen in de finale, ouwe!) waarbij donkere Marco als winnaar uit de bus komt.quote:Op donderdag 20 november 2008 08:51 schreef tuinfluiter het volgende:
Een finale tussen Ribas en donkere Marco?
quote:Op donderdag 20 november 2008 09:01 schreef Copycat het volgende:
Na de terugkeer van Marco in de villa, ga ik nog steeds uit van mijn Meneer de Uil. Finale tussen Marco en Marco (leuk man, die twee gabbers samen in de finale, ouwe!) waarbij donkere Marco als winnaar uit de bus komt.
dat zou wel heel erg lame zijn, volgens mij speelt het winnende koppel gewoon spel of liefdequote:Op donderdag 20 november 2008 09:25 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Cc kan de kijker niet stemmen of bellen op zijn favoriet?
Niet dat ik weet. Past ook helemaal niet in het concept aangezien het niet gaat om de populairste speler (gelukkig maar, want ik geloof dat er slechts een handjevol kijkers is dat een sort of band met de bewoners heeft weten op te bouwen), maar om het koppel met het hoogste saldo.quote:Op donderdag 20 november 2008 09:25 schreef tuinfluiter het volgende:
Cc kan de kijker niet stemmen of bellen op zijn favoriet?
Dat betekent dus dat er dinsdag 2 koppels zijn vertrokken en er nu nog 2 mensen in dat hok zitten????quote:Op donderdag 20 november 2008 15:22 schreef Huubdgk het volgende:
finalisten zijn het koppel dat overblijft na de laatste ceremonie, dan spelen ze de finale om het bedrag overgebleven op de creditcard plus 100.000 euro jackpot.
Jaap had het erover in zijn intervieuw bij de telegraaf. De finale wordt rond 23 november opgenomen en rond 28 uitgezonden. Is ook logisch alles loopt nu ook ongeveer een dag of 5 achter met uitzenden.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:49 schreef sunny16947 het volgende:
Dus afgelopen dinsdag een koppel vertrokken > toen waren er nog 2 koppels (morgen in de uitzending)
A.s dinsdag vertrek van het 2e koppel (volgende vrijdag in de finale uitzending 1e half uur)
Volgende vrijdag finaleuitzending liv, laatste halfuur, het eindspel van het laatste koppel.
Denk dat het zo gaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |