abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62117207
Karin tuurlijk kan je ook veel verdriet hebben om een konijn. Ik zou ook heel verdrietig zijn als er iets met mijn huisdieren zou gebeuren

Klinkt goed zo Deepfreeze. Fijn om te lezen dat het wat beter met je gaat

Vanmiddag ben ik op het station draaierig geworden (toch nog niet helemaal genezen van de griep denk ik) en toen ben ik gevallen. Hierbij is mijn enkel heel hard gezwikt. Het duurde even een kwartiertje ofzo voordat ik er weer op kon staan. Nu ben ik inmiddels thuis, maar sinds ik mijn schoen uit heb doet het echt heel veel pijn alls ik er op leun. Gewoon lopen gaat eigenlijk niet. Ik heb er maar een drukverbandje omgedaan, maar dat helpt dus ook niet echt. Is dit nou iets om morgen mee naar de huisartsenpost te gaan? Of is het waarschijnlijk gewoon gekneusd en moet ik er maandag mee naar de huisarts?
pi_62117297
morgen ff de huisartsenpost bellen voor advies...
en als je er helemaal niet meer op kunt staan, of er komen rare bultjes op of het wordt heel raar dik, dan sowieso gaan. of als je bepaalde kanten niet meer uit kunt bewegen.
pi_62117309
Ik zou denk ik vanavond je voet op een kussen leggen (ook met slapen) om de zwelling tegen te gaan. Dan kijken hoe het morgen is. Ik denk persoonlijk niet dat het is gebroken, aangezien je er wel weer op hebt gelopen. Maar als je het niet vertrouwd moet je morgen gewoon de HAP bellen.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_62117633
Bedankt voor het advies! Ik denk niet dat het gebroken is hoor want de erge pijn was na een kwartiertje weg en begon pas weer erger te worden toen ik thuis mijn schoen uitdeed. Het is vanmorgen om een uur of half 10 gebeurt. Ik kan mijn voet ook gewoon bewegen (doet wel een beetje pijn). Ik bel morgen de hap anders wel om te vragen wat zij vinden.
pi_62117657
ow en NIET slapen met een drukverband!!!
inderdaad zoals karin zegt je voet wat hoger leggen.
pi_62117696
Ja lig nu al steeds met mijn voet op een kussen/poef/de bank. Waarom mag je niet met drukverband slapen? Iets met doorbloeding?
pi_62117775
Jup, door de druk krijgt je enkel dan geen kans om te herstellen omdat er minder bloedtoevoer is. Maak je het dus alleen maar veel erger mee.
Over het algemeen met drukverbanden nooit slapen.
pi_62117819
Ah dan haal ik 'm er straks wel af Ik ga dan zo maar naar bed. Hopelijk kan ik een beetje slapen emt die zere voet
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 08:26:05 #59
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62122463
DF, je klinkt goed.
Karin, hoe klein een huisdier ook is, het doet altijd verdriet als ze dood gaan.
Stiemie, hoe is het met je enkel. En het hoeft niet gebroken te zijn, een scheurtje kan ook erg pijnlijk zijn....

Hier de nacht goed doorgekomen. Heb wel nog wat last van spierspanning, maar de douche van vanochtend heeft daar al goed aan gedaan.
Tot later...
pi_62122499
Goed aangepakt, maar ik zou er vandaag wel even mee naar de HA gaan of in ieder geval bellen Misschien een band oid verrekt en dan kan bijvoorbeeld tape heel plezierig zijn.
pi_62122622
pfff, wat ik hier nu weer van moet denken: schoonmoeder had 2 weken terug opgepast, dat ging gewoon goed. niks bijzonders gebeurd zei ze. nu was schoonpa hier gisteravond (ze zijn gescheiden) en die zei dat schoondochter tegen hem had gezegd dat selene toen gelachen had (deed ze toen nog niet, we hebben net deze week het eerste lachje gehad ). ik vind het zo raar. stom opschepperig gedoe. onderhuidse haat en nijd in die familie, ik zal blij zijn als we ver weg wonen, het bevalt me helemaal niks dat ze zo vechten over selene. en als ze echt gelachen had had ik als moeder dat ook wel graag willen weten!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_62122695
Laat ze lekker vechten joh Niet jouw probleem van maken.

Mijn schoonmoeder klaagde laatst dat ze Leander zo weinig had vastgehouden (mocht niet wegens zijn warmte, maar het schijnt er niet in te willen bij haar dat we graag het beste voor hem wilden ) Nou hadden we voor haar al een paar keer een uitzondering gemaakt, dus deze keer zei ik tegen haar: "jij hebt hem bijna elke keer wel even gehad, mijn eigen moeder heeft hem nog maar één keer vastgehouden!"

haar reactie: "Dat is anders, die heeft al 17 andere kleinkinderen!"

Daar reageer ik dan ook gewoon niet op Alsof mijn mama Leander minder tof zou vinden omdat hij toevallig nichtjes en neefjes heeft
pi_62122780
och; het enige wat ze bereiken met dit soort gezeik is dat ik steeds meer bezwaar heb tegen oppassen. schoonzus mag om te beginnen niet oppassen, want ik vertrouw die er niet op dat ze dingen doet zoals wij dat willen.
schoonpa had gelukkig wel zoiets van "kon ze toch nog helemaal niet, dat zijn gewoon stuipjes.

ik zou alleen graag willen dat ze sangdrax niet zo op zijn huid zitten. die heeft het al zo druk, en is al zo zenuwachtig en stressie over dat hele verhuizen, dan helpt het niet als ze hem dan om de dag belt met beren en bomen op de weg. "wat nu als je die woning niet krijgt", "selene mag niet in verflucht liggen, moet minstens een week luchten anders wordt ze ziek", "kan je wel op 1 november beginnen", dan weer probeert ze daar een huisje te regelen zodat hij daar even in kan (waarmee ze hem dus weer met een dilemma opzadelt aangezien het werk dat *ook* regelt, en dan weet hij niet meer wat te doen). bomen, beren, gedoe

(en ik regel ondertussen gewoon een stel polen wat de boel komt verven ) oppas voor selene terwijl wij verhuizen heb ik al geregeld (een week lang), verhuizen zelf wordt geregeld door het bedrijf, ik hoef niet eens zelf in te pakken, en voor het schoonmaken hier zet ik een tegoedbon voor een schoonmaakster in! daarmee komt alles vanzelf wel goed hoor.
pi_62122827
Och, ze kunnen toch niet handig oppassen als je 200 KM verderop woont

Zoals ik al zei: niet jouw probleem van maken, laat ze lekker vechten als ze dat tof vinden, dat zijn ze vast gewend, anders waren ze niet uit elkaar gegaan Ze hebben nu alleen een nieuw onderwerp
pi_62122851
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 09:31 schreef freecell het volgende:
Och, ze kunnen toch niet handig oppassen als je 200 KM verderop woont

Zoals ik al zei: niet jouw probleem van maken, laat ze lekker vechten als ze dat tof vinden, dat zijn ze vast gewend, anders waren ze niet uit elkaar gegaan Ze hebben nu alleen een nieuw onderwerp
true

en sangdrax begint het nu te hebben over "hierna kunnen we dan wel naar zwitserland gaan" het *is* in zijn werk prima mogelijk.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 4 oktober 2008 @ 09:37:34 #66
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_62122878
Deze mama is happy! Begonnen met nieuwe baan, zaterdagen weer vrij en vanaaf naar een concert... Genieten van alle kleine dingen in het leven!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_62122943
Sjeen fijn dat je nieuwe baan zo goed bevalt Lekker genieten!

Simmu nog even de tijd uitzitten en straks hebben jullie heerlijk jullie eigen huisje! Ver weg...

Ik kan sinds vanmorgen wel op de bal van mijn voet staan, maar niet gewoon lopen zodat je je voet afrolt zeg maar. Dat doet nog best pijn. Maar niet pijn genoeg om helemaal naar de huisartsenpost te gaan. ik doe er nu maar gewoon rustig mee en dan zie ik maandag anders de gewone huisarts wel
pi_62122952
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 09:37 schreef Sjeen het volgende:
Deze mama is happy! Begonnen met nieuwe baan, zaterdagen weer vrij en vanaaf naar een concert... Genieten van alle kleine dingen in het leven!
Gefeliciteerd! Weekenden zijn heerlijk!
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 10:06:39 #69
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62123078
Sjeen wat heerlijk .... enne welk concert???

Stiemie, rustig aan...

Simmu, laat ze inderdaad maar lekker doen, ze zijn het blijkbaar gewend.
  † In Memoriam † zaterdag 4 oktober 2008 @ 11:31:57 #70
37843 lady-wrb
kortaf
pi_62123983
karin, wat verdrietig van je konijntje.
hier is het 8 oktober een jaar geleden dat ik mijn lieve oude doerak in moest laten slapen.

en over die ontsteking: volgens mijn vorige arts heeft iedereen bacteriën op de huid, alleen reageer ik er heel erg heftig op met zo'n enorme ontsteking. (heel vaak is mijn weerstand dan wat minder)
t is nog niet over, sterker nog, in de afgelopen dagen is het ding alleen nog maar gegroeid.
t doet zoooooo'n pijn
(en het ziet er zooo ranzig uit )
pi_62125215
Stiemie, laat je man met lekker eten en drinken voor je brengen, terwijl jij een goed boek leest met je been omhoog op de bank

Simmu, vervelend dat de familie zo moeilijk doen, maar probeer het niet teveel aan te trekken. En strakjes lekker ver weg, zodat het ook makkelijker is om het van je af te zetten.

Sjeen, fijn dat jou baan ook goed bevalt! En veel plezier vanavond!

Get lady, kon hij hem niet even doorprikken? Als de druk eraf is, voelt het vaak weer een stuk beter.
pi_62126268
Sjeen, fijn dat het je zo goed bevalt !
heb al 2x naar je autootje gezwaaid (nouja, mentaal dan) deze week
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 14:13:27 #73
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62126846
Sjeen, fijn dat het zo goed bevalt joh!
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 14:32:26 #74
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_62127198
Lekker sjeen

Ladywrb gewoon rottig zoiets
Engaging Infinite Improbability Drive..
  † In Memoriam † zaterdag 4 oktober 2008 @ 15:21:57 #75
37843 lady-wrb
kortaf
pi_62127975
quote:
[b]Op zaterdag 4 oktober 2008 14:32

Ladywrb gewoon rottig zoiets
ach meid, het gaat weer over.
wat zou ik dat graag tegen jou kunnen zeggen.
pi_62134361
Lady wrb is je kat eigenlijk nog weer terug gekomen?

Stiemie, sterkte nog met je voet, hopelijk doet rust wonderen

Simmu, over dat eerste lachje. Kan het niet zo zijn dat ze het met opzet niet heeft gezegd? Mijn moeder is gastouder, en als een kindje bij haar bijv. de eerste stapjes zet, dan zegt ze dat vaak niet tegen de ouders, en ze reageert dat helemaal verrast als ze de volgende keer helemaal blij komen vertellen dat het kind de eerste stapjes heeft gezet. Voor de ouders is het vaak niet zo leuk als hun kind iets voor het eerst bij een ander doet.

Sjeen wat fijn dat je baan bevalt, en de zaterdagen vrij is heerlijk he!
pi_62136053
DF, wat een lastige keuze. Ik kan je alleen aanraden dat je moet doen wat je zelf het beste vindt in jouw situatie. Dat is bij iedereen anders.

Chacama: ik ben het eens met Moonah, denk goed na over wat je zelf wilt en laat dat niet zomaar voorbij gaan.

Wat goed Sjeen. Lekker dat je nu op zaterdag vrij bent!

Ieks lady-wrb, dat klinkt echt heel erg eng en pijnlijk.

Sjak, hoe gaat het nu met jou?

Cattie, is je onzekerheid er nog zo? Of is het wat minder?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 22:34:18 #78
108648 cattie
lieve moeder
pi_62136994
YPPY, die is nu een stuk minder gelukkig! Donderdag heb ik van de arts gehoord dat zij voelde dat het nu zeker geen klein kind is, eerder zelfs wat aan de grote kant. Daarmee viel mijn grootste zorg weg en het lijkt wel of de andere zorgen mee gegaan zijn het afvoerputje in!

Sjeen, succes in je nieuwe baan!

YPPY, hoe is het nou met jou?
  † In Memoriam † zaterdag 4 oktober 2008 @ 22:49:39 #79
37843 lady-wrb
kortaf
pi_62137379
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 20:27 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Lady wrb is je kat eigenlijk nog weer terug gekomen?
nog steeds niet

vandaag zijn we bij het asiel wezen kijken of ze daar misschien toch zat, maar nee
pi_62137892
ach lady-wrb, dat wordt nu toch wel erg lang zeg... ik hoop dat ze wonderbovenwonder toch ineens nog weer opduikt. zo is de kat van een kennis van me eens 6 weken weggeweest, waarschijnlijk in een gerangeerde trein gekropen en zodoende ver van huis geraakt. maar die kwam dus ineens toch weer opduiken. hopelijk komt die van jou ook alsnog zo verrassend boven water.
  zondag 5 oktober 2008 @ 08:30:44 #81
35189 Troel
scherp en bot
pi_62142235
Zo, hier het verjaardagsgedoe weer achter de rug

Supergezellig, maar 26 man in de woonkamer is ietwat veel, al paste het er zowaar goed in. Ben nu ook echt gewoon kapot, maar wel klaarwakker, dus dat schiet niet echt op. Vandaag maar lekker rustig aandoen en mezelf weer bij elkaar rapen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62142334
Sjeen, dat klinkt goed allemaal
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_62142399
Succes met bijkomen Troel.

Wel grappig dat op vroege tijdstippen in het weekend OUD eigenlijk het enige actieve forum is, hoe zou dat nou komen?
pi_62142457
hopelijk heeft iedereen een fijne zondag, ik ben dol op zondagen
quote:
Simmu, over dat eerste lachje. Kan het niet zo zijn dat ze het met opzet niet heeft gezegd? Mijn moeder is gastouder, en als een kindje bij haar bijv. de eerste stapjes zet, dan zegt ze dat vaak niet tegen de ouders, en ze reageert dat helemaal verrast als ze de volgende keer helemaal blij komen vertellen dat het kind de eerste stapjes heeft gezet. Voor de ouders is het vaak niet zo leuk als hun kind iets voor het eerst bij een ander doet.
ik betwijfel het, het was ruim 2 weken voordat selene bij ons lachte, en schoonmoeders klaagde nadien dat het zo saai was (baby's van 4 weken doen idd vrij weinig behalve slapen, eten en poepen ) en ze had een dagboekje van die dag bijgehouden voor selene (selene's eerste keer bij de oppas). ik denk dat het gewoon weer het oude jaloerse gedoe is. sangdrax en zn zus laten zich niet meer gebruiken als machtsmiddel, dus moet ze nu iets anders verzinnen he. ze probeert het ook financieel (bied ons wagonladingen geld en dingen aan en gaat dan klagen dat schoonpa zo gierig is) maar daar gaan we zo min mogelijk op in! dank u, we redden het zelf wel. we zijn volwassen met kind en baan, we hoeven geen maandelijkse toelage.....

we hebben een plattegrond gezien van de woning waar we ons op ingeschreven hebben!! woensdag horen we of we eerste zijn ervoor, maar er is geen dorpsvoorrang voor, en onze urgentie is geldig. de enige manier waarop het mis kan gaan is als iemand anders ook een urgentie heeft, en dan langer dan wij. ik heb al geinformeerd bij meeus (makelaar die daar actief is) en er *is* leegstand in de particuliere sector daar in de buurt, dus desnoods kunnen we dan op die manier een woning huren. komt vanzelf goed allemaal
  zondag 5 oktober 2008 @ 09:27:34 #85
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62142487
Dat klinkt veel belovend Simmu. En zondagen zijn heerlijk. Gewoon een beetje aanrommelen.
pi_62145799
woei! terugplooien, and then some!!!

ik heb al mijn oude kleren uitgezocht. en ik heb driekwart weg moeten leggen vanwege te groot. voor mijn zwangerschap had ik maat 46, nu zit ik aan 38, 40 hooguit. 8 weken ofzo na de bevalling met nog steeds een wat kwabbige buik. trekt dat nog weg?

wel cool dat ik nu ineens mijn figuur van jaren geleden terug heb. gelukkig lijk ik verdacht veel op een hamstertje en hoefden we enkel wat vuilniszakken met kleren uit de kelder te trekken.
pi_62145980
Wauw Simme wat goed!
Dat geeft mij moed zeg haha

Over los vel kan ik niet zoveel zinnigs zeggen. Als het nog maar 8 weekjes geleden is dat je bevallen bent dan kan het heel goed dat het nog ietsje strakker trekt, maar dat laat ik verder maar aan de experts over
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62153076
Ik ben op zich goed teruggeplooid (wat een woord) ben 8 kilo lichter als voor de zwangerschap. Maar die buik wil nog niet echt weg hoor, tenminste, de laatste restjes....waarschijnlijk kan dat wel weg met sporten enzo, maar daar heb ik echt een broertje-dood aan, en dan zul je zien, heb je de boel strak en dan kondigt de volgende zwangerschap zich aan.

Lady-wrb, da's enorm balen zeg, van je kat.
Issie ook gechipt?
Tis ook vervelend dat je gewoon niet weet wat er met het beestje is, ligt ie ergens aan de kant van de weg, of is hij misschien bij andere mensen in huis? wat mis je zo'n dier meteen he?
Helemaal een kat (of hond) die komen je begroeten, en bij je liggen enzo.
Dat deed ons konijntje ook wel trouwens, die sjokte sochtends ook achter je aan de keuken in, om vervolgens te wachten op zijn stukje beschuit.

[ Bericht 41% gewijzigd door XXXKarinXXX op 05-10-2008 18:33:04 ]
  † In Memoriam † zondag 5 oktober 2008 @ 19:14:10 #89
37843 lady-wrb
kortaf
pi_62154189
nee ze is niet gechipt.
en het is afschuwelijk. vooral met dit weer. dan vraag ik me af of ze ergens kan schuilen en hoop dat ze in ieder geval onderdak heeft. als ik maar weet dat ze nog leeft en onderdak heeft.
als ik maar denk dat ik ergens een belletje hoor, ga ik alweer lopen zoeken.
ik loop overal naar haar uit te kijken...
en fransje.... die mist dr zus nog steeds. ze is echt strontvervelend op het ogenblik. ons naar de benen springen om ons uit te lokken, aandacht vragen want we moeten met haar spelen en zonet was ze zelfs luca's pluchen kat aan het uitdagen. dat vind ik ook zo zielig. ze hadden het zo leuk samen. een gevalletje niet met, maar ook niet zonder elkaar
potverdorie, ze mag nu wel een keer terugkomen.
gisteren in het asiel zat zo'n schattig klein zwart kitten. zeg ik nog tegen : zullen we die dan meenemen om door fransje in elkaar te laten meppen?
maar ik kan het niet. ik wil dirkje terug. of in ieder geval zeker weten dat ze niet meer terug komt.
  Licht Ontvlambaar zondag 5 oktober 2008 @ 19:52:12 #90
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_62155049
Ik geloof dat ik het erg slecht zou trekken als een huisdier vermist zou zijn lady_wrb

De Dijk was weer heerlijk, sowieso een geweldig weekend gehad
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 6 oktober 2008 @ 21:10:57 #91
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_62185194
Lady wrb, wat naar. Ik hoop op het verhaal van Bix.

Ik kom hier maar 's even melden dat het goed gaat. Mijn ijzer is weer op niveau (Hoera!) En de zwangerschap is uit mijn lijf (Hulde).
Ik heb een heel fijn gesprek gehad met de arts die mij ook heeft geopereerd, hij heeft vragen beantwoord en kon me vertellen dat de verloskundige vocht had gezien ipv het vruchtje. Goed te horen wat het nu precies was. Bij een eventuele volgende zwangerschap is er een extra controle vanuit het ziekenhuis omdat de kans op herhaling groter is. (Hij heeft ook meteen een spiraaltje geplaatst. Dat vind ik echt voor oude vrouwen, maar ik neem geen enkel risico meer.)
Vandaag voor het eerst de hele dag alleen met de kinderen geweest. Het vloog verbij en was eigenlijk wel heel fijn.
Het zit me alleen nog dwars dat ik lief niet zo goed uit kan leggen wat ik voel. Ik weet het zelf niet eens zo goed eigenlijk. Normaal ben ik een jankerd en nu dus niet zo. Dat voelt helemaal niet goed. Het past niet bij mij en ik denk dat ik volgende week de huisarts maar eens ga bellen als het nog steeds niet 'afgerond' voelt.
Maar ik ben echt blij dat ik nu tenminste weer helemaal zelf voor de kinderen kan zorgen!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  maandag 6 oktober 2008 @ 21:13:47 #92
11682 Moonah
Jolie femme
pi_62185301
Goed dat je lijf weer in orde is Lishe. Nu je mind nog.

Ach lady-wrb, wat naar van de poes zeg...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_62185602
Heel verstandig dat je eventueel de huisarts gaat bellen Lishe. Het is ook niet niks allemaal
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_62186067
Wat heerlijk cattie, dat je je zoveel beter voelt!

Met mij gaat het wisselend, ik merk dat ik anders naar mezelf moet gaan kijken. Een paar maanden terug voelde ik me echt goed. Toen ging ik de medicijnen afbouwen. Het gaat nu minder goed, maar als ik oude dagboeken teruglees, ben ik nu ongeveer hetzelfde als ik 'vroeger' was. Ik denk dus dat het niet bij mij 'hoort' om zo goed te zijn als een paar maanden geleden. En daar moet ik mee leren omgaan. Dat is wel moeilijk, maar wel beter. De psycholoog vroeg of ik dan niet weer terug wilde naar de hogere dosis medicijnen, maar dat wil ik ook niet. Dus nu ben ik aan het leren mezelf goed te vinden zoals ik ben. En daar vrede mee te hebben, dat het bij me hoort om zo te zijn. En dan in januari weer verder afbouwen (laatste dosis).

Arm poesje.

Gelukkig dat het lichamelijk weer beter gaat Lishe. En in je hoofd, dat is ook zo belangrijk. Ik hoop dat de huisarts je goed kan helpen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_62194197
Lishe, wat fijn dat het lichamelijk allemaal beter gaat. Een belletje aan de huisarts lijkt me verstandig, pas goed op jezelf .

Yppy, lastig lijkt me. Ik heb de neiging om te zeggen: goh zou je je medicatie dan niet toch weer wat ophogen... Maar dat wil je niet schrijf je. Dus dan wens ik je succes met jezelf goed te gaan vinden zoals je bent en het laatste stukje afbouwen straks, zet em op!
Fake it till you make it...
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 09:41:58 #96
108648 cattie
lieve moeder
pi_62194781
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 21:34 schreef YPPY het volgende:
Wat heerlijk cattie, dat je je zoveel beter voelt!

Met mij gaat het wisselend, ik merk dat ik anders naar mezelf moet gaan kijken. Een paar maanden terug voelde ik me echt goed. Toen ging ik de medicijnen afbouwen. Het gaat nu minder goed, maar als ik oude dagboeken teruglees, ben ik nu ongeveer hetzelfde als ik 'vroeger' was. Ik denk dus dat het niet bij mij 'hoort' om zo goed te zijn als een paar maanden geleden. En daar moet ik mee leren omgaan. Dat is wel moeilijk, maar wel beter. De psycholoog vroeg of ik dan niet weer terug wilde naar de hogere dosis medicijnen, maar dat wil ik ook niet. Dus nu ben ik aan het leren mezelf goed te vinden zoals ik ben. En daar vrede mee te hebben, dat het bij me hoort om zo te zijn. En dan in januari weer verder afbouwen (laatste dosis).

Arm poesje.

Gelukkig dat het lichamelijk weer beter gaat Lishe. En in je hoofd, dat is ook zo belangrijk. Ik hoop dat de huisarts je goed kan helpen.
Ik vind je heel sterk dat je dit zo kunt schrijven. Jezelf (willen) accepteren is zo belangrijk en zo moeilijk. Ik hoop dat het je allemaal goed gaat lukken!
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 09:52:17 #97
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62194989
Lishe en Yppy, allebei een dikke
Ik weet verder echt even geen woorden ter aanmoediging of bemoediging, dus dan maar even alleen een
pi_62198700
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 13:28 schreef simmu het volgende:
woei! terugplooien, and then some!!!

ik heb al mijn oude kleren uitgezocht. en ik heb driekwart weg moeten leggen vanwege te groot. voor mijn zwangerschap had ik maat 46, nu zit ik aan 38, 40 hooguit. 8 weken ofzo na de bevalling met nog steeds een wat kwabbige buik. trekt dat nog weg?

wel cool dat ik nu ineens mijn figuur van jaren geleden terug heb. gelukkig lijk ik verdacht veel op een hamstertje en hoefden we enkel wat vuilniszakken met kleren uit de kelder te trekken.
WOW

Ik was op het einde van mijn zwangerschap 34 kg bijgekomen . Daar is nu al zo'n 20 kg van af op 3,5 weken, dus als het zo blijft gaan mag ik al bij al nog niet klagen. Maarrrrrr nog 14 kg te gaan! Ik merk wel dat mijn heupen ook beginnen terugplooien! Ik begin stilaan terug in kleinere maten van broeken te kunnen. Zit nu aan 40-42, maar ik had voor mijn zwangerschap maatje 36-38 en ik hoop toch weer daar in de buurt van te komen . Verder heb ik ook wel nog een blubberbuik hoor! Binnen 2 weken op nacontrole bij de gyn en dan postnatale kine en veel sporten. Hoop dat ik zo dan toch min of meer mijn figuur terugkrijg...

Wat zielig van die poes . Maar zoals hierboven al gezegd: die kunnen vaak na lange periodes nog terugkomen! Mijn ouders hadden zo'n kater die er af en toe even tussenuit ging, maar steeds weer terugkwam.

Lishe, goed om te lezen dat je aan de beterhand bent. Hopelijk kan je dat nare gevoel binnenkort ook afronden.

Yppy jij ook veel sterkte!
pi_62202894
Yppy dat is heftig. ik vind het wel super dat je van de medicatie af wil en dat je wilt uitzoeken wie jezelf bent

Hier ook medicatie de deur uit gegooid en wel de prednison. Want ook die geeft teveel bijwerkingen en ik merk dat ik me prettiger voel zonder. 21 oktober moet ik weer naar het ziekenhuis en ben heel benieuwd of er dan wat aan mijn bloed te zien is.
pi_62232893
eerst een dikke knuf voor wie het nodig heeft. en dan nu de mededeling dat simmu en sangdrax vanavond een flesje wijn opentrekken ter ere van die 5 kamers (een zolderkamer) voortuin, achtertuin, tweede toilet en berging die per 10 november voor ons is in diever, hart van recreatieland

woei!!

en van 1 november tot de 10de kan sandrax via het nieuwe werk in een huisje, dus dat gaat ook allemaal goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')