Jaaa! Of van die conjo's die muziek luisteren zonder oordopjes (maar dat is een heel topic waard, denk ik).quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, neuriende mensen in het openbaar vervoer wil ik echt de nek omdraaien. Ik snap echt niet waarom je anderen op die manier lastig zou willen vallen of wat er leuk aan is.
OF twee glazen bekers die uit de vaatwasser kwamen maar de kast in zijn gegaan en daarbij met z'n tweeën in elkaar zijn gezet. Als je die uit elkaar haalt: sqrieeeek! Ai caramba...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:24 schreef abnormaal het volgende:
met een mes of vork op een bord dat piepgeluid![]()
Herkenbaarquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:13 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
En dan die reclame op tv waarbij ze die wekker gebruiken. Brullen!
Potdeurie ik dacht dat ik de enige was.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:38 schreef VixenFromHell het volgende:
Geluid vd telefoon, heb een beetje telefoonangst
De deurbel, als ik niemand verwacht dan![]()
Wekkers! Ik word ook altijd een paar minuten voor ie af gaat wakker. Ook al moet ik de ene dag om half 7 eruit, en de andere dag om 10 uur.
JusdOrange, meet MaxiTitan. MaxiTitan, JusdOrange.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:45 schreef jusdOrange het volgende:
Ken niemand die dit ook heeft, maar als mensen kraken met dat soort plastic waar ze bv. bloemen mee verpakken. Afschuwelijk
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:51 schreef MaxiTitan het volgende:
Het geluid van cellofaan verpakkingen als iemand deze met lange nagels probeert open te pulken. Wat niet altijd even makkelijk gaat omdat nagels niet scherp genoeg zijn en het knoopje/plakbandje net iets stakker zit dan de bedoeling was. Er zit een soort piepje in cellofaan wanneer het uitgerekt wordt, ik krijg daar kippenvel van.
Awesum, ja ik had even ge-ctrl-f'd (mooi werkwoord) op plastic maar daar vond ik niks. Cellofaan dus!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
JusdOrange, meet MaxiTitan. MaxiTitan, JusdOrange.
[..]
Heb ik ookquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:08 schreef Yi-Long het volgende:
Ow ja, een tik-tik-tik-tik-tik geluid, bij mijn oude Xbox...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |