tuurlijkquote:
Wanneer? Als hij slim is? Of Grappig? Of bombay filmpje gaat maken?quote:
de eerste 2quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wanneer? Als hij slim is? Of Grappig? Of bombay filmpje gaat maken?
oude kaasquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:59 schreef Runx het volgende:
het is trouwens Verkaasde allochtoon voor de duidelijkheid , ik hou van oudekaas ....
Ouwe kaasquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:01 schreef tripack het volgende:
[..]
oude kaasvan die kaas die al helemaal afbrokkelt
Gila geef me die bombay link nog eensquote:
OMG you are sooo in luvquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:03 schreef Crazy-M het volgende:
jonge kaas, JAMMIE.
pff, ik al wat gegeten vandaag maar nu weer out of energy.
Zo maar weer is lekker eten in de kantine
en vanavond weer een gezellige avond
Welke.. heb er zon 20 gemaakt hahaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Gila geef me die bombay link nog eens
Goed bezig Crazy-Mquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:03 schreef Crazy-M het volgende:
jonge kaas, JAMMIE.
pff, ik al wat gegeten vandaag maar nu weer out of energy.
Zo maar weer is lekker eten in de kantine
en vanavond weer een gezellige avond
dude waarom sla je mequote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:06 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Welke.. heb er zon 20 gemaakt haha
(Hier een nieuwe met tripack & ouwe kaas)
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=63e9ddc8343b922e91da455e1cfe66b0
Je spreekt mij tegen dat mag niet haha grapjequote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:07 schreef tripack het volgende:
[..]
dude waarom sla je meen wie sla je nog meer??
Runx ?
Hahahhaha blijft prachtig!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:10 schreef Sm0keZ het volgende:
Sorry dat ik weer mezelf loop te promoten, maar ik krijg er gewoon nog steeds de slappe lach van
Ik kan dat niet zieeeenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:10 schreef Sm0keZ het volgende:
Sorry dat ik weer mezelf loop te promoten, maar ik krijg er gewoon nog steeds de slappe lach van
can't touch mequote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Je spreekt mij tegen dat mag niet haha grapje[/b]
Die andere waren gewoon mensen die er om vroegen..
[sub]haha en zag je niet hoe mis ik je sloeg
was jij dat????quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:10 schreef Sm0keZ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |