hey sorryquote:
volgend vraagje komt zoquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:57 schreef slaveloos het volgende:
[..]
hey sorry
de laatste keer dat ik keek stond er onder mijn antwoord alleen ja zoeits dus. daarna zei ik nog wat. heb nooit meer naar boven gescrolled om te zien dat er ook een punt was toegekend...
Maak je niet druk, is maar een spelletje.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:57 schreef slaveloos het volgende:
[..]
hey sorry
de laatste keer dat ik keek stond er onder mijn antwoord alleen ja zoeits dus. daarna zei ik nog wat. heb nooit meer naar boven gescrolled om te zien dat er ook een punt was toegekend...
Gerechtigheidquote:
Helemaal goed, mocht een paar dagen geleden weer naar huis.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:19 schreef Szura het volgende:
oh kut hoe heet die nou tis echt een oja
travis barker die ja
ja hij lag echt op t puntje van mn tongquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:22 schreef qonmann het volgende:
Szura schudt 'm, na ampel beraad, uit z'n mouw
goed genoeg, t was Cory Lidlequote:
ik ook niet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:44 schreef Szura het volgende:
is qonmann nog aanwezig. ik weet hem niet
Jawel!quote:
jaaaaquote:
Jo !quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 01:22 schreef Maizena het volgende:
Do
Yeah..babyquote:
goedquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:12 schreef ChopperMick het volgende:
Zoetemelk, Raas, Janssen, Kneteman dan maar.
quote:
quote:
bijna goed! (kanaaleiland idd)quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:20 schreef qonmann het volgende:
Guernsey ? , een kanaaleiland moet het zijn:)
quote:
Jawel , een van de mooiste verhalen van een scheepsreis:quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:39 schreef barney74 het volgende:
muiterij op de bounty?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |