abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62059155
Dat had ik begrepen en vroeg me af of dat ook geldt voor het vrouwelijk fok-volk. Als jongen zijnde, als ik een eenzaam meisje zou zien en ze ziet er niet onaantrekkelijk uit. Dan denk ik niet van "hey das niets voor mij want ze is alleen". Maar dat is dus wel het geval bij meisjes/vrouwen? Ik kan begrijpen dat eenzame mannen/jongens een sociale status hebben van '0'. En daar vrouwen alijd kijken naar status (in de breedste zin van het woord) zullen ze een man die eenzam is snel links laten liggen.
Is dit waar of ook maar betrekkelijk?
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
pi_62059201
Het was voor het laatst op tv: Vrouwen vallen vaker op mannen die al een vriendin hebben, omdat dit laat zien dat ze in trek zijn doordat ze een vriendin hebben
pi_62059271
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 20:07 schreef jslavenburg het volgende:
Het was voor het laatst op tv: Vrouwen vallen vaker op mannen die al een vriendin hebben, omdat dit laat zien dat ze in trek zijn doordat ze een vriendin hebben
Op stap heb ik dat ook wel vaker gemerkt als ik dan met een meid ergens stond kreeg ik veel meer blikken/aandacht van andere meiden dan als ik alleen met vrienden sta. Vervelende was alleen dat ik er in die gevallen nooit op kon ingaan omdat ik al met die meid was
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_62059337
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 20:10 schreef mirved het volgende:

[..]

Op stap heb ik dat ook wel vaker gemerkt als ik dan met een meid ergens stond kreeg ik veel meer blikken/aandacht van andere meiden dan als ik alleen met vrienden sta. Vervelende was alleen dat ik er in die gevallen nooit op kon ingaan omdat ik al met die meid was
Ik maak het zelf ook mee, toen ik 2 jaar geleden geen vriendin had, helemaal geen aandacht. Nu heb ik een vriendin, en zie ik steeds vaker vrouwen kijken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 20:14:49 #5
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_62059387
Je kan het ook in een bepaald verband stellen:

Eenzame menschen zien er misschien niet aantrekkelijk uit, daarom zijn ze eenzaam. Daarom zal je bijna nooit een knappe meid zien, die eenzaam is.

Tevens, wil ik graag bevestigen wat hierboven al is vermeld. Die domme dozen zien je wel staan als je al een vriendin hebt, dan word je versierd bij de fleet. Echter als het uit is dan komt het minder voor.
pi_62059408
Vrouwen..... snap je toch niks van?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  woensdag 1 oktober 2008 @ 20:18:30 #7
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_62059495
Ik heb al bijna 8 jaar een vaste relatie met mijn vriendin, maar ben nog steeds net zo onaantrekkelijk voor andere vrouwen als toen ik nog single was...
  woensdag 1 oktober 2008 @ 20:30:38 #8
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_62059835
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 20:18 schreef Yi-Long het volgende:
Ik heb al bijna 8 jaar een vaste relatie met mijn vriendin, maar ben nog steeds net zo onaantrekkelijk voor andere vrouwen als toen ik nog single was...
Dan moet je je swans ook af en toe even laten zien, dan komen die feromonen beter vrij.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 20:33:09 #9
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_62059917
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 20:30 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Dan moet je je swans ook af en toe even laten zien, dan komen die feromonen beter vrij.
...maar dan wordt ie koud.
pi_62060097
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 20:06 schreef Man-E-Faces het volgende:
Maar dat is dus wel het geval bij meisjes/vrouwen?
Nee, zo een persoon die constant naar vrienden, uitgaan e.d. moet en dan van je verwacht dat je meegaat is vele malen vervelender.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 20:45:00 #11
167595 mirved
Infobesitas
pi_62060288
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 20:39 schreef Deliah het volgende:

[..]

Nee, zo een persoon die constant naar vrienden, uitgaan e.d. moet en dan van je verwacht dat je meegaat is vele malen vervelender.
Jij bent dus zo een die haar vriend verbied met zijn vrienden om te gaan waardoor hij moet kiezen tussen vrienden en jou. Mocht je ooit mee opstap gaan dan zeg je nooit een woord tegen zijn vrienden want die moet je niet. Het liefst zat je altijd thuis met hem op de bank. Terwijl hij langzaam alle andere sociale contacten in zijn leven verliest. Zodat jij hem helemaal kan modelleren naar jouw wil en hem langzaam hersendood maakt waardoor hij zijn eigen mening verliest.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_62060385
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 20:45 schreef mirved het volgende:
Het liefst zat je altijd thuis met hem op de bank.
Nee, het liefst zit ik urenlang voor mn computer.
pi_62060393
quote:

[..]

Jij bent dus zo een die haar vriend verbied met zijn vrienden om te gaan waardoor hij moet kiezen tussen vrienden en jou. Mocht je ooit mee opstap gaan dan zeg je nooit een woord tegen zijn vrienden want die moet je niet. Het liefst zat je altijd thuis met hem op de bank. Terwijl hij langzaam alle andere sociale contacten in zijn leven verliest. Zodat jij hem helemaal kan modelleren naar jouw wil en hem langzaam hersendood maakt waardoor hij zijn eigen mening verliest.
Ik herken mijn moeder 100% daar in
pi_62060404
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 20:47 schreef Deliah het volgende:

[..]

Nee, het liefst zit ik urenlang voor mn computer.
Zeker gamen?
pi_62060411
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 20:07 schreef jslavenburg het volgende:
Ik kijk nauwelijks tv. Was het van de publieke omroep?
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 20:14 schreef RickoKun het volgende:
Je kan het ook in een bepaald verband stellen:

Eenzame menschen zien er misschien niet aantrekkelijk uit, daarom zijn ze eenzaam. Daarom zal je bijna nooit een knappe meid zien, die eenzaam is.
Daar dacht ik net ook aan. Mijn vraag aan vrouwen is ook, ook als het om mooie/knappe mannen gaat? Want die zijn er.
pi_62060481
Als één persoon sociale activiteiten bijna nodig heeft om te kunnen 'overleven' en zijn/ haar relatie juist niet om te kunnen 'overleven' is dat niet zo handig.
pi_62060628
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 20:39 schreef Deliah het volgende:

[..]

Zijn knappe eenzame mannen ook onaantrekkelijk voor jou, sexueel gezien? Of gaat het bij vrouwen naast uiterlijk ook echt om de status en dat er veel leuke dingen gedaan zal worden?
pi_62060808
Heej dat verklaart waarom ik geen vriendin heb! De meisjes zien me niet staan omdat ik geen vriendin heb!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_62060915
Eenzame mannen, ja, die zijn over het algemeen wanhopig. Mannen die alleen zijn? Niet noodzakelijk en vooral niet exact hetzelfde.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_62060952
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 20:54 schreef Man-E-Faces het volgende:

[..]

Zijn knappe eenzame mannen ook onaantrekkelijk voor jou, sexueel gezien? Of gaat het bij vrouwen naast uiterlijk ook echt om de status en dat er veel leuke dingen gedaan zal worden?
Ik zie eenzaamheid niet als iets wat je onaantrekkelijk maakt. En leuke dingen, wat dat precies is, dat is per vrouw afhankelijk.
Status, als dat betekent dat je niet zomaar andermans/ vrouws bevelen opvolgt en bij je eigen mening blijft ook al heeft dat misschien negatieve gevolgen, enz, dan is dat een goed iets.
pi_62061003
Er is nogal een verschil tussen eenzaam en alleen.
Eenzame mensen vind ik zelden aantrekkelijk maar iemand die alleen is en zich daar goed bij voelt straalt iets heel anders uit. En dat kan aantrekkelijk zijn.
There is no love sincerer than the love of food.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 21:08:51 #22
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_62061071
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 21:06 schreef MinderMutsig het volgende:
Er is nogal een verschil tussen eenzaam en alleen. [ afbeelding ]
Eenzame mensen vind ik zelden aantrekkelijk maar iemand die alleen is en zich daar goed bij voelt straalt iets heel anders uit. En dat kan aantrekkelijk zijn.
Maar straalt iemand die eenzaam is dat ook altijd uit? Mensen die zich sociaal opstellen en dus niet vaak alleen zijn, kunnen zich best heel eenzaam voelen zonder dat iemand anders dat in de gaten heeft.
The love you take is equal to the love you make.
pi_62061169
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 21:08 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Maar straalt iemand die eenzaam is dat ook altijd uit? Mensen die zich sociaal opstellen en dus niet vaak alleen zijn, kunnen zich best heel eenzaam voelen zonder dat iemand anders dat in de gaten heeft.
Goed punt. Nee, niet iedereen straalt dat uit.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 21:21:42 #24
228866 DarkDream
Blue eyes, dark hair.
pi_62061485
quote:
Dat had ik begrepen en vroeg me af of dat ook geldt voor het vrouwelijk fok-volk. Als jongen zijnde, als ik een eenzaam meisje zou zien en ze ziet er niet onaantrekkelijk uit. Dan denk ik niet van "hey das niets voor mij want ze is alleen". Maar dat is dus wel het geval bij meisjes/vrouwen? Ik kan begrijpen dat eenzame mannen/jongens een sociale status hebben van '0'. En daar vrouwen alijd kijken naar status (in de breedste zin van het woord) zullen ze een man die eenzam is snel links laten liggen.
Welnee, maakt het nu uit of iemand eenzaam is?

Eenzame mensen opvrolijken is juist een goeie daad!
pi_62062019
quote:

[..]

is voor zijn eigen bestwil

maar even on topic, hoe weet je zo zeker dat iemand die alleen staat eenzaam is?
pi_62064914
ik denk dat dit best wel klopt.
nou heb ik een hoop gewonen vriendinnen waar ik mee uit ga en dan kan je wel even zeggen, sorry ik ga even naar die dame toe.
beetje de boel oplichten moet kunnen soms.
[img]http://users.telenet.be/Noxide/lord.gif[/img]
  woensdag 1 oktober 2008 @ 23:30:07 #27
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_62065608

Definieer 'eenzame mannen'.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
  donderdag 2 oktober 2008 @ 10:27:09 #28
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_62070776
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 21:21 schreef DarkDream het volgende:

Dat schijnt ook nog weleens voor te komen, de dames met een Florence Nightingale-complex die de arme eenzame mannen willen helpen en er dan godbetert nog verliefd op worden ook. (Of dat iig dénken, maar een kniesoor die daarop let natuurlijk ).

Dus er is nog hoop, TS!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 10:36:03 #29
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_62070958
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 21:21 schreef DarkDream het volgende:

[..]

Welnee, maakt het nu uit of iemand eenzaam is?

Sympathy fucks!
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  donderdag 2 oktober 2008 @ 10:46:59 #30
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_62071271
Bij "eenzame mannen" denk ik al snel aan mannen die niet bijster sociaal vaardig zijn en weinig sociale contacten bezitten. Deze eigenschappen werken natuurlijk ook door in het liefdesleven. Onsociale mannen worden gewoon niet als aantrekkelijk gezien. Zeker ook omdat ze vaak weinig zelfverzekerd zijn en dat is ook niet bepaald een pre. Een zelfverzekerde vrijgezelle man met veel vrienden en contacten heeft dat probleem niet.

Vaak gedragen eenzame mannen zich ook nogal wanhopig. Dat is ook bijzonder afstotelijk natuurlijk.
pi_62073085
quote:
Op zich heb je hier wel een goed punt denk ik, maar ik denk dat je ook de aangeboren psyche niet over het hoofd moet zien. Het is onjuist te denken dat alles samenhangt met de relatie die in de wereld tot anderen hebt. Sommige mensen zijn nu eenmaal eerder geneigd om een eenzaam bestaan te leiden. Dat staat dan los van de aantrekkelijkheid van de persoon.
pi_62073109
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 12:07 schreef servus_universitas het volgende:
Sommige mensen zijn nu eenmaal eerder geneigd om een eenzaam bestaan te leiden. Dat staat dan los van de aantrekkelijkheid van de persoon.
Wederom, eenzaam of alleen? Die twee zijn niet hetzelfde en ik heb sterk het idee dat je hier eerder een loner bedoelt dan iemand die eenzaam is.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_62073170
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 10:46 schreef Hexagon het volgende:
Bij "eenzame mannen" denk ik al snel aan mannen die niet bijster sociaal vaardig zijn en weinig sociale contacten bezitten. Deze eigenschappen werken natuurlijk ook door in het liefdesleven. Onsociale mannen worden gewoon niet als aantrekkelijk gezien. Zeker ook omdat ze vaak weinig zelfverzekerd zijn en dat is ook niet bepaald een pre. Een zelfverzekerde vrijgezelle man met veel vrienden en contacten heeft dat probleem niet.
Ho even, eenzaamheid is heel wat anders dan alleen zijn. Je kunt je enorm eenzaam voelen terwijl je toch veel sociale contacten hebt. Die eenzaamheid wordt dan bijvoorbeeld veroorzaakt door het feit dat je je losgekoppeld voelt van de wereld en het leven om je heen. Je doet gewoon mee met de dingen, maar je voelt je er feitelijk niet bij betrokken. Je zweeft er wat boven als het ware.
pi_62073382
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 12:09 schreef Litpho het volgende:

[..]

Wederom, eenzaam of alleen? Die twee zijn niet hetzelfde en ik heb sterk het idee dat je hier eerder een loner bedoelt dan iemand die eenzaam is.
Nou ja, in principe kan het voor beiden gelden: een loner en een eenzame die wel veel sociale contacten heeft. Waar het om gaat is dat mensen in dit soort situaties heel snel iets relateren aan sociale vaardigheden en aantrekkelijkheid. Met andere woorden: aan de verhouding tussen het individu en zijn sociale omgeving. In bepaalde (veel) gevallen zal dat zo zijn, maar dat is absoluut niet in alle gevallen het geval. Er is namelijk ook de puur individuele psyche die is aangeboren/genetisch bepaald. Ik ben iemand die moeiteloos contact maakt met mensen. Ik kan spontane gesprekken aanknopen met wildvreemde mensen en mensen praten graag met mij. Ik krijg vaak te horen dat ik sociaal ben en fijn in de omgang. Toch voel ik mij eenzaam, losgekoppeld van de wereld. Ben ik overwegend liever op mijzelf dan in sociale drukte. Mijn sociale vaardigheden zijn in principe een façade, een manier om te overleven in een wereld die met name is gebaseerd op sociale interactie. Ik kan het kunstje goed uitvoeren, maar het is emotioneel heel uitputtend.
pi_62073412
quote:
Daarom zal je bijna nooit een knappe meid zien, die eenzaam is.
Ik denk dat je je hier heel erg vergist. Dat een knappe vrouw een berg mannen om zich heen heeft zwermen zegt helemaal niets over of zij eenzaam is of niet. Je kunt zelfs verschrikkelijk eenzaam zijn terwijl je heel veel mensen om je heen hebt.
pi_62074343
quote:
Bij "eenzame mannen" denk ik al snel aan mannen die niet bijster sociaal vaardig zijn en weinig sociale contacten bezitten. Deze eigenschappen werken natuurlijk ook door in het liefdesleven.
Jup.

Draait dus niet om de eenzaamheid, maar de eigenschappen en missende kwaliteiten die daarbij horen. Van zo'n wanhopig mannetje met nul social skills en pure onzekere uitstraling krijgen ze natuurlijk geen natte flamoes.
pi_62074456
quote:
Wat betreft de vrouw heb je gelijk, maar zelfs lelijke mannen kunnen gewoon vrienden worden en een sociaal leven opbouwen. Al moet ik toegeven dat wanneer iemand spuuglelijk is ik plaatsvervangende schaamte krijg als ik met diegene over straat loop.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2008 13:03:19 ]
pi_62074937
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 12:21 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik denk dat je je hier heel erg vergist. Dat een knappe vrouw een berg mannen om zich heen heeft zwermen zegt helemaal niets over of zij eenzaam is of niet. Je kunt zelfs verschrikkelijk eenzaam zijn terwijl je heel veel mensen om je heen hebt.
en dan heb je ook nog het phenomeen dat de eenzame onzekere mannelijke bevolking niet in de buurt durft te komen.

Het valt mij op dat mannen eerder op een uitdagende vrouw (boobies etc) af durven stappen dan een een bloedmooie vrouw.
pi_62075013
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 13:03 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Wat betreft de vrouw heb je gelijk, maar zelfs lelijke mannen kunnen gewoon vrienden worden en een sociaal leven opbouwen. Al moet ik toegeven dat wanneer iemand spuuglelijk is ik plaatsvervangende schaamte krijg als ik met diegene over straat loop.
Hoeveel spuuglelijke mensen bestaan er nu eigenlijk in onze maatschappij? Ik zie ze zelden.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 13:21:28 #40
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_62075053
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 13:18 schreef Blue-ray het volgende:

[..]

en dan heb je ook nog het phenomeen dat de eenzame onzekere mannelijke bevolking niet in de buurt durft te komen.

Het valt mij op dat mannen eerder op een uitdagende vrouw (boobies etc) af durven stappen dan een een bloedmooie vrouw.
Kwestie van kansen afwegen. Een uitdagende vrouw roept eerder de gedachte "ah, die is lekker en makkelijk, dat moet lukken". Een bloedmooie vrouw zorgt weer voor allemaal twijfels. "Ze is vast bezet/arrogant/vulwatnegatiefsin".

En dan kiest men voor de weg met de minste weerstand.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_62075070
Zoals hierboven aangegeven, het ligt er aan of hij zich er goed bij voelt of niet. Het heeft niets met uiterlijk te maken, alles met uitstraling.

Wat ik nog zeggen wou, lang niet alle vrouwen vallen voor status. Mij zou het geen ene reet interesseren of mijn vriend vuilnisophaler of directeur zou zijn.
Al zou ie werken bij een afvalverwerkingsbedrijf, als hem dat gelukkig maakt is dat toch prima?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2008 13:23:24 ]
pi_62075571
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 13:20 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Hoeveel spuuglelijke mensen bestaan er nu eigenlijk in onze maatschappij? Ik zie ze zelden.
Klopt, het valt ook wel reuze mee. Ik heb het nu ook over echte outcasts.
pi_62075741
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 13:36 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Klopt, het valt ook wel reuze mee. Ik heb het nu ook over echte outcasts.
Oke, dat ben ik met je eens, maar dat staat in principe los van deze topic. Het is niet zo dat alleen-zijn en eenzaamheid beperkt zijn tot die groep outcasts. Het komt in alle lagen van de samenleving voor.
pi_62075920
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 13:22 schreef SG-sam het volgende:
Zoals hierboven aangegeven, het ligt er aan of hij zich er goed bij voelt of niet. Het heeft niets met uiterlijk te maken, alles met uitstraling.

Wat ik nog zeggen wou, lang niet alle vrouwen vallen voor status. Mij zou het geen ene reet interesseren of mijn vriend vuilnisophaler of directeur zou zijn.
Al zou ie werken bij een afvalverwerkingsbedrijf, als hem dat gelukkig maakt is dat toch prima?
Ben je gek, ik vraag altijd eerst naar zijn spaarrekening, want ik kan niet zo goed voor mezelf zorgen.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 13:50:30 #45
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_62075968
En is de oorzaak van de eenzaamheid altijd het gebrek aan sociale vaardigheden? Eenzaamheid kan bijv. ook met depressie samenhangen. Het kan dus iets tijdelijks zijn.
pi_62076010
Mensen die eenzaamheid en of wanhoop uitstralen zijn niet de meest gewilde partners... of het moet voor beide kanten gelden.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_62076051
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 13:50 schreef Lienekien het volgende:
En is de oorzaak van de eenzaamheid altijd het gebrek aan sociale vaardigheden? Eenzaamheid kan bijv. ook met depressie samenhangen. Het kan dus iets tijdelijks zijn.
Ja, of een karaktereigenschap.
pi_62076318
De seksuele aantrekkelijkheid van een man staat los van eenzaamheid. Volgens mij zijn er erg succesvolle mannen die zich eenzaam voelen. Eenzaamheid kan je goed verbergen hoor.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 14:09:03 #49
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_62076524
Denk dat dat heel erg per persoon verschilt.
Als je zelf een beetje een loner bent ga je denk ik sneller een praatje maken met iemand die ook alleen staat dan iemand binnen een hele groep.

Wanhopige mannen worden sowieso aan de kant geschoven, en wanhopige vrouwen worden juist flink gebruikt

Het heeft vooral te maken met uitstraling. Er zijn mensen die zich prima op hun gemak voelen in hun eentje, en mensen die dat eigenlijk oncomfortabel vinden. En dat zie je.

Voor mij persoonlijk is een eenzame man wel onaantrekkelijk. Ik vind mijn vrienden en omgang met andere mensen belangrijk en weet uit ervaring dat het erg botst als hij dat niet zo voelt.
an urge to help mankind overcomes me
pi_62076647
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 14:09 schreef saaw het volgende:
Voor mij persoonlijk is een eenzame man wel onaantrekkelijk. Ik vind mijn vrienden en omgang met andere mensen belangrijk en weet uit ervaring dat het erg botst als hij dat niet zo voelt.
Maar dan heb je het dus over een man met weinig sociale contacten. Dat wil niet zeggen dat hij daarbij ook eenzaam is.

En is het dan zo dat jij in een relatie graag wilt dat jullie samen veel omgang hebben met andere mensen?
  donderdag 2 oktober 2008 @ 14:17:19 #51
74276 saaw
pi_62076750
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 14:13 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Maar dan heb je het dus over een man met weinig sociale contacten. Dat wil niet zeggen dat hij daarbij ook eenzaam is.

En is het dan zo dat jij in een relatie graag wilt dat jullie samen veel omgang hebben met andere mensen?
Als een man weinig sociale contacten heeft en zich daarbij comfortabel voelt lijkt me dat niet echt een probleem maar vraag ik me toch wel af hoe dat dan komt. Als hij echt sociaal onhandig is en ook nog eens eenzaam is hij waarschijnlijk onzeker [want anders zou hij wel mensen aanspreken/vrienden maken] en dus voor mij inderdaad niet aantrekkelijk.

Ik onderhou zelf veel contacten met mensen en vind het leuk als mijn vriend mee gaat, ook gezellig met hen is en zich op zijn gemak voelt. Natuurlijk kan het voorkomen dat hij een van mijn vrienden niet mag, dat is wat anders.

Quality time samen is belangrijk, maar ik vind het zeker ook belangrijk om samen met [mijn, zijn, onze] vriendengroep tijd de besteden. Ik ben graag met mijn vrienden en graag met mijn vriend, als dat gecombineerd kan worden is dat voor ons beiden ideaal.
pi_62076885
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 14:17 schreef saaw het volgende:

[..]

Als een man weinig sociale contacten heeft en zich daarbij comfortabel voelt lijkt me dat niet echt een probleem maar vraag ik me toch wel af hoe dat dan komt. Als hij echt sociaal onhandig is en ook nog eens eenzaam is hij waarschijnlijk onzeker [want anders zou hij wel mensen aanspreken/vrienden maken] en dus voor mij inderdaad niet aantrekkelijk.
Waarom vraag je je dan af hoe dat komt? Niet iedereen heeft behoefte aan hetzelfde als jij. Ik neem aan dat je dat wel in kunt zien? Als hij sociaal onhandig is en daarnaast eenzaam, ja, dan is het natuurlijk een ander verhaal. Dan zou je het als een probleem kunnen zien.
quote:
Ik onderhou zelf veel contacten met mensen en vind het leuk als mijn vriend mee gaat, ook gezellig met hen is en zich op zijn gemak voelt. Natuurlijk kan het voorkomen dat hij een van mijn vrienden niet mag, dat is wat anders.
Oké, ik snap het.
quote:
Quality time samen is belangrijk, maar ik vind het zeker ook belangrijk om samen met [mijn, zijn, onze] vriendengroep tijd de besteden. Ik ben graag met mijn vrienden en graag met mijn vriend, als dat gecombineerd kan worden is dat voor ons beiden ideaal.
En als jij gewoon naast je relatie je eigen contacten onderhoudt, terwijl je vriend dat niet doet, is dat een probleem voor je? Dus dat je vriend daarover ook niet zeurt verder.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 14:33:08 #53
74276 saaw
pi_62077220
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 14:22 schreef servus_universitas het volgende:
Waarom vraag je je dan af hoe dat komt? Niet iedereen heeft behoefte aan hetzelfde als jij. Ik neem aan dat je dat wel in kunt zien? Als hij sociaal onhandig is en daarnaast eenzaam, ja, dan is het natuurlijk een ander verhaal. Dan zou je het als een probleem kunnen zien.
Het is niet dat ik dat niet inzie. Natuurlijk is niet iedereen hetzelfde als ik. Ik vraag het me dan ook meer af uit een nieuwsgierig oogpunt dan dat ik me er zorgen om maak.

Als hij zowel sociaal onhandig als eenzaam is zie ik dat zeker als probleem. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat ik op zo iemand zou vallen. Mocht dat toch gebeuren kun je er natuurlijk altijd aan werken.
quote:
En als jij gewoon naast je relatie je eigen contacten onderhoudt, terwijl je vriend dat niet doet, is dat een probleem voor je? Dus dat je vriend daarover ook niet zeurt verder.
Ik heb nooit in die situatie gestaan dus ik zou het niet weten. Het lijkt me wel lastiger tijd verdelen. In mijn huidige relatie is het ook heel duidelijk dat er tijd gereserveerd word voor onze [al dan niet gezamelijke] vrienden.
pi_62077318
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 14:33 schreef saaw het volgende:

[..]

Het is niet dat ik dat niet inzie. Natuurlijk is niet iedereen hetzelfde als ik. Ik vraag het me dan ook meer af uit een nieuwsgierig oogpunt dan dat ik me er zorgen om maak.
Maar waarom ben je er nieuwsgierig naar? Waar valt nieuwsgierig naar te zijn? Er is vaak helemaal geen concrete verklaring. Iemand is zo of iemand is niet zo.
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 14:33 schreef saaw het volgende:
Als hij zowel sociaal onhandig als eenzaam is zie ik dat zeker als probleem. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat ik op zo iemand zou vallen. Mocht dat toch gebeuren kun je er natuurlijk altijd aan werken.
Ik denk dat het ook zeker een probleem is. Ook voor diegene zelf vooral. Want dan is hij in een situatie van wel willen, maar niet kunnen.
pi_62078352
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 13:20 schreef servus_universitas het volgende:

niet echt OT, maar toch ... bizar, ik vind de meerderheid van de mensen dan weer eens echt spuuglelijk. Als ik op straat loop, of in het openbaar vervoer zit denk ik vaak, mèn, wat zijn er veel écht lelijke mensen. Zelden zie ik een echte schoonheid.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  donderdag 2 oktober 2008 @ 15:31:00 #56
99338 Sigg
Altijd Siggzelf gebleven...
pi_62078605
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 15:19 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

niet echt OT, maar toch ... bizar, ik vind de meerderheid van de mensen dan weer eens echt spuuglelijk. Als ik op straat loop, of in het openbaar vervoer zit denk ik vaak, mèn, wat zijn er veel écht lelijke mensen. Zelden zie ik een echte schoonheid.
Moet je eens naar Engeland gaan. Ben daar afgelopen zomer op vakantie geweest. Veel regen en ontzettend veel tokkie-achtige te dikke, luidruchtige en lelijke mensen. Pff best een afknapper, ik werd er verdrietig van

Verder is Engeland best ok, maar er moet gewoon nog iets meer klimaatverandering komen en het volk moet vervangen worden door scandinaviërs ofzo, dan ga ik misschien nog wel terug

Maargoed, OT, ik ben eenzaam, welke vrouw komt mij verlossen?
pi_62078829
quote:

[..]

Oh ja, en iemand is of spuuglelijk of een echte schoonheid . En ik maar denken dat er tussen twee uitersten ook nog een grijs gebied bestaat, silly me .
pi_62079448
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 15:39 schreef servus_universitas het volgende:

Oh ja, en iemand is of spuuglelijk of een echte schoonheid .
heb ik dat dan gezegd
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_62081674
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:20 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Nou ja, in principe kan het voor beiden gelden: een loner en een eenzame die wel veel sociale contacten heeft. Waar het om gaat is dat mensen in dit soort situaties heel snel iets relateren aan sociale vaardigheden en aantrekkelijkheid. Met andere woorden: aan de verhouding tussen het individu en zijn sociale omgeving. In bepaalde (veel) gevallen zal dat zo zijn, maar dat is absoluut niet in alle gevallen het geval. Er is namelijk ook de puur individuele psyche die is aangeboren/genetisch bepaald. Ik ben iemand die moeiteloos contact maakt met mensen. Ik kan spontane gesprekken aanknopen met wildvreemde mensen en mensen praten graag met mij. Ik krijg vaak te horen dat ik sociaal ben en fijn in de omgang. Toch voel ik mij eenzaam, losgekoppeld van de wereld. Ben ik overwegend liever op mijzelf dan in sociale drukte. Mijn sociale vaardigheden zijn in principe een façade, een manier om te overleven in een wereld die met name is gebaseerd op sociale interactie. Ik kan het kunstje goed uitvoeren, maar het is emotioneel heel uitputtend.

Precies, zo ervaar ik het ook. Sociaal ben ik vaardig genoeg, maar het kost me teveel energie om contacten te onderhouden en om onder de mensen te zijn. Dat maakt mij wellicht eenzaam, doordat ik veel tijd alleen doorbreng, maar maakt mij dit dan minder aantrekkelijk? Ik denk van niet...Het maakt mij hooguit minder toegankelijk. Dat geldt ook voor mannen die zich eenzaam voelen,zij stralen niet uit dat ze toegangelijk zijn. Dat maakt het lastig om contact te maken voor de ander, maar ook voor hemzelf.
pi_62082059
De reden dat ik deze vraag stelde was om erachter te komen waarom vrouwen mannen die (effe heel breed gezien) alleen staan, of hij nou vaak eenzaam en opgesloten thuis zit, sociaal onhandig, of als muurbloempje in een kroeg staat, niet aantrekkelijk vinden. En waar dit vandaan komt. Want dat schijnt dus gewoon zo te gaan als ik om mij heen kijk. Wat ik tot nu toe destilleer is dat "sociaal onhandig ogende mannen" (alleenstaand, niet medoen, altijd alleen) vrijwel altijd onzeker zijn in de ogen van vrouwen, en dat deze onzekerheid dus de voornaamste factor is om op afte knappen.
Zie ik dat goed?

Is 'zekerheid' gekoppeld aan houding (rechte borst, kin, trots voorkomen, cq beetje arrogant mischien) en maakt dat per definitie aantrekkelijk voor vrouwen? Hoe kijken vrouwen dan tegen haantjes-gedrag aan. is dat dan ook aantrekkelijk? Die komen toch vrj zeker van zichzelf over toch. Ik zie vrouwen/meisjes vaak walgen van Turken en Zwarten die luidkeels schreeuwen of iets te arrogant doen met punt hempies en blitse Turken-pattas, maar.. is dat dan ook echt onaantrekkelijk? Ik maak geen waardeoordeel en het gaat me niet om wat politiek correct is of niet. Ik wil gewoon weten wat vrouwen dan zo aantrekt in "zelfvertrouwen" waar je zo vaak over hoort, en wat ze dan voelen op zo'n moment.

[ Bericht 21% gewijzigd door Man-E-Faces op 02-10-2008 18:06:18 ]
  donderdag 2 oktober 2008 @ 18:05:27 #61
74276 saaw
pi_62082478
Het sociaal onhandige is niet het grote probleem [behalve dan het eerste gesprek natuurlijk] maar ik ben inderdaad niet op zoek naar een onzekere man.

Ik wil iemand die zeker van zichzelf is en comfortabel zichzelf kan zijn.
Dat kan denk ik best wel als je sociaal onhandig bent, maar niet als je onzeker bent.

Ook haantjesgedrag en arrogant doen valt voor mij in de categorie onzeker, als je niet onzeker bent hoef je jezelf namelijk ook niet zo stoer te bewijzen tegenover anderen.
pi_62082994
Hmm.. Veranderd het idee wat "zelfvertrouwen" is bij meisjes naarmouder ze worden. Weet jij dat?
Zou voor mij kunne verklaren waarom de hanige types dan zo populair zijn bij jongere vrouwen..
Or am making too much assumptions?
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 01:08:12 #63
74276 saaw
pi_62096226
Misschien wel ja. Als je als jong meisje zelf ook een beetje onzeker bent is het best begrijpelijk dat je compleet valt voor de 'stoere' jongens.
Dat die jongens eigenlijk zelf ook onzeker zijn zien ze op dat moment niet en is ook niet van wezenlijk belang denk ik.

Als meiden wat ouder worden en zekerder van zichzelf zien ze dat denk ik ook sneller in bij anderen.

Moet wel zeggen dat ik vroeger ook al niets van die 'stoere' gasten moest hebben. Maar dat zal ok per persoon wel flink verschillen.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 01:13:15 #64
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_62096265
Haantjesgedrag duidt vaak op Alfa-gedrag. Vrouwen vallen vaak op Alfa-mannetjes.
Dasvidanja
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 01:17:26 #65
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_62096310
quote:

[..]

Schoonheid is overal waar je maar kijkt. Het is je ziel die met lelijkheid besmet is.
Dasvidanja
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 01:59:29 #66
200902 GambitRS
King of Hearts
pi_62096829
wat dachten jullie van het volgende: het gaat niet om status of het 'hebben' van een vriendin. het gaat er meer om hoe je in het leven staat, en ben je zo;n eenzame man die altijd in het hoekje staat en op elke vrouw met een beetje een decolleté afloopt...nou ja dan is Dat de reden dat je geen vriendin hebt! als je echter al een vriendin hebt dan ben je veel relaxter in de omgang en dus veel aantrekkelijker voor vrouwen.
pi_62097417
tvp
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 09:01:20 #68
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_62099141
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 17:47 schreef Man-E-Faces het volgende:
De reden dat ik deze vraag stelde was om erachter te komen waarom vrouwen mannen die (effe heel breed gezien) alleen staan, of hij nou vaak eenzaam en opgesloten thuis zit, sociaal onhandig, of als muurbloempje in een kroeg staat, niet aantrekkelijk vinden. En waar dit vandaan komt. Want dat schijnt dus gewoon zo te gaan als ik om mij heen kijk. Wat ik tot nu toe destilleer is dat "sociaal onhandig ogende mannen" (alleenstaand, niet medoen, altijd alleen) vrijwel altijd onzeker zijn in de ogen van vrouwen, en dat deze onzekerheid dus de voornaamste factor is om op afte knappen.
Zie ik dat goed?

Is 'zekerheid' gekoppeld aan houding (rechte borst, kin, trots voorkomen, cq beetje arrogant mischien) en maakt dat per definitie aantrekkelijk voor vrouwen? Hoe kijken vrouwen dan tegen haantjes-gedrag aan. is dat dan ook aantrekkelijk? Die komen toch vrj zeker van zichzelf over toch. Ik zie vrouwen/meisjes vaak walgen van Turken en Zwarten die luidkeels schreeuwen of iets te arrogant doen met punt hempies en blitse Turken-pattas, maar.. is dat dan ook echt onaantrekkelijk? Ik maak geen waardeoordeel en het gaat me niet om wat politiek correct is of niet. Ik wil gewoon weten wat vrouwen dan zo aantrekt in "zelfvertrouwen" waar je zo vaak over hoort, en wat ze dan voelen op zo'n moment.

Is het niet gewoon een oerdrang? Mannetjes die stilletjes langs de kant zitten zullen vast geen goede jager zijn, dus ook geen interessante partij om de genen door te geven. Dat is ontwikkeld in vele duizenden jaren, krijg je er echt niet uit in een paar decennia.
En sommige vrouwen zullen misschien ook best een onderscheid kunnen maken tussen mannen die zich als goede jagers "presenteren" en mannen die gewoon wéten dat ze goede jagers zijn.

Eén en ander schijnt ook af te hangen van de hormonale fase waarin de vrouw in kwestie in verkeert, zo schijnt.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 09:03:54 #69
221431 servus_universitas
Profeta Pluriforma
pi_62099184
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 01:17 schreef Verluste het volgende:

[..]

Schoonheid is overal waar je maar kijkt. Het is je ziel die met lelijkheid besmet is.
Dat ben ik op zich met je eens, maar ik zou het willen nuanceren met de kanttekening dat het er van af hangt door welke bril je kijkt.

Naar mijn mening zijn er twee verschillende brillen waardoor een mens kan kijken naar schoonheid en aantrekkelijkheid.

1. De bril van het instinct. Wie door deze bril kijkt, kijkt naar mensen op basis van de seksuele drift. Er is behoefte aan een (seks)partner die er fysiek dusdanig uitziet, dat de kans groot is, dat deze blaakt van gezondheid en fitheid. Het is de natuurlijke ingeving die voor jou bepaalt wat je mooi en aantrekkelijk vindt. Deze bril is in het bezit van een ieder.

2. De bril van het gewaar zijn van de 'schepping'. Schepping hier niet opvatten als een goddelijke schepping, maar simpelweg als het 'er zijn van dingen.' Wie door deze bril kijkt ziet al die variaties en waardeert ze ook. Wie door deze bril kijkt beseft direct ook de relativiteit van het Zelf. Deze bril is niet standaard bij een ieder aanwezig, maar kan worden verkregen door jezelf ertoe te dwingen deze bril eens op te zetten.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 09:10:10 #70
Profeta Pluriforma
pi_62099280
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 09:01 schreef Elegy het volgende:

[..]

Is het niet gewoon een oerdrang? Mannetjes die stilletjes langs de kant zitten zullen vast geen goede jager zijn, dus ook geen interessante partij om de genen door te geven. Dat is ontwikkeld in vele duizenden jaren, krijg je er echt niet uit in een paar decennia.
En sommige vrouwen zullen misschien ook best een onderscheid kunnen maken tussen mannen die zich als goede jagers "presenteren" en mannen die gewoon wéten dat ze goede jagers zijn.

Eén en ander schijnt ook af te hangen van de hormonale fase waarin de vrouw in kwestie in verkeert, zo schijnt.
Ik vind dat dergelijke evolutionaire verklaringen veel te eenvoudig op de praktijk worden geprojecteerd. Ik zeg niet dat het niet klopt, maar ik denk dat de werkelijkheid van de praktijk veel complexer in elkaar zit dan zo'n abstractie. Je ziet het ook in de economie. Het mensbeeld van de economie is tot iets heel eenvoudigs gereduceerd. Het beeld bestaat eruit dat een mens volledig rationeel is en er altijd op uit is om zijn eigen winst te maximaliseren. Dat is in de praktijk evident niet het geval, maar een dergelijke abstractie is zinvol om theorieën op te baseren. Maar de dagelijkse praktijk is over het algemeen veel genuanceerder.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 09:28:58 #71
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_62099551
Natuurlijk is het niet genuanceerd maar er zit, volgens mij, wel een grote kern van waarheid in. Vooral ook omdat het toch redelijk universeel is.

Nu krijg je als je zo'n stelling poneert al snel de mensen die heel hard roepen dat zij toch echt een uitzondering zijn. Dat kan wel wezen maar het is vaak toch goed te projecteren op de meerderheid.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 10:03:40 #72
Profeta Pluriforma
pi_62100081
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 09:28 schreef Elegy het volgende:
Natuurlijk is het niet genuanceerd maar er zit, volgens mij, wel een grote kern van waarheid in. Vooral ook omdat het toch redelijk universeel is.

Nu krijg je als je zo'n stelling poneert al snel de mensen die heel hard roepen dat zij toch echt een uitzondering zijn. Dat kan wel wezen maar het is vaak toch goed te projecteren op de meerderheid.
Natuurlijk zit er een kern van waarheid in. Dat ontken ik ook zeker niet. Maar het is een abstractie van de werkelijkheid. Een indicatie van het gemiddelde. Er zullen om die reden heel veel mensen zijn die er op afwijken. Ze zijn een uitzondering op de abstractie, maar niet een uitzondering op de werkelijkheid, omdat die werkelijkheid erg gefragmenteerd is. Dat het universeel is, valt natuurlijk niet te bewijzen.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 10:10:38 #73
Profeta Pluriforma
pi_62100225
Ik ben volgens mij nog niet eens in gegaan op het eigenlijke onderwerp van deze topic. Laat ik dat bij deze doen.

De vraag is of eenzame mannen per definitie onaantrekkelijk zijn voor vrouwen. Ik denk dat je daar in de regel wel van uit kunt gaan. Let wel: ik interpreteer eenzaamheid hierbij als het gevoel dat een mens kan hebben alleen te staan in het leven. Het zegt dus niets over het aantal sociale contacten en de mate van het ontplooien van sociale activiteiten. Het gevoel van eenzaamheid leidt onvermijdelijk tot een gevoel van ongeluk, neerslachtigheid en mogelijk depressie. Zo'n negatieve gevoelswaarde straal je uit. Ik denk dat iemand die eenzaamheid uitstraalt (in de zin van dat je neerslachtigheid uitstraalt, want mensen weten natuurlijk niet direct dat het de eenzaamheid is, die daar de oorzaak van is) onaantrekkelijk is voor vrouwen.
pi_62108600
quote:
Ja idd. Dus extravert, populair al dat soort kenmerken zijn dus wel aantrekkelijker zeg maar. En of je het als jongen faket of niet daargelaten. Kun je dan ook stellen dat "image" alles is voor vrouwen "als het maar lijkt dus"? Want dat idee krijg ik.
Jonge meisjes zien gasten met een grote mond dus als zijnde veel zelfvertrouwen hebbende begrijp ik.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 16:47:16 #75
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_62109090
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 16:27 schreef Man-E-Faces het volgende:

[..]

Ja idd. Dus extravert, populair al dat soort kenmerken zijn dus wel aantrekkelijker zeg maar. En of je het als jongen faket of niet daargelaten. Kun je dan ook stellen dat "image" alles is voor vrouwen "als het maar lijkt dus"? Want dat idee krijg ik.
Jonge meisjes zien gasten met een grote mond dus als zijnde veel zelfvertrouwen hebbende begrijp ik.
Voor sommige vrouwen vast wel, maar echt niet voor alle en waarschijnlijk vaker voor jonge meisjes dan voor volwassen(er) exemplaren.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 17:04:41 #76
74276 saaw
pi_62109469
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 16:27 schreef Man-E-Faces het volgende:

[..]

Ik denk dat dat wel heel kort door de bocht is eigenlijk. Misschien jonge meiden wat meer, maar als je een beetje logisch nadenkt kun je zo door alle neppe types heen kijken en zijn zij juist de onzekeren.

Ook denk ik dat het per persoon heel erg verschilt of je op een extrovert of introvert persoon valt en 'populair' is na de middelbare school ook niet echt meer van toepassing toch?

Ik denk juist dat houding het belangrijkst is. Je comfortabel voelen, tevreden zijn met wie je bent en wat je doet, dat straal je uit. Als je eenzaam bent en naar een feestje gaat dat je eigenlijk iet leuk vind ben je daar niet op je gemak.

De manier om iemand te vinden is dan ook heel cliche; er niet teveel mee bezig zijn.

Al zijn er natuurlijk altijd vrouwen die op macho's vallen.
pi_62111539
quote:
Eenzame mannen zullen zich voor vrouwen eerder vastklampen aan hen. Dat benauwt veel vrouwen -goh?- en daarom zullen ze eerder kiezen voor een man die genoeg contacten heeft maar alleen met jou seks (en gevoelens enzo) heeft.

Ben je een eenzame man dan? Zorg dat je veel vrienden krijgt. Dan komen die vrouwen vanzelf
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_62111570
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 17:04 schreef saaw het volgende:Al zijn er natuurlijk altijd vrouwen die op macho's vallen.
Een macho ben je of dat ben je niet. De macho spelen, dat is pas echt erg.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_62112929
Hmm de praktijk leert mij ook dat als ik een vriendin heb, dat ik veel meer aandacht krijg dan als ik geen vriendin heb. Dus misschien klopt het wel?
Who is it?
pi_62114084
quote:

Vaak gedragen eenzame mannen zich ook nogal wanhopig. Dat is ook bijzonder afstotelijk natuurlijk.
best wel lullig zo'n vicieuze cirkel
Ignorance sparks religion. Religion sparks ignorance.
pi_62117759
Als het een man is zonder zelfvertrouwen nee.
Met zelfvertrouwen is eenzaamheid geen afknapper voor mij.

't Punt is alleen dat eenzame mannen het er vaak erg dik bovenop leggen en wanhopig een relatie willen, dat werkt niet aantrekkelijk nee, dat legt er ook druk op.
pi_62122165
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 22:53 schreef diginoob het volgende:

't Punt is alleen dat eenzame mannen het er vaak erg dik bovenop leggen en wanhopig een relatie willen, dat werkt niet aantrekkelijk nee, dat legt er ook druk op.
Dat dus.

pi_62124732
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 22:53 schreef diginoob het volgende:

Als meisjes wanhopig doen is het weer geen punt.
Wat gek.
pi_62125214
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 12:17 schreef Man-E-Faces het volgende:

[..]

Wat gek.
Ik val niet op meisjes.
pi_62127089
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 12:45 schreef diginoob het volgende:

[..]

Ik val niet op meisjes.
Ook nooit fantasien gehad om het met een meisje/vrouw te doen?
pi_62130516
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 14:26 schreef Man-E-Faces het volgende:

[..]

Ook nooit fantasien gehad om het met een meisje/vrouw te doen?
Ik heb het met ze gedaan. Interessant maar niet opwindend.
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 18:08:48 #87
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_62131504
Vreemd datzelfde heb ik nu met mannen, maar dan zonder het geprobeert te hebben.

maar ontopic, eenzaamheid kan ook een gevolg van iets anders zijn, iets waar iemand zelf geen invloed op heeft. Verhuizen naar een ander land, andere stad en zoekende naar aansluiting bij andere mensen. Maakt dat die mensen per definitie onaantrekkelijk? Mischien als je 18 bent en de outcast van een school wordt/bent omdat de groepjes al een jaar of wat gevormd zijn en waar je dus niet tussen komt. Maar als je zeg 30+ bent is het een ander verhaal, Dan zijn de groepjes ook wel gevormd, maar voornamelijk als stelletjes die lekker elke avond op de bank zitten te DVD"en met een glas wijn. (wat volgens mij de natte droom van menig vrouw is, als ik ongeveer 95% van de relatiesite's lees)

Eenzaamheid kan dus wel degelijk een probleem zijn, zeker in een relatief koud volk land als Nederland, maar verwar eenzaamheid niet met desperatie. Desperaten zijn mensen zonder leven die parasieteren op het leven van andere om een invulling te geven aan hun eigen lege leventje. Dat is zeker 100% onaantrekkelijk, zowel mannen als vrouwen. Maar een eenzame vrouw, is voor mij als man niet per saldo onaantrekkelijk, omdat je op het eerste gezicht nooit kan raden waar de eenzaamheid vandaan komt
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 18:12:46 #88
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_62131587
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 18:08 schreef kwaakvaak het volgende:
elke avond op de bank zitten te DVD"en met een glas wijn. (wat volgens mij de natte droom van menig vrouw is, als ik ongeveer 95% van de relatiesite's lees)

Je vergeet dat ze allemaal natuurlijk ook een goede baan hebben en natuurlijk van reizen houden. Waarbij ze dus bedoelen dat ze met zomervakantie naar Spanje en in de winter naar Frankrijk gaan...
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 18:15:03 #89
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_62131625
Oh ja.. dat ook, maar als je ze dan voorstelt.. Ok pak je koffers maar in, we gaan 3 weken naar <insert land> dan zijn ze ineens niet meer zo reislustig en avontuurlijk spontaan. En hebben ze een boek vol smoesjes waarom ze niet weg kunnen. Maar dat heeft niet zo heel veel met dit topic te maken uiteraard.
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_62131775
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 18:15 schreef kwaakvaak het volgende:
Oh ja.. dat ook, maar als je ze dan voorstelt.. Ok pak je koffers maar in, we gaan 3 weken naar <insert land> dan zijn ze ineens niet meer zo reislustig en avontuurlijk spontaan. En hebben ze een boek vol smoesjes waarom ze niet weg kunnen. Maar dat heeft niet zo heel veel met dit topic te maken uiteraard.
Je moet dat soort zaken ook ruim van te voren regelen. Niet iedereen kan de volgende dag, of de dag zelf gelijk voor drie weken vertrekken. Je zit ook met studie en baan e.d.
En we gaan ..., je kan beter gezamenlijk afspreken waar je heen gaat, je bent toch niet haar persoonlijke reisverzorger?
pi_62131876
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 18:08 schreef kwaakvaak het volgende:
Vreemd datzelfde heb ik nu met mannen, maar dan zonder het geprobeert te hebben.

maar ontopic, eenzaamheid kan ook een gevolg van iets anders zijn, iets waar iemand zelf geen invloed op heeft. Verhuizen naar een ander land, andere stad en zoekende naar aansluiting bij andere mensen. Maakt dat die mensen per definitie onaantrekkelijk? Mischien als je 18 bent en de outcast van een school wordt/bent omdat de groepjes al een jaar of wat gevormd zijn en waar je dus niet tussen komt. Maar als je zeg 30+ bent is het een ander verhaal, Dan zijn de groepjes ook wel gevormd, maar voornamelijk als stelletjes die lekker elke avond op de bank zitten te DVD"en met een glas wijn. (wat volgens mij de natte droom van menig vrouw is, als ik ongeveer 95% van de relatiesite's lees)

Eenzaamheid kan dus wel degelijk een probleem zijn, zeker in een relatief koud volk land als Nederland, maar verwar eenzaamheid niet met desperatie. Desperaten zijn mensen zonder leven die parasieteren op het leven van andere om een invulling te geven aan hun eigen lege leventje. Dat is zeker 100% onaantrekkelijk, zowel mannen als vrouwen. Maar een eenzame vrouw, is voor mij als man niet per saldo onaantrekkelijk, omdat je op het eerste gezicht nooit kan raden waar de eenzaamheid vandaan komt
Volgens mij haal jij "eenzaam" en "alleen" nogal door elkaar.

pi_62131889
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 18:15 schreef kwaakvaak het volgende:
Persoonlijke frustraties doen het inderdaad goed als "bewijsmateriaal"...

zaterdag 4 oktober 2008 @ 18:37:21 #93
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_62132023
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 18:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Volgens mij haal jij "eenzaam" en "alleen" nogal door elkaar.

Kom maar op wijsneus, waar dan??

En nee hoor die andere quote die je aanhaalt is puur hypotetisch gezien, ik zou nooit op vakantie gaan met iemand die ik nog nooit van mijn leven gezien heb.
pi_62136760
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 12:17 schreef Man-E-Faces het volgende:

[..]

Wat gek.
Die meiden worden dan een of meerdere keren gebruikt en dan weer gedumpt
Wanhoop is een slechte basis voor een relatie lijkt me.

Voor veel mannen maakt het niet zoveel uit of iemand van het andere geslacht wanhoop uitstraalt. Voor de sex is het altijd wel even leuk en verder zien ze wel hoe het loopt.
Een meid heeft over het algemeen veel meer te kiezen bij het andere geslacht. En 't zit nou eenmaal biologisch zo in elkaar dat meiden zelfverzekerde mannen met een relaxte houding etc. aantrekkelijker vinden. Vrouwen letten veel meer op uitstraling, houding en gedrag.
pi_62231390
Dat vrouwen het meer voor het kiezen hebben is vaak zeker waar: de rollen zijn in de loop van de twintigste eeuw behoorlijk gewisseld!
Niet langer is de man object van aandacht en erotiek: de vrouw heeft een steeds prominentere rol in de samenleving.
Sla eens een gemiddeld maandblaadje open: overal lees je artikelen over 'Ja vrouwen, die zijn handiger en verstandiger!' 'Ze kunnen meerdere dingen tegelijk!'
'Meisjes sneller volwassen dan jongens!'
'Vrouwen slagen aan de uni eerder dan mannen!'
Al dat soort dingen. Is een beetje het effect van deze tijd. De man wordt een beetje naar achteren geduwd: 'Hij kan niet luisteren', 'Jongens hebben meer gedragsproblemen dan meisjes', etc.

De mooie sexy jonge meid heeft de tijd van haar leven: als ze slim en zelfverzekerd is doet ze haast letterlijk wat ze wil, want elke gast wil haar! (Of in elk geval over haar heen...)
Tot op zekere hoogte geldt dit ook wel voor knappe kerels, maar -gemiddeld gezien- is een kerel sneller opgewarmd voor een potje rampestampen dan een vrouw. (Blabla visuele informatie prikkelt man meer etc..)

Het resulteert er dus vaak in dat vrouwen kerels uitkiezen. In hun onervarenheid zijn dat helaas vaak de jongens die brutaal genoeg zijn om nog naar ze toe te stappen.
Wat volgt is klote: die gast neukt haar suf, dat vindt ze twee weken leuk, daarna ontdekt ze dat dat 'vrijheid-blijheid-gelul' eigenlijk ook niet alles is en krijg je dus dit soort uitspraken:
'Huisje boompje beestje!? Echt niet!'
'Ach.. Mannen.. Daar begrijp je toch niks van.'
'Ze denken allemaal aan één ding!'

De rest van de jonge mannen (waaronder de 'broertjes', de 'romantici' en de 'ideale schoonzoons') hebben hier problemen door: want die vrouwen zijn allemaal zo verdomd zelfverzekerd en kunnen bij tijd en wijlen behoorlijk bitchy zijn over de andere sekse!
Samen met de figuren die niet weten hoe ze een dame moeten behandelen, worden ze door veel vrouwen op de grote 'mannenhoop' gegooid, zonder dat er zelfs maar naar ze gekeken wordt!
Dit ontmoedigd ongelofelijk: vrouwen roepen vaak dat mannen oppervlakkig zijn, maar ondertussen...
En het is in deze fase dat er veel alleenstaande mannen ontstaan: ze kennen hun rol niet meer. Vroeger werd masculiniteit beloond en gewaardeerd. De prins op het witte paard was een feit.
Dit zie je ook nog steeds terug in opvoeding: jongens mogen bijvoorbeeld nogsteeds minder huilen dan meisjes.
Tegelijkertijd krijgen ze op latere leeftijd dubbele boodschappen te horen: 'Gevoelig zijn, maar ook mannelijk.', 'Ambitieus zijn, maar ook genoeg tijd hebben voor je vriendin!', 'Zelfverzekerd zijn, maar niet arrogant!', 'Vrouwvriendelijk zijn, maar geen mietje!', etc.
Kortom: een echte zelfverzekerde vent zijn is in deze tijd een hele klus. Behoorlijk klote eigenlijk.

Het is dus voor veel mannen helaas wachten totdat vrouwen de Verlichting door maken: in de twintigers-jaren (de één eerder dan de ander) zien ze ineens/horen ze van een vriendin, dat 'Die nette blonde jongen met dat grappige polo'tje' eigenlijk ook helemaal niet slecht is in bed!'
Dat echt niet alleen 'latino's' en macho's stoere en diepgaande mannen kunnen zijn!
Je ziet dan ineens een verschuiving: vrouwen willen een serieuze man zonder al te veel fratsen en streken die gewoon genoeg pegels verdient om zijn rijtjeskasteel en Daihatsu te kunnen betalen. Ze hebben lekkere seks, krijgen een leuk kindje en wat ze tien jaar geleden maar niks leek, blijkt nu ineens het einde. Een leuke vent heeft toch ook wel zijn voordelen naast het kunnen opendraaien van de augurkenpot!

Kort samengevat: het komt van beide kanten. Mannen kunnen zich vaak geen houding geven, vrouwen weten vaak (nog) niet wat ze willen.

Ter verduidelijking: (om verhalen van 'Ja maar mijn vriendje is ook macho en stoer en verdient ook veel geld en is ook lief!' te voorkomen) dit is even gemiddeld genomen. Uitzonderingen zijn er altijd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mister_Shiny op 08-10-2008 14:15:45 ]
Wanneer je het het minst verwacht...
  woensdag 8 oktober 2008 @ 19:12:44 #96
74276 saaw
pi_62239557
Ik moet zeggen dat ik jouw verhaaltje wel heel erg over een kam geschoren vind
Het klinkt bovendien nogal gefrustreerd.

Ook je verhaal over dubbele boodschappen is nogal subjectief. Vrouwen moeten even goed stoer zijn maar toch vrouwelijk. Voor zichzelf kunnen zorgen maar toch moederen. Zelfverzekerd zijn maar niet arrogant.

Natuurlijk willen vrouwen op een gegeven gegeven moment vastigheid [ook niet allemaal trouwens] met een 'leuke vent', maar leuk is wel het meest subjectieve woord in de hele wereld.

Ik denk dat vrouwen heel vaak prima weten wat ze willen [en dat kan natuurlijk in de loop der jaren veranderen] en als dat in jouw omgeving toevallig meer de macho's zijn en jij je als 'ideale schoonzoon' een beetje gepasseerd voelt is het wel een beetje makkelijk om vrouwen maar de schuld te geven.
  zondag 12 oktober 2008 @ 12:27:08 #97
230806 Pavlovje
Does it ring a bell?
pi_62324742
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 18:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een macho ben je of dat ben je niet. De macho spelen, dat is pas echt erg.
Eens. Heel irritante eigenschap.
pi_62326740
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 19:55 schreef 907 het volgende:
Hmm de praktijk leert mij ook dat als ik een vriendin heb, dat ik veel meer aandacht krijg dan als ik geen vriendin heb. Dus misschien klopt het wel?
Ik ga makkelijker om met mannen die een vriendin hebben. Het voelt prettiger. Bij mannen die geen vriendin hebben heb ik altijd de neiging om een paar keer te herhalen dat het alleen maar vriendschappelijk is, ik verder niks met hen wil en ik oppassen moet dat ik niet te dichtbij kom.
Terwijl ik niet eens weet waar ze op uit zijn.

Mss dat je die aandacht gewoon verkeerd ziet en dat het om vrouwen gaat die je vriendschappelijk wel zien zitten en doordat je een vriendin hebt niet bang zijn dat je iets van hen wil?
pi_62327057
Als iemand gewoon alleen staat en stil is, zal het voor sommige meisjes misschien juist interessant zijn om achter 'de diepe gevoelens van die man te komen'.

Vaak gaat eenzaamheid echter samen met een "kijk mij eens zielig zijn, niemand vindt mij aardig, heb medelijden met mij want ik word zo miskend!!" houding.

Weinig aantrekkelijk.
  zondag 12 oktober 2008 @ 15:25:22 #100
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_62328057
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 19:12 schreef saaw het volgende:
[...]

Ik denk dat vrouwen heel vaak prima weten wat ze willen [en dat kan natuurlijk in de loop der jaren veranderen] en als dat in jouw omgeving toevallig meer de macho's zijn en jij je als 'ideale schoonzoon' een beetje gepasseerd voelt is het wel een beetje makkelijk om vrouwen maar de schuld te geven.
In mijn ervaring over de vele jaren is nou juist naar voren gekomen dat vrouwen over het algemeen heel onzeker zijn en nou juist niet weten wat ze willen. Dat het stereotype van de zelfverzekerde vrouw, die weet wat ze wil, in vele TV-series (zoals sex in the City) en vele reclames wordt geportretteerd, betekent nog niet dat dit de werkelijkheid is. En ik heb tevens ervaren dat hele (echt) knappe en zogenaamd sociaal vaardige vrouwen in werkelijkheid ook onzekere en eenzame vrouwen bleken te zijn. Op zich vond ik dit niet erg, maar die combinatie tezamen met een arrogante en hooghartige houding was voor mij een "turn off". Liever iemand minder knap, maar qua karakter wel meer echt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Demophon op 12-10-2008 15:33:00 ]
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_62328221
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 15:25 schreef Demophon het volgende:

En ik heb tevens ervaren dat hele (echt) knappe en zogenaamd sociaal vaardige vrouwen in werkelijkheid ook onzekere en eenzame vrouwen bleken te zijn. Op zich vond ik dit niet erg, maar die combinatie tezamen met een arrogante en hooghartige houding was voor mij een "turn off". Liever iemand minder knap, maar qua karakter wel meer echt.
Verwar je arrogantie en hooghartig nu niet met verlegen, gesloten, op zich zelf e.d.?
pi_62340471
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 14:33 schreef keuvelaar het volgende:
Als iemand gewoon alleen staat en stil is, zal het voor sommige meisjes misschien juist interessant zijn om achter 'de diepe gevoelens van die man te komen'.
Denk je?

Ik denk het niet.
pi_62351807
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 00:05 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Denk je?

Ik denk het niet.
Ja, dat denk ik. Dat gebeurt echter maar een keer bij meisjes want zodra ze eenmaal dit zijn tegengekomen:
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 14:33 schreef keuvelaar het volgende:

Vaak gaat eenzaamheid echter samen met een "kijk mij eens zielig zijn, niemand vindt mij aardig, heb medelijden met mij want ik word zo miskend!!" houding.

Is dat ook weer afgelopen de volgende keer
pi_62367695
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 14:59 schreef keuvelaar het volgende:

[..]

Ja, dat denk ik. Dat gebeurt echter maar een keer bij meisjes want zodra ze eenmaal dit zijn tegengekomen:
[..]

Is dat ook weer afgelopen de volgende keer
Dan wel, ja. Alhoewel ik denk dat er ook plenty vrouwen die zoiets hebben van:

Wat mij ook opvalt: ik ga wel eens alleen op stap en daar staan mensen ook heel raar van te kijken. En dan hoef je niet eens het muurbloempje voor te zijn, ook als je uit je dak gaat op de muziek kijken ze je toch ietwat meelijwekkend aan.

Ik moet er altijd wel een beetje om lachen, je ziet ze denken:"Oh, die is alleen, daar is vast iets mee."
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 08:05:31 #105
74276 saaw
pi_62368502
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 02:03 schreef RealZeus het volgende:

[..]
Wat mij ook opvalt: ik ga wel eens alleen op stap en daar staan mensen ook heel raar van te kijken. En dan hoef je niet eens het muurbloempje voor te zijn, ook als je uit je dak gaat op de muziek kijken ze je toch ietwat meelijwekkend aan.

Ik moet er altijd wel een beetje om lachen, je ziet ze denken:"Oh, die is alleen, daar is vast iets mee."
Dat heb ik precies andersom.
Als ik mensen spreek tijdens uitgaan en er blijkt dat ik alleen ben vind iedereen dat juist leuk.
wat ze denken voordat ik ze spreek weet ik natuurlijk niet
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 08:28:15 #106
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_62368672
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 08:05 schreef saaw het volgende:

[..]

Dat heb ik precies andersom.
Als ik mensen spreek tijdens uitgaan en er blijkt dat ik alleen ben vind iedereen dat juist leuk handig.
wat ze denken voordat ik ze spreek weet ik natuurlijk niet
Correctie, je bent immers een vrouw dus als je alleen bent (niet in gezelsschap van vriend of vriendinnen/vrienden)makkelijker te benaderen
pi_62370832
haha leuk topicje :-P . Ik vind dat vrouwen niet moeten klagen over mannen :-) Vrouwen vergeten waar wij mannen vandaan komen en waar wij "voorgeprogrammeerd" worden ;-) !!
As you think so shall you Be - Don Juan Demarco
pi_62371887
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 10:33 schreef James-Dean het volgende:
Vrouwen vergeten waar wij mannen vandaan komen ...
Ik denk dat vrouwen wel weten waar mannen vandaan komen ...
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:17:03 #109
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_62371957
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 11:14 schreef Deliah het volgende:

[..]

Ik denk dat vrouwen wel weten waar mannen vandaan komen ...
Van Mars
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:44:43 #110
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_62375998
Nog steeds is de vraag wat betreft de definite van eenzaam niet beantwoord. Als een kerel uitstraalt dat 'ie wanhopig is, zal hij zeker weinig succes hebben, lijkt me logisch...
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:50:23 #111
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_62376183
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 13:44 schreef Catbert het volgende:
Nog steeds is de vraag wat betreft de definite van eenzaam niet beantwoord. Als een kerel uitstraalt dat 'ie wanhopig is, zal hij zeker weinig succes hebben, lijkt me logisch...
Dat is nogal een nobrainer idd.
pi_62382796
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 10:33 schreef James-Dean het volgende:
haha leuk topicje :-P . Ik vind dat vrouwen niet moeten klagen over mannen :-) Vrouwen vergeten waar wij mannen vandaan komen
Van de ooievaar?
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 02:03 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dan wel, ja. Alhoewel ik denk dat er ook plenty vrouwen die zoiets hebben van:

Ik vind iemand alleen minder zielig overkomen als hij gewoon lol heeft, dan iemand met een groepje vrienden, die zich meteen verloren voelt als hij ze even uit het oog verloren heeft.

Daarom denk ik dat sommige mensen je enkel zo aankijken (als ze al nadenken over dat je wel of niet alleen bent) met het idee van: Shit, dat zou ik niet durven.

[ Bericht 28% gewijzigd door keuvelaar op 14-10-2008 18:08:37 ]
  woensdag 15 oktober 2008 @ 08:47:16 #113
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_62395852
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 18:03 schreef keuvelaar het volgende:
Daarom denk ik dat sommige mensen je enkel zo aankijken (als ze al nadenken over dat je wel of niet alleen bent) met het idee van: Shit, dat zou ik niet durven.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_62406097
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 08:47 schreef Catbert het volgende:

[..]

Kan je wel zo'n leuk poppetje neerzetten dat zijn hoofd tegen een muur slaat, maar ik heb toch echt meer respect voor iemand die alleen plezier heeft dan eentje die als een meelopertje constant achter zijn vriendjes aanrent als die plotseling besluiten nu weer ergens anders heen te gaan
  woensdag 15 oktober 2008 @ 17:29:02 #115
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_62409976
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 15:23 schreef keuvelaar het volgende:
Kan je wel zo'n leuk poppetje neerzetten dat zijn hoofd tegen een muur slaat, maar ik heb toch echt meer respect voor iemand die alleen plezier heeft dan eentje die als een meelopertje constant achter zijn vriendjes aanrent als die plotseling besluiten nu weer ergens anders heen te gaan
Ja, want iedereen die in de kroeg met vrienden staat is een meeloper en wou eigenlijk stiekem dat ze alleen drufden te gaan. Wat een bullshit zeg...
pi_62410678
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 17:29 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ja, want iedereen die in de kroeg met vrienden staat is een meeloper en wou eigenlijk stiekem dat ze alleen drufden te gaan. Wat een bullshit zeg...
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 15:23 schreef keuvelaar het volgende:

[..]

Ik heb het duidelijk niet over iedereen

pi_62412822
quote:
Ja, dat is waar.

Tenzij je als man een vrouw tegenkomt die ook eenzaam is. Dan heb je mogelijk een match.
You're never fully dressed until you wear a smile
  woensdag 15 oktober 2008 @ 19:28:47 #118
141482 Q.
JurassiQ
pi_62413025
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 @ 14:33 schreef keuvelaar het volgende:
!

Zelden zulke onzin gehoord. !
For great justice!
pi_62413262
Jawel hoor Q, dat komt wel voor. Vrouwen kunnen heel geintrigeerd zijn door die mysterieuze figuur die al de halve avond nonchalant tegen de muur in zijn eentje een sigaret staat te roken. Meestal is dat er dan wel eentje die sprekend op James Dean lijkt.
pi_62417859
Dus als die 'james dean-factor' er niet is dan is het weer gewoon een saaie a-sexuele loner?
pi_62424367
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 22:06 schreef Man-E-Faces het volgende:
Dus als die 'james dean-factor' er niet is dan is het weer gewoon een saaie a-sexuele loner?
Aargh man, you're missing the point! Je begrijpt het gewoon niet!
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
  donderdag 16 oktober 2008 @ 07:52:20 #122
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_62425184
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 22:06 schreef Man-E-Faces het volgende:
Nee, wat ze (denk ik) bedoelt is dat naast in een blauwe spijkerbroek, wit tshirt en vetkuif staan roken ook nog zaken als charisma, een beetje goed lichaam en een aura van de "mysterieuze, raadselachtige, onbereikbare en woest aantrekkelijke ( ) alphaman" moet uitstralen.

Dus als je daar staat met je 2m07, puistenkop, 50 kilo, vettig vies haar en je lollige Linux tshirt met een Aldi sigaret, dan werkt dat dus niet
  donderdag 16 oktober 2008 @ 08:18:03 #123
94676 Garisson72
pi_62425375
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 07:52 schreef Elegy het volgende:

Nee, wat ze (denk ik) bedoelt is dat naast in een blauwe spijkerbroek, wit tshirt en vetkuif staan roken ook nog zaken als charisma, een beetje goed lichaam en een aura van de "mysterieuze, raadselachtige, onbereikbare en woest aantrekkelijke ( ) alphaman" moet uitstralen.
en één opgetrokken wenkbrauw natuurlijk.
quote:
Dus als je daar staat met je 2m07, puistenkop, 50 kilo, vettig vies haar en je lollige Linux tshirt met een Aldi sigaret, dan werkt dat dus niet
Het zal er vooral om gaan dat zo iemand daar écht ongeïnteresseerd staat in zijn eentje, zonder enig ulterior motive om die ongeïnteresseerdheid over te laten komen op de anderen in die kroeg. De eenzame man uit de TT kan misschien die pose wel aannemen, maar zijn wanhoop om als ongeïnteresseerde James Dean opgemerkt te worden zal hoogstwaarschijnlijk uit heel zijn houding schreeuwen.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 08:24:53 #124
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_62425441
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 08:18 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

en één opgetrokken wenkbrauw natuurlijk.
Om even later hard de berm in te rijden
quote:
Het zal er vooral om gaan dat zo iemand daar écht ongeïnteresseerd staat in zijn eentje, zonder enig ulterior motive om die ongeïnteresseerdheid over te laten komen op de anderen in die kroeg. De eenzame man uit de TT kan misschien die pose wel aannemen, maar zijn wanhoop om als ongeïnteresseerde James Dean opgemerkt te worden zal hoogstwaarschijnlijk uit heel zijn houding schreeuwen.
Da's waar. Zoiets heb je of niet. De meesten hebben dat dus niet
pi_62426285
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 07:52 schreef Elegy het volgende:

[..]

En dat zal toch doorgaans eerder het type "eenzame man" zijn, de James Deanen van deze wereld vallen doorgaans niet in die categorie.
For great justice!
  donderdag 16 oktober 2008 @ 09:19:58 #126
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_62426402
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 09:14 schreef Q. het volgende:

[..]

En dat zal toch doorgaans eerder het type "eenzame man" zijn, de James Deanen van deze wereld vallen doorgaans niet in die categorie.
Inderdaad, die blijven dan ook niet lang alleen.

Kortom, vrouwen jagen een fantoombeeld na, willen het onbereikbare. En als ze dat hebben, dan willen ze 'm veranderen...
  donderdag 16 oktober 2008 @ 09:34:38 #127
94676 Garisson72
pi_62426765
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 09:19 schreef Elegy het volgende:

Kortom, vrouwen jagen een fantoombeeld na, willen het onbereikbare. En als ze dat hebben, dan willen ze 'm veranderen...
't is dan ook niet verwonderlijk dat het beeld van de James Dean een aantal posts geleden werd geschetst door een vrouw.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')