Oeh die heb ik weer gemist. Veel crashes?quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Oeh die heb ik weer gemist. Veel crashes?
Kutvoetbalquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:20 schreef Sickert het volgende:
F´noord is lekker bezig
sjonge zeg... nederlands voetbal ligt echt op zn gat
Heerenveenquote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:51 schreef cardinalagain het volgende:
FF paar daagies hier niet geweest, maar is er hard gewerkt![]()
Er ligt hier nu ook een kleine te slapen, te vreten en te baggeren. Hij en de moeder doen het goed
Je vergeet ff voor het gemak dat Heerenveen jullie nu voorbij gaat..quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:23 schreef diamondvoodoo het volgende:
woww 5-2.. verliezen was wel te verwachten... maar dit..
14 en 8e ofzo in de nl competitie.. waar gaat het heen
Daarom zeg ik ook ofzo.. weet niet eens hoeveel ze stonden. Is ook niet van belang in een vroege competitie.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:27 schreef ursel het volgende:
[..]
Je vergeet ff voor het gemak dat Heerenveen jullie nu voorbij gaat..![]()
![]()
gefeliciteerd met cardinal juniorquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:51 schreef cardinalagain het volgende:
Er ligt hier nu ook een kleine te slapen, te vreten en te baggeren. Hij en de moeder doen het goed
Vinkquote:De onmacht van Ajax werd in de blessuretijd van de eerste helft perfect uitgebeeld door Luis Suarez. De Uruguayaan schreeuwde moord en brand na zijn zoveelste fopduik en ontving van arbiter Pieter Vink een gele kaart.
Mja, pas na 5 rondes vind ik dat je een stand op kan maken..quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:30 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook ofzo.. weet niet eens hoeveel ze stonden. Is ook niet van belang in een vroege competitie.
Suarez met 2x geel van het veld, 2x voor een schwalbe. Dat zou wel ultiem zijn zegquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:38 schreef diamondvoodoo het volgende:
Jammer dat Braamhaar dat niet ziet.
Bijna goed 3 oktoberquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:25 schreef ursel het volgende:
[..]Gefeli..
5 oktober is een hele mooie dag om jarig te zijn..
3 oktober is alleen een goede dag om te zuipen..quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:16 schreef cardinalagain het volgende:
[..]
Bijna goed 3 oktober
Maar dank je
quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:04 schreef FJD het volgende:
Rondewinnaar en nieuwe leider in het BoF! klassement
Fuck, dat betekent zeker dat het winterkampioenschapsfeest hier gehouden wordt
Gefeli...quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:51 schreef cardinalagain het volgende:
Zou jij niet in je nest moeten liggen?quote:Op maandag 6 oktober 2008 04:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Gefeli...
Hoe luid de naam van cardinal jr?
of ik kom heel vroeg uit mijn nest, om langer van de dag te kunnen genieten.quote:Op maandag 6 oktober 2008 04:58 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zou jij niet in je nest moeten liggen?![]()
Feli Cardinal
Dar geloof ik nou net weer geen zak van..quote:Op maandag 6 oktober 2008 05:20 schreef Viro het volgende:
[..]
of ik kom heel vroeg uit mijn nest, om langer van de dag te kunnen genieten.
Zelfs ik niet, en ik ben enorgm geloofwaardig. Zo erg zelfs dat ik feyenoord nog in de top 3 zie eindigen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 05:31 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dar geloof ik nou net weer geen zak van..
Toch knap dat je overal weer voetbal bij weet te betrekkenquote:Op maandag 6 oktober 2008 07:18 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Zelfs ik niet, en ik ben enorgm geloofwaardig. Zo erg zelfs dat ik feyenoord nog in de top 3 zie eindigen.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 07:41 schreef staticdata het volgende:
Toch knap dat je overal weer voetbal bij weet te betrekken
Er zijn dieeten die geloof ik wel iets gezonder zijn hoor..quote:Op maandag 6 oktober 2008 07:56 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Volgende week weer eens een hapje eten en een F1-wagen in de kont boren?
Dieeten hoeft volgend jaar pas weer, de kans dat ik op t ijs +10% tegen kom is niet zo heel grootquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:35 schreef ursel het volgende:
Er zijn dieeten die geloof ik wel iets gezonder zijn hoor..
Maar om nou een hele week niet te gaan eten??quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Dieeten hoeft volgend jaar pas weer, de kans dat ik op t ijs +10% tegen kom is niet zo heel groot
1 teelquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:53 schreef ursel het volgende:
[..]
Maar om nou een hele week niet te gaan eten??
Kan jij ff 2 telen op msn komen trouwens
quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mogguh
FIFA 09! Die 4 - 3 overwinning gaat nu al in de geschiedenisboeken in
Het was toch 5-2??quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mogguh
FIFA 09! Die 4 - 3 overwinning gaat nu al in de geschiedenisboeken in
quote:
De maandagen zijn taai de laatste weken.quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:37 schreef ursel het volgende:
Vandaag weer gezellig dagje op de beurs..
Niks, dat draait weer. Lees je msn-log maar na met een bakkie koffie..quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:00 schreef jpjedi het volgende:
[..]
De maandagen zijn taai de laatste weken.Maar de ellende lijkt zich maar door te zetten en ondertussen wordt de sneeuwbal maar groter.
Wat was het nu met dat extranet van je dat eruit lag dit weekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |