quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:20 schreef FMK het volgende:
mijn moeders stem soms.
dan moet ik echt mn handen voor mn oren doen, of wegrennen, want die stem is echt verschrikkelijk.
En jij sorteert die pallets op naam?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:01 schreef Daywalk3r het volgende:
Op 't werk hebben we een pallet-afvoer systeem.
Als die dan op het systeem gaat komt hij tegen een ijzeren gelijder dat hij niet verder kan.
Dan gaat hij richting een wikkelaar maar als hij dan bij een andere gelijder komt dan kan hij daar soms heel straks tegen aan schuren. Dat maakt ook zo'n hoog piepend geluid he!! Heeeeel naar
Nee ik plaats o.a ben & jerry ijs op die palletsquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 10:46 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
En jij sorteert die pallets op naam?
Inderdaad, ik had dit topic net verdrongenquote:Op zondag 3 mei 2009 12:05 schreef -SG- het volgende:
Topics die omhoog worden gekicked. Wat een kut geluid is dat zeg.
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 3 mei 2009 11:51 schreef Triptamine het volgende:
Met stip op 1: Jankende, krijsende, mokkende, tobbende kutkinderen. Wat een totaal tyfusgeluid![]()
de rest in willekeurige volgorde
2: Gillende jonge meisjes, aka keukenmeiden. Zo'n hoge korte schreeuw, net een babypijltje![]()
3: De fluit van de trein als ie vertrekt. Die van de conducteur klinkt lang niet zo kut
4: Arabisch
5: Duits
6: Neder engels: "Yes, joe ar tokking toe mie"
7: Mensen die lachen als een hinnikend paard
8: Mensen die zeurderig praten: "nouhooooooooouuuuuuuuuuuuuuu"
9: Terror
10: andere kutmuziek, zie R&B
11: sommige accenten, te weten: Gangster, Turks, Engelsen die Nederlands praten
12: Dinand van Kane
|
|
| Forum Opties | |