abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62449420
hanono!
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 01:18:40 #152
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_62450187
Lishe, thanx voor het plaatsen van de leuke kamertjes van Luuke en Lena.
Overigens blijkt Liz wel een kleurvoorkeur te hebben, namelijk.... loze. Had zo gehoopt dat zij die periode over zou slaan. Ik heb nog geprobeerd met de suggestie van paars en die mag er best bij van Liz, evenals oranje, maar ze wil ook echt loze.
Cas reageerde daar direct op (gesprekje was namelijk tijdens het naar bed brengen) door met een gortdroog gezicht te melden dat hij OOK een roze kamer wil en wel een prinsessenkamer. Uit die droom heb ik hem onmiddellijk geholpen. Niet om het één of ander, maar als ze allebei dezelfde kamer willen, dan blijven ze maar bij elkaar liggen. Ik ga niet hetzelfde kamertje in het kwadraat maken.

U leest: we zijn in onderhandeling.
pi_62465497
DJMO; wat een lief ledikantje en hij past mooi bij de rest
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 21:44 schreef Lishe het volgende:
Voor Smirre! (En Carmella, want boom.
Oooooooooooh Lishe, wat een prachtige kamers Wow, ze zijn allebei echt super. Wat leuk om te zien en die boom is ook echt prachtig (Ik had al eens een kleine glimp gezien van Lena's wiegje, toen je hem weg wilde doen... wat een rust straalt de kamer uit). Kan me héél goed voorstelen dat je die mee zou willen nemen naar een volgend huis. (Ik ben ook, net als Karin, meteen benieuwd naar de rest van je huis )
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 19:58:24 #154
56471 pinquit
oh my lama!
pi_62468296
lishe toch, ik vind het zo erg dat jullie weggaan daar! ik was ook zó verbaasd!!! het is zo'n prachthuis
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 20:39:53 #155
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_62469274
Die boom is erg mooi!
Ik wil in Lotte haar kamer straks ook een boom maken, maar dan op een lichte muur.
Op de boom wil ik dan allemaal accecoires plakken/hangen zoals fotolijstjes, een koekoeksklok, haakjes, enz.
Het idee zit in mijn hoofd maar de vorm moet nog komen (op papier)
Volgende week gaan we naar kidsfactory en dan ga ik daar nog eens goed kijken naar de vbkamertjes, accesoires kopen en foto's nemen. We hebben de vorige keer in amsterdam een erg leuk kamertje gezien.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 22:29:50 #156
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_62472327
Dank voor de complimenten. (Wat meteen ook de reden is om die foto´s nog ´s te plaatsen he? )
Credits voor de boom gaan naar Deliedje. Ik wilde een boom, zij maakte een boom. En ne schonne!
Pinquit, ik wilde dat we ons huis op konden tillen en op de plek konden zetten waar we nu willen wonen. Heimwee he, dan krijg je van die rare sprongen.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 19 oktober 2008 @ 14:48:17 #157
147316 crew  DJMO
#trut
pi_62503524
hoe lief het vorige ledikantje ook was, ik ben toch gegaan voor een andere, omdat gesloten bakken afgeraden worden. ik heb nu gewoon een spijlenbedje:

deze is ook iets groter dan het vorige bedje, en ik ben nog van plan om hem hemelsblauw te verven met witte schapenwolkjes op het hoofd en voeteneinde
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_62507326
Die is ook mooi DJMO, vind hem persoonlijk zelfs mooier.
pi_62509648
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 14:48 schreef DJMO het volgende:
hoe lief het vorige ledikantje ook was, ik ben toch gegaan voor een andere, omdat gesloten bakken afgeraden worden. ik heb nu gewoon een spijlenbedje:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
deze is ook iets groter dan het vorige bedje, en ik ben nog van plan om hem hemelsblauw te verven met witte schapenwolkjes op het hoofd en voeteneinde
Deze is ook mooi DJMO Ben benieuwd hoe hij is als je hem geverfd hebt.
pi_62544948
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 22:42 schreef Lishe het volgende:
O, daar wil ik ook best nog ´s mee pronken hoor!
[ afbeelding ]
waar heb je dat behang vandaan?

We hebben bij een tijdje geleden bij een klusprogramma een fullcolour behang gezien met een schaapje er op! die vonden we fantastisch, helaas kan ik m nergens meer vinden......

iemand een suggestie waar ik kan kijken?
Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dutchmage, ouwe kaenker taalpurist! O+
-webicon verwijderd, veel te groot, niet terugplaatsen-
pi_62548090
Bij ons is het schilderwerk nu klaar, gisteren al een loveseat en de kastenwand neergezet en de gordijnen opgehangen. Heb gewoon drie kwartier in een lege kamer gezeten en zitten mijmeren over schilderijtjes en zo. De basis is gewoon wit dus moet er op een andere manier kleur in brengen. Van de week gaan we het bedje kopen bij Ikea en dan dit weekend hoop ik dat mijn man de commode in de kastenwand gaat maken en dan ga ik shoppen! en foto's maken

[ Bericht 11% gewijzigd door Estrys op 21-10-2008 10:33:31 ]
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_62553318
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 21:44 schreef Lishe het volgende:
Voor Smirre! (En Carmella, want boom. En gewoon om nog ´s te showen. Ik hou van Luuk d´r kamer, ik wou dat ik ´m in kon pakken en mee kon nemen naar ons volgende huis, ooit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een prachtige kamer!!
pi_62639307
Ik heb net voor Isa's nieuwe kamer een lief bedje gekocht een antiek frans twijfelaartje dus ze kan er nog lang mee doen.
De rest van de kamer zal ook wel zoetsappig gaan worden, als ze over een aantal jaar een stoerdere kamer wil dan kan dat altijd nog, nu wil moeders nog ff genieten van al het tuttige dat er te krijgen is voor een meisje

We gaan er niet veel aan op knappen hoor, het mag oud blijven, de bloemen blijven er dus op.
Denk dat we hooguit wat blanke lak erover doen om het juist zo te houden.
(tuurlijk wel een goede bodem en degelijk matras, wat op maat gemaakt gaat worden)
zondag gaan we het bedje ophalen.
Mama van Isa en Ties
pi_62641213
Marlieske, wat een gaaf bed! Wauw!!!

Hier wat foto's van de kamer in wording. Het schilderwerk en de vloeren zijn af, alleen de commode nog schilderen en dan inrichten

De achterste muur de kleur van de kast wordt ook de kleur van de commode

Een van de overige muren, de stof die in de cosi ligt is de stof voor de gordijnen

Sara's kamertje (had eerst zeil, nu laminaat en is anders ingericht)

Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_62641273
Marlieske wat een geweldig bed!! waaah echt helemaal geweldig!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_62641750
Thnx ben er zelf ook wel erg mee in mijn nopjes zo'n bed had ik namelijk zelf vroeger wel willen hebben en tja die droom leef ik dan maar wel ff uit via mijn dochter

Fuente wat een mooie kleur op de muur, dat grijs met oranje. En wat een mooi stofje voor de gordijnen.

Saar d'r kamer is ook een schatje zeg, dat poppenhuisje
Mama van Isa en Ties
pi_62643322
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 14:15 schreef marlieske het volgende:
Thnx ben er zelf ook wel erg mee in mijn nopjes zo'n bed had ik namelijk zelf vroeger wel willen hebben en tja die droom leef ik dan maar wel ff uit via mijn dochter

Fuente wat een mooie kleur op de muur, dat grijs met oranje. En wat een mooi stofje voor de gordijnen.

Saar d'r kamer is ook een schatje zeg, dat poppenhuisje
Dat poppenhuis heeft mijn vader vroeger voor mij gemaakt. Ik heb het vorig jaar weer helemaal opgeknapt voor Sara.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_62857875
Alvast een voorproefje van onze kinderkamer waar we nu hard mee bezig zijn

pi_62858044
Gaaf a_a! Woezel en Pip, zooo leuk. Mooi geschilderd zeg!

In het algemeen trouwens een heerlijk topic dit. Wat een leuke kamertjes allemaal. Fuentie, dat grijs met zalm is ook leuk zeg!
pi_62858073
Leuk Admiraal! Ik ben zelf geen fan van woezel en pip maar dit is natuurlijk wel een geweldig mooie muurschildering!!
pi_62858559
Marlieske...wat ontzettend superlief dat bedje!! echt prachtig!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_62858644
Die muurschildering is geweldig zeg!
Hardloper.
IG @webkim
pi_62858754
De muurtekening komt trouwens helemaal rondom, grasrond komt rondom, en de woezel&pip tulpen, rietstengels, de mol en de uil komen op de andere muren. En natuurlijk de zon niet te vergeten
pi_62858808
Heel gaaf, a_a!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')