O maar die laatste categorie bedoel ik ook niet hoor BE. Ik doel vooral op de iedereen-kent-mij-en-dat-laat-ik-graag-weten-maar-ik-wil-dat-niemand-vraagt-wie-ik-ben-klonen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:36 schreef Brighteyes het volgende:
Nu scheer je ze wel een beetje allemaal over 1 kam Stiemie...
Er zitten erbij die doen idd wat jij zegt, dat vind ik zelf ook een beetje erg vreemd.
Maar er zijn er ook bij die willen gewoon nog niet dat de hele wereld, en wij ook niet, weten dat ze aan het proberen zijn om zwanger te raken. Die posten daar echt niet puur om er aandacht mee te krijgen.
En ja, sommige mensen kiezen een voor de hand liggende nick-name, anderen niet, maar het is vaak toch wel heel snel duidelijk of iemand een kloon is of niet.
Sommige mensen kleppen net even te makkelijk mee in de 1e of 2e post om echt een compleet nieuwe user te zijn.
Omdat ik stiekem dan hoop dat diegene die dan contact heeft met bepaalde personen dit soort dingen voor zich houdt om niet meer mensen te kwetsen dan nodig is. En als iemand dat wel wil doen dan hoop ik dat diegene er gelukkig van word. Zoiets zeg maarquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, maar MG, voor jou geldt dus ook, wie zegt er nou dat ik niet contact heb met die 'bepaalde mensen', want ik heb wel een idee wie jij bedoelt'.
Ik snap dat je het onder een kloon wilt doen, maar zodra jij jezelf ook maar aan 1 ander persoon bekend maakt is het gelijk een schijnzekerheid...
Och, als ik ooit weer zwanger zou worden, maak ik net zo hard weer een kloon aan (of ik gebruik een oudequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, maar MG, voor jou geldt dus ook, wie zegt er nou dat ik niet contact heb met die 'bepaalde mensen', want ik heb wel een idee wie jij bedoelt'.
Ik snap dat je het onder een kloon wilt doen, maar zodra jij jezelf ook maar aan 1 ander persoon bekend maakt is het gelijk een schijnzekerheid...
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:36 schreef Brighteyes het volgende:Nee hoor. Nog niet begonnen. En F. weet ook niks van mijn stiekeme wens op 3.
![]()
Ik ben al lang blij dat hij wel een 2e kindje wil. Daarna zien we wel eens verder.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:48 schreef Llewella het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanochtend was Amber laat wakker (7:30); ik denk even snel nog de linkerborst wat afkolven voor ze gaat drinken.
Ze was lekker rustig; normaal gaat ze wel op den duur huilen, maar nee hoor; ze was heel vrolijk, brabbelen in d'r zelf; dus ik zei al; ga je zingen voor mama? Ik hoorde steeds papiergeritsel vanuit de wieg; maar ik had zoiets van zal wel een labeltje van de deken zijn? Er lag geen papier om of rond de wieg; dus het kan er ook niet ingevallen zijn.
Toen ik d'r op wilde pakken om te drinken trof ik dit aan![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vriendlief was er al vroeg uit om het cadeautje erin te leggen; en ik had helemaal niets gemerkt, wat een superschat is het toch ook!!!!Van hem heb ik cadeaubonnen gehad en geld voor een nieuwe draagdoek
![]()
En om Amber sochtends vrolijk te krijgen moeten we dus voortaan cadeautjes in d'r wieg leggen
Dit was mijn post, Poppejans!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:47 schreef Poppejans het volgende:
*uit lurkstand* ooh LIewella DAT vind ik nou echt romantisch zeg, wat ontzettend lief![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*terug in lurkstand
Nou, klacht indienen, ik ga in ieder geval even met ze bellen, want echt blij word ik er niet van inderdaadquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:23 schreef Ticootje het volgende:
Ja ik zou inderdaad even een klacht indienen.
wat erg... en herkenbaar wel.. wij hebben dit helaas ook gehad. Wij hebben het toen stil laten leggen tot ik met de kinderen opgehaald was (door mijn schoonouders) Toen alles achter de rug was kreeg ik wel een bosje bloemen voor de overlastquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:23 schreef freecell het volgende:
Even aangebeld: vandaag nog tot 15:30 en morgenochtend gaan ze nog door.
En hij radde me aan om weg te gaan, want ze gaan zo weer met de pneumatische boor bezig
Het helpt wel een beetje dat de bouwvakker-baas zichtbaar medelijden met me hadquote:
Jupsquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:31 schreef Ticootje het volgende:
Volgens mij woon jij in het gat dat groningen heet, toch? Anders had je zo van mijn huis gebruik mogen maken.
Andere kant van de stad helaas, anders ging ik daar idd op de koffie, maar dan juist heel vriendelijk blijven, bereik je veel meer meequote:Op maandag 13 oktober 2008 09:38 schreef p_iglet het volgende:
Het kantoor van de woningbouw zit zeker niet vlak bij?
Dan was ik namelijk op hoge poten met kind in draagdoek op de balie van de woningbouw gaan zitten....
Nee, ik vind dat namelijk vreselijk asociaal. Ik vind het bijvoorbeeld ook heel vervelend als wij niet thuis zijn en Priscil de radio op 10 zet.quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:45 schreef moussy het volgende:
Tikkertje spelen TicootjeHeb je niet de neiging om zelf herrie te gaan maken?
Zo'n buurvrouw heb ik ookquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat namelijk vreselijk asociaal. Ik vind het bijvoorbeeld ook heel vervelend als wij niet thuis zijn en Priscil de radio op 10 zet.
Deze buren zijn gewoon echt aso's. Zo zetten ze ook gewoon hun "vuil" buiten op dagen dat er geen vuil wordt opgehaald. En een bankstel??? Dat pleur je gewoon op straat, iemand uit je buurt belt dan vanzelf het grofvuil wel. Datzelfde geldt voor tv's, tafels, kasten, enz. Het is eigenlijk te belachelijk voor woorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |