hopelijk heeft iedereen een fijne zondag, ik ben dol op zondagen
quote:
Simmu, over dat eerste lachje. Kan het niet zo zijn dat ze het met opzet niet heeft gezegd? Mijn moeder is gastouder, en als een kindje bij haar bijv. de eerste stapjes zet, dan zegt ze dat vaak niet tegen de ouders, en ze reageert dat helemaal verrast als ze de volgende keer helemaal blij komen vertellen dat het kind de eerste stapjes heeft gezet. Voor de ouders is het vaak niet zo leuk als hun kind iets voor het eerst bij een ander doet.
ik betwijfel het, het was ruim 2 weken voordat selene bij ons lachte, en schoonmoeders klaagde nadien dat het zo saai was (baby's van 4 weken doen idd vrij weinig behalve slapen, eten en poepen

) en ze had een dagboekje van die dag bijgehouden voor selene (selene's eerste keer bij de oppas). ik denk dat het gewoon weer het oude jaloerse gedoe is. sangdrax en zn zus laten zich niet meer gebruiken als machtsmiddel, dus moet ze nu iets anders verzinnen he. ze probeert het ook financieel (bied ons wagonladingen geld en dingen aan en gaat dan klagen dat schoonpa zo gierig is) maar daar gaan we zo min mogelijk op in! dank u, we redden het zelf wel. we zijn volwassen met kind en baan, we hoeven geen maandelijkse toelage.....
we hebben een plattegrond gezien van de woning waar we ons op ingeschreven hebben!! woensdag horen we of we eerste zijn ervoor, maar er is geen dorpsvoorrang voor, en onze urgentie is geldig. de enige manier waarop het mis kan gaan is als iemand anders ook een urgentie heeft, en dan langer dan wij. ik heb al geinformeerd bij meeus (makelaar die daar actief is) en er *is* leegstand in de particuliere sector daar in de buurt, dus desnoods kunnen we dan op die manier een woning huren. komt vanzelf goed allemaal
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh