Dus jij houdt wel van beetje ouwe rock?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:13 schreef Runx het volgende:
ik ben Rolling Stones - Paint It Black aan het luisteren is vet nummer
Echt waar? Je bent echt een kaaskopquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:18 schreef Runx het volgende:
ik luister van alles , van rolling stones,beatles tot dj paul elstak, 2pac. ik vind van alle muziek genres wel wat mooi .
nietus ik heb zwart haarquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:19 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Echt waar? Je bent echt een kaaskop
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:18 schreef Runx het volgende:
ik luister van alles , van rolling stones,beatles tot dj paul elstak, 2pac. ik vind van alle muziek genres wel wat mooi .
Nou ik ben wel eentje met blond haar en ik heb niet eens zo'n uitgebreide smaakquote:
Blondquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou ik ben wel eentje met blond haar en ik heb niet eens zo'n uitgebreide smaak
misschien onthoud je de meeste wat je hoort niet? (nee grapje) blond is geilquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou ik ben wel eentje met blond haar en ik heb niet eens zo'n uitgebreide smaak
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:22 schreef Runx het volgende:
[..]
misschien onthoud je de meeste wat je hoort niet? (nee grapje) blond is geil
Me collega negeert me toch nietquote:
ja klopt je hebt je medetukker vriend gevondenquote:
das een nieuwequote:
Je legt het mooi uitquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:41 schreef tripack het volgende:
[..]
das een nieuweeen nederlandse allochtoon of allochtoonse nederlander.... of een nederlander die doet alsof hij nederlander is... of tog niet
![]()
middag Logi![]()
Net als ik dusquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:41 schreef tripack het volgende:
[..]
das een nieuweeen nederlandse allochtoon of allochtoonse nederlander.... of een nederlander die doet alsof hij nederlander is... of tog niet
![]()
middag Logi![]()
omg waar werkt ie?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja klopt je hebt je medetukker vriend gevonden
jah? of bedoel je dat tukkers buitenlands zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |