Dit is ook geen RLS. Ze hebben de aankondiging niet voor niets veranderd in: CBML, een spannend spel.quote:Op donderdag 20 november 2008 17:37 schreef lies1958 het volgende:
En toch blijf ik het ontbreken van de streams een gemis vinden in een RLS. Als er weer iets gaat gebeuren in de villa hoop ik toch echt weer op streams. Net zoals bij BB en DGK geeft dat toch wat meer waarde voor mij om te volgen. Vooral laat op de avond of 'snachts.
nou ja, staat toch meer dan een ton op het spel,quote:Op donderdag 20 november 2008 17:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is ook geen RLS. Ze hebben de aankondiging niet voor niets veranderd in: CBML, een spannend spel.
En spannend.....mwoah.
Ik had niet anders verwacht van jou.quote:
jij hebt me écht helemaal door héquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht van jou.
Je bent verzot op de pimp Ribas en je bent niet bang voor hem en je zou je graag door hem laten beffen...
quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:28 schreef ThunderBitch het volgende:
Zo een week voor het einde nog een paar grafiekjes.
Klik op het plaatje van de grafiek om deze te vergroten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog drie uitzendingen en dan is het voorbij!quote:Op woensdag 26 november 2008 09:12 schreef MikeyMo het volgende:
jeetje, bestaat dit nog? Hier hoor je echt helemaal niets over
Wanneer je vaker in dit subforum kwam had je iets meer band kunnen krijgen met de soap CBML.quote:Op woensdag 26 november 2008 09:12 schreef MikeyMo het volgende:
jeetje, bestaat dit nog? Hier hoor je echt helemaal niets over
ik heb nog nooit een aflevering gezien, maar ik weet nog wel dat in het begin er wat heiusa was omdat er wat mensen zich presenteerden als hoer... Maar na die week heb ik hier noooit meer wat over gehoord...quote:Op woensdag 26 november 2008 09:32 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wanneer je vaker in dit subforum kwam had je iets meer band kunnen krijgen met de soap CBML.
DGK was 20 maanden op de televisie, had streams en er werd meer over gesproken dan over CBML..
CBML is waarschijnlijk een tussendoor programma van 3 maanden, vrijdag is de finale.
En dan gaat dit sub-forum dicht en is het afwachten op een nieuwe reallife,
DGK-exhoofdhuishoudster Palma leeft al 2 weken in een jubelende stemming,
ik ben benieuwd.....![]()
Er zijn mensen die toch wel kijken hoe de inhoud ook is.quote:Op donderdag 27 november 2008 08:54 schreef MikeyMo het volgende:
ik heb nog nooit een aflevering gezien, maar ik weet nog wel dat in het begin er wat heiusa was omdat er wat mensen zich presenteerden als hoer... Maar na die week heb ik hier noooit meer wat over gehoord...
Een Jaap hoor je nog steeds soms wat over
Jouw voorspelling was 399.999, je zat er wel dichtbij.quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:30 schreef Copycat het volgende:
Nog lager dan ik had voorspeld, de reguliere.
Jawel hoor het oud-Hollandse spel Pim Pam Pet op één en 't zelfde bed is juist de rode draad in elke RLS. Dat was al vanaf BB1quote:Op donderdag 20 november 2008 19:19 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
nou ja, staat toch meer dan een ton op het spel,
is nog steeds niet een potje pim pam petten zeg maar
Ben ik het mee eens, maar ik denk dat we dat gevoeglijk kunnen vergeten. Het ditchen van de streams heeft voor de productie veel voordelen, zoals besparing op de technische kosten (uploaden van de streams) en overheadkosten. 24/7 streams betekent dat er altijd een camera- en regiecrew aanwezig moet zijn, de redactie moet uitgebreider zijn omdat er veel meer scriptwriting moet worden gedaan en bovendien betekent de afwezigheid van live-beelden ook minder druk op de kandidaten. Omdat er minder tv hoeft te worden gemaakt hebben de spelers tijd om het script overdag te bestuderen. Het viel bij CBML al op dat de opnames altijd in de avonduren plaats vonden, altijd met donker.quote:Op donderdag 20 november 2008 17:37 schreef lies1958 het volgende:
En toch blijf ik het ontbreken van de streams een gemis vinden in een RLS. Als er weer iets gaat gebeuren in de villa hoop ik toch echt weer op streams. Net zoals bij BB en DGK geeft dat toch wat meer waarde voor mij om te volgen. Vooral laat op de avond of 'snachts.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |