NECquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:25 schreef FJD het volgende:
Ik zie 3 voor, 0 tegen. Zowel bier als tieten krijgen het Official BoF! Seal of Approval
Zo nu weer lekker Feyenoord kijkenGratis live streams
Oeh die heb ik weer gemist. Veel crashes?quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Oeh die heb ik weer gemist. Veel crashes?
Kutvoetbalquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:20 schreef Sickert het volgende:
F´noord is lekker bezig
sjonge zeg... nederlands voetbal ligt echt op zn gat
Heerenveenquote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:51 schreef cardinalagain het volgende:
FF paar daagies hier niet geweest, maar is er hard gewerkt![]()
Er ligt hier nu ook een kleine te slapen, te vreten en te baggeren. Hij en de moeder doen het goed
Je vergeet ff voor het gemak dat Heerenveen jullie nu voorbij gaat..quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:23 schreef diamondvoodoo het volgende:
woww 5-2.. verliezen was wel te verwachten... maar dit..
14 en 8e ofzo in de nl competitie.. waar gaat het heen
Daarom zeg ik ook ofzo.. weet niet eens hoeveel ze stonden. Is ook niet van belang in een vroege competitie.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:27 schreef ursel het volgende:
[..]
Je vergeet ff voor het gemak dat Heerenveen jullie nu voorbij gaat..![]()
![]()
gefeliciteerd met cardinal juniorquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:51 schreef cardinalagain het volgende:
FF paar daagies hier niet geweest, maar is er hard gewerkt![]()
Er ligt hier nu ook een kleine te slapen, te vreten en te baggeren. Hij en de moeder doen het goed
Vinkquote:De onmacht van Ajax werd in de blessuretijd van de eerste helft perfect uitgebeeld door Luis Suarez. De Uruguayaan schreeuwde moord en brand na zijn zoveelste fopduik en ontving van arbiter Pieter Vink een gele kaart.
Mja, pas na 5 rondes vind ik dat je een stand op kan maken..quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:30 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook ofzo.. weet niet eens hoeveel ze stonden. Is ook niet van belang in een vroege competitie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |