Oooooooooooh Lishe, wat een prachtige kamersquote:
Deze is ook mooi DJMOquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:48 schreef DJMO het volgende:
hoe lief het vorige ledikantje ook was, ik ben toch gegaan voor een andere, omdat gesloten bakken afgeraden worden. ik heb nu gewoon een spijlenbedje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
deze is ook iets groter dan het vorige bedje, en ik ben nog van plan om hem hemelsblauw te verven met witte schapenwolkjes op het hoofd en voeteneinde
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:42 schreef Lishe het volgende:
O, daar wil ik ook best nog ´s mee pronken hoor!
[ afbeelding ]
Wat een prachtige kamer!!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:44 schreef Lishe het volgende:
Voor Smirre! (En Carmella, want boom.En gewoon om nog ´s te showen. Ik hou van Luuk d´r kamer, ik wou dat ik ´m in kon pakken en mee kon nemen naar ons volgende huis, ooit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat poppenhuis heeft mijn vader vroeger voor mij gemaakt. Ik heb het vorig jaar weer helemaal opgeknapt voor Sara.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:15 schreef marlieske het volgende:
Thnx ben er zelf ook wel erg mee in mijn nopjes zo'n bed had ik namelijk zelf vroeger wel willen hebben en tja die droom leef ik dan maar wel ff uit via mijn dochter![]()
Fuente wat een mooie kleur op de muur, dat grijs met oranje. En wat een mooi stofje voor de gordijnen.
Saar d'r kamer is ook een schatje zeg, dat poppenhuisje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |