Ik ben aan het informeren voor je!quote:Op zondag 23 november 2008 22:33 schreef Marc H het volgende:
Hmm, ik werk tot 13.45-14.00 uur op twee metro haltes er vandaan.
tot hoe laat duurt het?
Ik heb de 610 breed van NOTP zo geexporteerd vanuit Lightroom, en de 440 breed met bordermaker. Bordermaker is gewoon niet goed, en ik moet het ook eigenlijk niet meer doen. De foto die hier gepost is, is ook niet helemaal scherp, maar het was even hectisch om hem te nemen. Het is dan ook mijn enige oplossing om echt in PS of LR de verkleining te doen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou ziet de leek niet meteen dat de kwaliteit niet heel erg achteruit is gegaan. Die ziet enkel mooie foto's. Iedereen hier in FOT ziet natuurlijk wel het enorme verlies aan kwaliteit.Als iemand hier tips heeft om de kwaliteit op wat voor manier dan ook te verbeteren hoor ik dat graag.
Dit staat ook gewoon in de OP van deze topic-reeks.quote:Op maandag 24 november 2008 14:45 schreef freud het volgende:
[..]
Ik heb de 610 breed van NOTP zo geexporteerd vanuit Lightroom, en de 440 breed met bordermaker. Bordermaker is gewoon niet goed, en ik moet het ook eigenlijk niet meer doen. De foto die hier gepost is, is ook niet helemaal scherp, maar het was even hectisch om hem te nemen. Het is dan ook mijn enige oplossing om echt in PS of LR de verkleining te doen.
Om gezeur van de aanleverende partij voor te zijn, zou ik gewoon een instructie maken in welke formaten etc er aangeleverd moet worden. Kan je ook makkelijk in de wiki oid gooien, zodat je uniforme werkwijze hebt voor aanlevering. Lijkt me voor jullie ook handiger. Verkleinen blijft in ieder geval erg tricky met tooltjes.
I stand correctedquote:Op maandag 24 november 2008 16:43 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dit staat ook gewoon in de OP van deze topic-reeks.
Lol, hoef je geen ITer voor te zijn hoorquote:Op maandag 24 november 2008 17:07 schreef freud het volgende:
[..]
I stand corrected. Ben ITer he, lees geen instructies
eeuh, is ie op die datum al niet terug naar een zonnig oord aan de costa?quote:Op maandag 1 december 2008 19:53 schreef Noxa het volgende:
Darn, ik wil daar echt heel graag heen. Party fotografie staat nog altijd op mijn lijstje. Maar helaas komt die baardmans dan op visite om met snoepgoed en cadeautjes te strooien...
Top!quote:Op maandag 1 december 2008 20:07 schreef Fonzie27 het volgende:
[..]
eeuh, is ie op die datum al niet terug naar een zonnig oord aan de costa?
@Xilantof
Zoals het er nu naar uitziet levert het geen probleem op, wordt even doorhalen maar dat gaat lukken.
donequote:Top!
Zou je mij je voor+ achternaam en e-mailadres willen mailen/PM'en?
Dan kan ik dit doorgeven aan de organisatie!
Ja die ouwe blijft nog ff bij ons plakken. De gezelligheid he!quote:Op maandag 1 december 2008 20:07 schreef Fonzie27 het volgende:
[..]
eeuh, is ie op die datum al niet terug naar een zonnig oord aan de costa?
@Xilantof
Zoals het er nu naar uitziet levert het geen probleem op, wordt even doorhalen maar dat gaat lukken.
Ik zou het doen, om mijn nieuwe compensatie gadget uit te laten, maar gezien de lange reistijd en het late uur doe ik het niet. Maar ik hou me anbevolen voor als het meer in het westen gehouden wordt natuurlijkquote:Op maandag 1 december 2008 19:31 schreef Xilantof het volgende:
Fonzie27: hou me op de hoogte.
Verder mogen nog meer gegadigden zich melden.
We morgen er 2 heensturen.
Ja! nog één fotograaf.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:13 schreef Cyclonist het volgende:
Nog mensen nodig voor dat Sound Garden in EHV?
Wat wil je weten. Dan kan ik gerichter antwoorden (of vragen gaan stellen).quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:24 schreef Cyclonist het volgende:
Ok, zal er over nadenken! Woon er een kwartiertje vandaan, en heb die nacht niet veel te doen
Als jullie nog wat meer info hebben, dan PM maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |